Tazatel: A když to jako nejde, co s tím lze dělat? Co s tím děláte, abyste třeba, co zkusíte, abyste je jakoby dostala do toho, do té práce a zkusila je jakoby nahodit, třeba když jsou rozjívení různě? Co třeba funguje? Učitelka Anna: No, někdy nic. Někdy skutečně nefunguje nic a ta hodina zkrátka, tak si to musím odtrpět, vysloveně si říct, tak má jenom pětačtyřicet minut, tak to do konce té hodiny vydržím. Někdy třeba jim řeknu: „Tak dobře, tak nechcete poslouchat, tak teď dělejte to a to.“, zadám samostatnou práci a já si to pak zkontroluju, takže je přinutím třeba tím zadáním, změnou toho plánu hodiny, že jim zadám něco jiného a potom teda oni jsou nuceni to dělat a já jim to zkontroluji, tak… Já se snažím být důsledná a snažím se teda opravdu z nich něco dostat, a tím vlastně, tím, že po nich něco chci, a chci to po nich důsledně, a oni ví, že jim to neodpustím, tak jim nic jiného nezbude. Rozhodně sázím na pravidla. Volnější styl jednou za čas zařadit, ale opravdu jenom spíš pro zpestření, ale jinak rozhodně pravidla, protože toto nemůže být… nejsem ten typ a nemám ráda styl výuky, kdy je to teda moc volné.