Vzdělávací technologie - cvičení

LMS


Textové materiály:

Moderně s Moodlem
Kapitoly 8, 12, 13, 14, 15 a 20

Před cvičením:

  • Přihlaste se do ELFu a zkontrolujte, zda-li máte přístup k cvičnému kurzu (každý z Vás má svůj vlastní kurz, který je pojmenovaný kódem tohoto kurzu a číslicí). Každý z Vás by ve svém kurzu měl být nastavený jako vyučující.


Materiály z cvičení:

Zdroje:

Zadání úkolu:

  1. Vytvořte v Moodle vzdělávací modul na libovolné téma. Modul musí obsahovat: a) studijní materiály (z nichž musí být min. jeden ve formě stránky/knihy a min. jeden ve formě vloženého souboru), b) min. dvě různé činnosti, z nichž jedna musí být fórum (pro vkládání hodnocení studentů), c) test s min. 4 otázkami (pokrývající min. 2 typy testových úloh). d) odevzdávárnu na domácí úkol / workshop
  2. Přidejte do svého kurzu 3 studenty podle této tabulky.
  3. Deadline pro tvorbu modulu je 24. listopadu. Do té doby prosím moduly ještě nehodnoťte, vyčkejte na informační e-mail!

Pokyny k hodnocení modulů:

  1. Zkontrolujte, že máte studentský přístup ke třem kurzům (podle této tabulky). Pokud přístup nemáte, dejte to vědět tvůrci kurzu, měl by být schopen Vám přístup dát.
  2. Projděte si všechny tři kurzy jako byste byli skutečnými studenty, tj. včetně vyplnění testů a odevzdání úkolů (na jejich kvalitě nezáleží, jde o otestování funkčnosti odevzdáváren).
  3. Po dokončení kurzu vložte do připraveného fóra (každý kurz má své vlastní) zpětnou vazbu na kurz.
  4. Deadline na poskytnutí zpětné vazby je 1. prosince.

Ve zpětné vazbě se můžete zaměřit na strukturu kurzu (Je logická a přehledná?), variabilitu a kvalitu studijních materiálů (Obsahuje kurz různé formy materiálů? Jsou materiály dobře zvoleny?), funkčnost (Je vše správně nastaveno? Nejsou v kurzu nějaké technické chyby?), srozumitelnost (Jsou pokyny k průchodu kurzem jasné?), estetiku (Je kurz hezký? Nemá typografické nebo jiné nedostatky?) apod.

Zároveň prosím odpovězte na tyto otázky:

  • Kolik času Vám průchod kurzem zabral?
  • Plní podle Vás kurz své didaktické cíle?
  • Co byste v kurzu udělali jinak?