Vzdělávací technologie - cvičení
Online testování
Textové materiály:
-
9 Ways to Assess Student Learning Online - článek shrnující různé způsoby online testování
- Five Principles for Meaningful Online Assessment - doporučené zásady, kterých je dobré se při tvorbě online testů držet
Před cvičením:
- Založte si účet na Fyrebox.com, H5P.org a (pokud nemáte) na Google.
Materiály z cvičení:
Zdroje:
- H5P (manuály)
- Flubaroo
- Flubaroo videomanuál
Zadání úkolu:
- Vyberte si dva nástroje pro online testování z tohoto seznamu. Pokud znáte/používáte nástroj, který na seznamu není, můžete si ho vybrat také.
- Důkladně si vyzkoušejte funkce obou vybraných nástrojů, včetně možností sdílení testu a přístupu tvůrce k jeho výsledkům. Poté sepište text, ve kterém: a) oba nástroje stručně představíte, b) srovnáte jejich funkce a poukážete na výhody a nevýhody obou nástrojů, c) napíšete svůj názor na dané nástroje a možnosti jejich využití.
- Do textu vložte screenshoty z Vaší práce s nástrojem (tj. musí na nich být vidět Vámi vytvořená testová otázka nebo jiný projev toho, že jste s nástrojem skutečně pracovali, min. jeden screenshot pro každý nástroj).
- Na závěr textu odpovězte na tyto otázky: a) Změnil se během pandemie nějak Váš přístup k psaní testů/zkoušení? b) Jaký způsob testování je podle Vás vhodný nebo naopak nevhodný při online výuce a proč?
- Celý text nemusí být příliš dlouhý, min. jsou 2 NS, horní limit není. Jde hlavně o jeho kvalitu.
- Úkol odevzdejte buď ve formě Word dokumentu nebo odkazu na portfolio.
Odevzdávárna:
Následující