Zadání Popište, analyzujte a interpretujte (vytvořte kritiku) vámi vybrané umělecké dílo, které se dotýká toho, jak se technologie projevují v rámci širší sítě sociálních, kulturních, politických a ekonomických vztahů. Co toto dílo prozrazuje o dané technologii či společnosti (lidské povaze) se kterou technologie interaguje? Preferované dílo k analýze je dílo výtvarné (dílo určené ke galerijní prezentaci). Můžete nicméně analyzovat i dílo dramatické či literární. Takovýto typ výstupu musím ovšem předem schválit. Rozsah 2 NS, rozsah není závazný. Když bude méně či více, nevadí. Stěžejní je úroveň tezí (argumentů), které prezentujete. Forma a obsah Analýzu uveďte hlavičkou (viz šablona), ta je povinná. Možnou strukturu analýzy (kritiky) naleznete v šabloně. Struktura je pouze orientační a nepředstavuje nic jiného než příklad. Nemusíte se ji snažit za každou cenu mechanicky následovat. Analýzu doplňte obrázky, videem či zvukem. Jejich funkce je pouze ilustrativní. Deadline: 21. 11. 2020 ve 23:59 hod. >> následuje šablona jméno autora, popř. kolektivu [Paolo Cirio] název díla (rok) [Obscurity (2016)] médium [webová prezentace] TITULEK [Paolo Cirio kromě obskurního podnikání odhaluje i paradox liberálního internetového étosu] Existuje praxe A, která spočívá v B a C [V USA existuje fenomén mugshot databází, který spočívá v tom, že soukromé firmy spravují veřejné databáze s fotografiemi a obviněními policií zadržených lidí. Zaznamenány nejsou rozsudky(!), ale pouze obvinění. Za odstranění záznamu z databáze se musí platit] Autor D na to reaguje dílem E, které F a G [Paolo Cirio na to reaguje dílem Obscurity. K jeho vytvoření scrapoval 6 největších databází a vytvořil pak svou vlastní, kterou pomocí SEO technik ve vyhledáváních nadřadil těm ostatním. V Ciriově databázi jsou fotografie rozmazané a hlasuje se zde o odstranění.] Uměleckou rovinu díla E pak představuje H a I [estetický moment díla spočívá v performativitě Ciriova hacku a v upozornění na kontradikce v liberálním internetovém étosu (vyžadování transparentnosti i „obskurity“ současně). Hlasování předznamenává volbu – nutnost vyjasnění]. V rámci tvorby autora D dílo E zaujímá místo J [Obscurity je v Ciriově tvorbě přiřaditelné k dílu Loophole for All či k trilogii hacking monopolism, Obscurity však nepromlouvá tak zřetelnou dikcí, protože není natolik intenzivní a živé jako výše zmíné.] Protože E, já K [„Obscurity nám ukazuje smysl a význam GDPR“]