Vzdělávací technologie - cvičení
LMS
Textové materiály:
Moderně s Moodlem
Kapitoly 8, 12, 13, 14, 15 a 20
Před cvičením:
- Přihlaste se do ELFu a zkontrolujte, zda-li máte přístup k cvičnému kurzu (každý z Vás má svůj vlastní kurz, který je pojmenovaný kódem tohoto kurzu a číslicí). Každý z Vás by ve svém kurzu měl být nastavený jako vyučující.
Materiály z cvičení:
Zdroje:
Zadání úkolu:
- Vytvořte v Moodle vzdělávací modul na libovolné téma. Modul musí obsahovat: a) studijní materiály (z nichž musí být min. jeden ve formě stránky/knihy a min. jeden ve formě vloženého souboru), b) min. dvě různé činnosti, z nichž jedna musí být fórum (pro vkládání hodnocení studentů), c) test s min. 4 otázkami (pokrývající min. 2 typy testových úloh). d) odevzdávárnu na domácí úkol / workshop
- Přidejte do svého kurzu 3 studenty podle této tabulky.
Deadline pro tvorbu modulu je 24. listopadu. Do té doby prosím moduly ještě nehodnoťte, vyčkejte na informační e-mail!
Pokyny k hodnocení modulů:
- Zkontrolujte, že máte studentský přístup ke třem kurzům (podle této tabulky). Pokud přístup nemáte, dejte to vědět tvůrci kurzu, měl by být schopen Vám přístup dát.
- Projděte si všechny tři kurzy jako byste byli skutečnými studenty, tj. včetně vyplnění testů a odevzdání úkolů (na jejich kvalitě nezáleží, jde o otestování funkčnosti odevzdáváren).
- Po dokončení kurzu vložte do připraveného fóra (každý kurz má své vlastní) zpětnou vazbu na kurz.
- Deadline na poskytnutí zpětné vazby je 1. prosince.
Ve zpětné vazbě se můžete zaměřit na strukturu kurzu (Je logická a přehledná?), variabilitu a kvalitu studijních materiálů (Obsahuje kurz různé formy materiálů? Jsou materiály dobře zvoleny?), funkčnost (Je vše správně nastaveno? Nejsou v kurzu nějaké technické chyby?), srozumitelnost (Jsou pokyny k průchodu kurzem jasné?), estetiku (Je kurz hezký? Nemá typografické nebo jiné nedostatky?) apod.
Zároveň prosím odpovězte na tyto otázky:
- Kolik času Vám průchod kurzem zabral?
- Plní podle Vás kurz své didaktické cíle?
- Co byste v kurzu udělali jinak?