Informatické myšlení

Týden 13

Dokončení vaší hry ve Scratchi

Pokuste se vytvořit prototyp vaší hry v prostředí Scratch.

  1. Postupujte podle své dekompozice.
  2. Snažte se vytvořit alespoň základní herní mechanismy.
  3. Inspirujte se podobnými projekty, které jsou už ve Scratchi vytvořené (odkazy uveďte do své reflexe).
  4. Nebojte se vytvořit do hry vlasní grafické prvky a zvuky. 
  5. Buďte kreativní. Nebojte se experimentovat. Nevytvářejte přesnou kopii svého herního předobrazu.
  6. Vývoj hry zaznamenávejte do své reflexe. Popište co vám šlo snadno a co pro vás byla výzva. Popište jak jste s výsledkem spokojení. Popište, jak by se dala hra dále vylepšovat. Popište, kde jste už narazili na limity Scratche.

Vývoji hry věnujte cca 5 hodin včetně psaní reflexe. Pokud po 5 hodinách práce nebude vaše hra dokončená, popište na čem jste se zasekli a jak jste se pokoušeli problém řešit. 

Pokud narazíte na náročný problém už na začátku, klidně mi napište a pokusím se vám poradit.

Do reflexe přijdete odkaz na vaši hru. A dokument odevzdejte do konce ledna 2022.