Akce v harmonogramu Termín Podzimní sťmvslr Správce - kontrola nastavení, rozpisu, aktualizace termínu přihlašování; kontrola stávajících témat a ukončení neaktuálních do 30. 9. Vedoucí - kontrola stávajících témat, ukončení neaktuálních do 30. 9. Vedoucí - vypíše nová témata (přihlásí studenta přímo nebo nechají studenta vybrat samostatně z nabídky) 1.10.-31.10. Studenti - přihlásí se k vybranému tématu 1. 10.-31.10. Vedoucí + student - aktualizace tématu do finální podoby v případě, že student chce v daném semestru přistoupit k obhajobě do 31. 10. Studijní oddělení - převede témata a založí archivy ZP studentům, kteří budou v daném semestru práci obhajovat 1. 11. - 15. 11. Student - otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře do 30. 11./15. 12. Sekretářka - odešle seznam studentů s odevzdanou prací na studijní oddělení po 30. 11. Studijní oddělení - hromadně uzavře archiv ZP na základě seznamu z katedry po 30. 11. Správce nebo sekretářka - doplní uča oponentů k tématům v rozpisu —► umožní přístup pro vkládání posudku vedoucímu práce i oponentovi do 31. 12. Studijní oddělení - aktualizuje archivy ZP na základě změn u tématu (přidání oponentů) první týden v lednu Vedoucí - zkontroluje a potvrdí kontrolu ZP (plagiátorství), vloží posudek Oponent (sekretářka) - vloží posudek do 5 dnů před obhajobou Jarní semestr - * • * ... ' ' - ' \ ? Správce - kontrola nastavení rozpisu, aktualizace termínu přihlašování; kontrola stávajících témat a ukončení neaktuálních do 28. 2. Vedoucí - kontrola stávajících témat, ukončení neaktuálních do 28. 2. Vedoucí - vypíše nová témata (přihlásí studenta přímo nebo nechají studenta vybrat samostatně z nabídky) 1.3.-31.3. Studenti - přihlásí se k vybranému tématu 1.3.-31.3. Vedoucí + student - aktualizace tématu do finální podoby v případě, že student chce v daném semestru přistoupit k obhajobě do 31. 3. Studijní oddělení - převede témata a založí archivy ZP studentům, kteří budou v daném semestru práci obhajovat 1.4.-15.4. Student - otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře do 30. 4. /15. 5. Sekretářka - odešle seznam studentů s odevzdanou prací na studijní oddělení po 30. 4. Studijní oddělení - hromadně uzavře archiv ZP na základě seznamu z katedry po 30.4. Správce nebo sekretářka - doplní uča oponentů k tématům v rozpisu —► umožní přístup pro vkládání posudku vedoucímu práce i oponentovi do 20.5. Studijní oddělení - aktualizuje archivy ZP na základě změn u tématu (přidání oponentů) po 20. 5. Vedoucí - zkontroluje a potvrdí kontrolu ZP (plagiátorství), vloží posudek Oponent (sekretářka) - vloží posudek do 5 dnů před obhajobou