Zadání písemné práce – PR teorie pro praxi Zadání písemné práce č. 1 TÉMA - PR komunikace prostřednictvím informačních zdrojů (web a Facebook) Proveďte SWOT analýzu webových stránek oboru Teorie interaktivních médií v rámci webových stránek Ústavu hudební vědy (ÚHV realizuje výuku celkem šesti uměnovědných oborů) a analyzujte prezentaci oboru TIM + Facebook TIM a stručně popište: Web ÚHV (zde se zaměřte jen na prezentaci oboru TIM) https://www.phil.muni.cz/music/ (Stránky Ústavu hudební vědy, nikoli přímo oboru TIM, ty jsou zde: https://music.phil.muni.cz/studijni-obory/teorie-interaktivnich-medii + Facebook TIM (zaměřeno na prezentaci oboru TIM) https://www.facebook.com/tim.ffmu/ Rozsah písemné práce: dvě normostrany, SWOT (jedna strana) + komentář (druhá strana) Pozn:. Do jedné SWOT analýzy zahrňte hodnocení jak webu ÚHV (resp. TIM), tak FB TIM a bodově popište Silné a Slabé stránky a Hrozby a Příležitosti. Více o SWOT analýze například zde: https://managementmania.com/cs/swot-analyza Otázky, které si při koncepci analýzy můžete klást k obsahu webu a FB: - Jak na mě web a FB působí? - Jaké informace se zde dozvím? - Co se zde mám dozvědět? - Nabízí se mi zde všechny relevantní informace? - Jaké informace by zde neměly chybět? - Budu tyto stránky navštěvovat opakovaně? A proč? - Chtěla bych tyto stránky aktivně spoluvytvářet? - Prezentuje nás tento obsah veřejnosti jako atraktivní obor? Jednoduše: Jak by měl web a FB oddělení TIM vypadat, aby mohl fungovat jako informační i propagační nástroj? Zadání písemné práce č. 2 TÉMA Srovnávací analýza webových stránek TIM - a Facebookových stránek oboru Teorie interaktivních médií https://music.phil.muni.cz/studijni-obory/teorie-interaktivnich-medii a https://www.facebook.com/tim.ffmu/ se stejnými platformami jiných oborů zaměřených na studium umění nových médií (v ČR a ve světě). Možnost volného výběru, doporučuji však současná pracoviště: Lev Manovich - http://manovich.net/index.php/about, nebo Matthew Fuller - http://www.gold.ac.uk/cultural-studies/staff/m-fuller/) Výstup: PowerPointová prezentace (nikoli například prezentace v xMind, Axure RP, Balsamiq, Prezentace Google, atp.). Rozsah písemné práce: čtyři slidy Forma: titulní slide s uvedením jména a příjmení studentky/studenta, studijního oboru, fakulty (nezapočítává se do povinných čtyř slidů). Zadání písemné práce č. 3 TÉMA Zmapování povědomí studentů středních škol (dle Vašeho výběru SŠ, nebo na základě dokumentu Maturant – Studijní materiály) o oboru TIM. Představení informační kampaně s cílem vyhledávat nadané studenty se zájmem o obor (například i ze středních odborných/uměleckých škol). Výstup: tisková zpráva zahrnující představení informační kampaně (jak bude kampaň probíhat) + bodový návrh průběhu kampaně (vše na jednu normo stranu) + příloha: výzkum (to pro Vás podstatné, co z výzkumu vyplynulo, dvě normo strany) + seznam relevantních médií, kterým bude TZ s návrhem kampaně a výzkumem zaslána (zvlášť na jednu stranu, seznam médií například zde: http://www.unievydavatelu.cz/cs/home). Rozsah písemné práce: celkem čtyři normostrany Forma: titulní list s uvedením jména a příjmení studentky/studenta, studijního oboru, fakulty (nezapočítává se do povinných čtyř normostran). Podklady: V složce Studijní materiály IS - Podklady _úkol_č. 3. (zde je i příklad tiskové zprávy, jak by měla být formálně zpracována).