Vzdělávací technologie - cvičení

Virtuální realita

Podklady pro zpracování úkolu:

Zadání úkolu:

  1. Zaregistrujte se na Mozilla Hubs a prozkoumejte možnosti tvorby virtuální místnosti.
  2. Zamyslete se nad možnostmi této aplikace pro vzdělávání a navrhněte vzdělávací aktivitu, pro jejíž realizaci by se dala aplikace využít – součástí návrhu by měla být cílová skupina, edukační cíle a osnova lekce.
  3. Vytvořte virtuální místnost, ve které se bude lekce realizovat. Můžete využít některou z dostupných šablon, ale snažte se ji maximálně přizpůsobit potřebám vaší lekce – měla by obsahovat rekvizity a mělo by se v ní počítat s nějakou formou kolaborace a sdílení obsahu.
  4. Do odevzdávárny vložte: a) odkaz na místnost (vygenerovaný přes funkci "Invite"), b) textový soubor s popisem vzdělávací aktivity podle zadání (ideálně i se screenshoty).
  5. Deadline na odevzdání úkolu je 19. 11. 2023.

Poznámka: Vytvořenou místnost si samozřejmě můžete projít i ve VR, a to buď prostřednictvím VR setu (pokud nějaký vlastníte) nebo za pomoci smartphonu a cardboardu, který vám rádi zapůjčíme na KISKu.

Odevzdávárna: