ZÁZZ Útetý__ V jednom. ./*1.US! éýt hned od ZúCátk^ jaSno ■'.....tofy/e jSoa ZAPZSW, ne deník. Já ví/yjy coj<^ napsané na o&áJce, al&^dyz Š/a máma tu/i/e vec pořídit, VÝSLoVfifEjSemjl zádajy aéy koupila takoVou, do na ní není á/oVo .deník ■ fakt čfc/K/ý. JeŠte Á/ ml scháze/o, aéy. me <5 touhU knízkoa pnötlhnul nejaký pltomec a zacaj öl myo C-o, tak $s zJ>/áznl/a. ~7~akŽe necekejte, Ze óctde nejaké „ml/ý deníck^ toh/e a ,-ml/ý deníck^ tám/l/eto. 1 jediný důvod, prodjSe/*} S tí/yi Souh/asi/,je ten, že až jednou Audu J>ohatý a s/avný, Sudu aofcL na pníc. i lepší Veď' než de/ý ^en odpovídat /ide/y; na pitomé otázky. A tahle knížka 3* pak sváže hodiť. .................... JaÁ:J-5e/>? r'ka/, jednou lada s/aVný, a/e žatí/*? trd>s>i Ve š/(o/e S Šandou pito/yidů. A teória Vosu roVnoU, pod/e s*ie je tah/e š^o/a ta nejVetší pito/yioSt,jokoU ^dy {{do vy/rjyc/e/. K/ad'jaJ(o já, do ještě nezada/i poradne růst, Se tady potká/ají S gori/os*?', do Sy Se /yje/y ho/it dvakľát define. A p<-<£ Se nefrdo diví, prodjSou na š^o/ádh tahové proÁ/é/yry S Štvanou. Být to na r>we, poStupoVoJo éy Se pod/e výšky, ne pod/e Veku. Z fcdyž na druhou Stranu, V to/>i prípade 6y /(/ttďi jafco Ch'rag čjupta áy/i' j ešte na prVní/^ stupni. 2 3 2>neskaje pt-Vní den Š'ko/y a ZtoVna teď' Ae^áme,JeSt/i Seá>od acíite/ až konečně trodha hodí a dodělá zaSedaCLÍ pořádej. Tak mě nápad/o, že zatím máža ty'dne psát do téh/e ^níz^yy aJydh nějak zaé>i/ COS. Mimochodem^ dám vám ažitecínoa rada. První den Ško/y S> maSíte dát -fakt doárý pozor, kam 3' Sedáte. Treáa Vejdete do třídy, hodíte SÍ věci do nejé>/ižší Volné /aviče, a než Se Vzpamatujete, s/yšíte a<ÍÍte/e,Jak má- DOUFÁM, ŽE JSTE VŠICHNI SPOKOJENI S TÍti, KDE SEDÍTE, PROTOŽE TO BUDE VAŠE TRVALÉ MÍSTO. Takže V téh/e třídě jSem OVÍZna/ Za ChriSem Ý/oSeym____________ a pred Lione/em JameSem. 1 JaSon 3r>7/ pr'<še/ pozdě a S^oro Si Sed/ Ved/e mě, a/e torna JSem na pos/ední dhví/i zoárárti/. *ía príStí hodině Si Šedna mez^ pěkný ho/£y,Jen v/eZa do třídy. X když, to éy zaSe znamenajo, že J Sem Se vaáeť nepoaC-i/ Z /onského roka. GREGU, BUĎ TAK MÓDNÝ A POŠLI TO SWELLY, JO? NO JASNĚ! HE l-IE. ■Já fakt neVÍ/n, Co ty ho/k/ &/f>nou. \/ nižších třídách to Aí/í2 /+?nohe/r? jednodušší. ~fa»i proste Stacl/o, aé*y c/oVek Usrje/ utíkat nejrych/ejl Ze tfídy, a všechny hol'ty fy/y jeho. A v páté ťrídž aet&L nejrych/ejl utíkat Zonnle McCoy. <9 c <9 O I7ext je to /yinohe/yj složitější. 7ed\ jde o to, Co c/oVek noSÍ na Soée nef>o koA'k peneZ neAojeSt/1 s*lá hezty Zadek a tak- Á. fctuci jak<=> ^onnle McCoy Se neVefíCne dráoU na h/ave a nechápou, Co Se to sta/o. a/ejoé>/tf>enejŠí k^k V s*?ojí tfideje BryCe AnderSon. Co s*ie -fakt hodné štVe,je to, Ze /rte ho/ty ZOjí^ro/y VŽj>Y£Wy a/e k/"c>\;ako Sryce otocl/l teprv asi před toke/yj ne&o dVe/yja. Vzpomínáš*} slyjak Se 3tyce choval dřív. /jÁSl nemyslím\ ŽE WOLKY jsou V SMRAĎOŠKY. J A/e ŽejSe/rj Stá/ Ce/ou tu dof>u na Straně ho/ek, to je jl/yi dneska. Úp/ne fuk- JakjSesv UŽ ríka/, Bh/Ceje U náS Ve tríde nejof>/íé>enejšt takže />?/ ostatní Se /*iusí/*ie Snažt jinak- Pokud to dof>fe počítáni, jSe/yj /etoS tak OSl 62. ne&o £3. V Že&ríck^ popu/arity. A/e poSUnu Se, protože Char/le J>OVleS je nade /*woU a ten příští týden dostane.....roVnátk*. 0i SnaŽi/jSem Se tu Ved S oóilóenoSt! vySVetAY SVámU kamarádoV' ^ouj/&//yi64 (který /yji/yjochode/yj Áude tak r>e*;áe. kolem Sto padesátého wSta\ úle rek-/ é.ych> Že ten to poušti'jedni'/n uche/v doVnitr a druhým Ven. Středa...............................__________.........................................................--------------------------..................---------------........-.........................-.......— 2>neSk&jSwe /yfe/l te/ák, takŽe k^yŽjS/y?e Š/i na hr>Šte> nejdřív Ze. všehojSem Se nenápadné, doáeh/ /y»knout nu áaSketlaJoVé hP'Šte) jeSt/l tam ještě pořád /ež" Sejr. SamoZtej/y/e tam áy/............ ů_—!Xr. !tL-—«^vf', 8 Ten fas Sýra Se vá/í na aS-faJtu od /onskéhojara. nejspíš neko/yiil Vypadnul Ze SVOC-iny neAo tak po pár dnech zaca/.p/eSnivet a vypadat nechutné, AÍa to^r hr>'Šť'y kde Sejf ležely nikdo nechte/ hrát, i když Jy/o jediné, k^e Jy/ koš i Se Sífke>& cl nejenom oé>rouc.k&. Pak jednou jeden k^kyj^&novaI..S.e.2>arren U?aJsh) sáhnu/ na Sejr prSte/y}, a tak zaca/a ta VeC Se Sejrový/r? dotyke/yj.. Je to WaStne neCojako hro. na óa/>U.......Když dostanete Sejrový dotyk 1 wáte ho} dokud Se vám nepoVede předat ho neko/yití dajSí/*7U. Jediný způSoé>>jak Se. před Sejrový/v? dotykem chránit, je zk^žt prsty..................................................... Jenže ono to není tak Jednoduché t pamatovat na to, OÁ/ />iel cloVek delý den pořád zúžené prsty. JaJSe/y/ siJe nakonec prelepil izoIepouy aé>y zůstaly, Jak />nj' ■ Sice JSe/yi doStaJ ctyrku Ze pSaníy a/e rozhodne to Stá/o Zato............-----------------........................... Jeden £MJ(, Aé>e ^a/l, Schytal SejroVý dotyk kor>Ce^l du&na, A OZ do /fo/Tčie školního roku Se k ne/yfU nikdo ani nepři&líŽil. V léteSe Aé>e odstěhoval do Ka/i/ornie aJSejroVý dotyk Si odnesl S SeáoU. 2>oU-fá*i Jeno/y/, Že S t>/*i někdo nezačne zna/a, ~Takovýhle StreS VÓŽne UŽ ne/ytůžu potre&oVat. Čtvrtek řakt doSt těžko Se /ni ZVyká na to, Že Je po léte a ZOS uŽ /yiusím\k$ždé ráno vstávat o. Jít do školy. Léto zrovna skřele nezačalo, za což /nuže /nůj starší é>ratr ^odricL_________ ___________________ 10 1 Z. prázdnin u&ehlo teprve pár dní, když /ne ^odrick Vzbudil Uprostřed noci. f\ekl s*li> Že JSe/n proSpof Celé léto, ale ŽeJSe/n Se našteStí Vzbudil praVe VCOS na první den školy. Možná Si /ryslíte, že /nUSí/n /ýt pek^e pito/ný, kdyžJSe/rj /K>U na neCo takového skoCil, ale ^odrick b/l o^leCený Ve školní uni-for/yte a prede/n /ni nařídil Sudíka tak, &&y to Vypadalo, Že Je ráno. A Zatáhl záveSy, aéych neviděl, Že Je VenkujeSte t/na. Když /ne ^odrick Vzbudil, oá/éklj3&/yl $& i trop!/ s/ušný rámas^ protože za d/yi/fa Se přiřítil táta a zadá/ na /ne. n/át, do /*?e to napad/o dpát Se /úpinky Ve. tti. ráno. —_------------- Chůdku IS3L trVa/oy nežjSe/yj S i do/ dohromady, do Se ťo S ak t-a deje. Když w to došlo, rek/ jšoi tátoYÍy že Si Ze s*ie ^odridk -itd&/a/ /e^radi a ze krideť éy mMĹ //A a/£3~.________ ~Táta š&/ do/ä do suterénu, že ^odridkovi vynadá, ajá.za ní/yj. Ai'e/yio/v' JSew Se dod-kat, až odri d k Sd/iytá., do SĹ zas/ouži. T 12 A/e ^odr>dk za <5eé>oĹí dode/a do&re za^iet/ stopy. A táta Si urdite dodneška /rys/t, Že /yiá^t o ko/edko Vi'd. Pátek 2>n<°sko. iá-5 Ve ško/e rozrazova/i d<=> dtenárskýc/i skupín. a/& že éy n&k^o priše/ a rovnou r&k/ " ty J si syj&zi nadaný- wi) ty /r?ezi s/aAs'/*rÍ > a/e Stej ne Se to poZná pod/e o^á/ek tedh kw'žek, do d/ov&k^ daj'. EINSTEINOVO JAK DĚTSTVÍ BINK STRAŠIL m 13 lloSt s>?ě' zklamalo, fydj&m éýíSČil, ze ml^Zatadlii. m&zL r>c«Jané> protože to znamená spoustu práce navíc. Když Se na kond /onského roku dž/a/y zkoušky Ze ctění, Snazi/JSe/r? Se, J ok Se dalo, aJy />?<£ ietoS ZOradi/í wezi s/aáší. _ FRED SI VZAL KI... KINI... KNE.. .JE, DEKUJU! KNIWU D Ale sy)á*ia Se doé>fe Zná S naSÍ/y) ředitelest, takže nejSpíS zasáhla a postarala Se, aé>ych Se znova dostal s^ezí nadané. MártO. pořád Tíká, ZejSe^i chytrý tfu&Je Se Jen 1 ' „neSnaZ"*? ále Jednu YeCjSesxj Se od ^odríckcX naucH-Je doáre, Když od vás /id; cekají tak ^iáJo, že pak nedusíte dŽ/at skot-o r»C, aéysteje príjemne prekvapili. RODRICKU, NEŽ SE VRÁTÍM Z PRÁCE, ZMIZÍ TO TVOJE ŠPINAVÉ SPODNÍ PRÁDLO ZE STOLU? POZDĚJI... ^ J ™ "'" ----------------- -........ • ............. ..............s Nh 1 i Vy" ■ y *ľS • * \ 15 X' kdyŽyJSe/nS^oro tád} Že w teti p/án, nechat Se zařadit /y?ez! s/aAšíy nevýše/. Pár tyukúy co dosta/i .Jak Bink straš'•/'\jSew vidš/ držet knížka Vzhůru nohaway a ne/nys/í/yi, že to /*iel éýt vtip. Sobota První týden Školy je koneCne za /y?noUy tak <5' wůžu přispat. Většina detí Se V Sobotu ladí IrZo a kouká na kfeSh ■fí/syry neáo taky de Já ne. ů Víkendech /eZU Z poSte/e Jeno/n proto, Že už Sáw ne/yiůžu SnéStyjak S/rird! z pusy.--—— ene valask ť\\J\SK -:o BohuŽel} táta Se Audi V šeSť ráno áez ohledu na to■, Jaký den V týdnu práVeJe, a VŮ&eC neéere oh/edy na to, Že Já Se Snaží/*? užít Si Sobotu Jako nor/^á/n! c/oVek- f • 1 mí. A //e/y}K/ jSe/*i Co na práC>', takjSe/yj Vyraz''/ k ^ouj/ey/^U. ^Oíu/&yJe technicky V Zato /ytůj nej/epš' k^t^rád, a/e to Se /y/ŮŽe Snadno Zlenit.__ Vyhýba/ JSe/*7 Se ^oto/ey/yiu'od prvního dne. Ško/y, protože ude/a/ neCo, Co /*ie -Pakt naštVa/o. 17 Bhá/j< jSMe si.po vyučováni V Šatne Veď, ffoio/ey.ke Mjne v* V? i st*. NECHCEŠ SI JIT K NÁM DOMŮ WRÁÁAT? UŽ nej mí n MÍ/ionkfát jSeM ^oto/eyMU vysvet/oVal, že. MUSÍ tíkat„nec/jCeš Se U Me Staviť7 a ne ..nechceš sl jít ht-át". 4/e ať mu to vt/oukáM do hlavy, j ok chcJ, Stejné to príšte ude/á zas. PoS/ední do&oU Se VÍC StarOM o SVoU l/nldŽ. Jenže S.......^oí^/eyMJe......to......docela drina......____________________________.......—.............. 13 1 Sezná>nl/l\JSMe_ Se pred pár lety, k^yž Se prestehoval kousek od náS. Jeho Más>ia MU k<=>upi/a. knížku, která Se JMenoVa/a „Jak si najít přátele na nových Místech , a on pri Se/ ke Mne doMŮ a všechny ty pitoMé nápady na Me zkouše/. Q ŤUK ŤUkT) KDO JE? 1 ŘEKYNĚ, CO TĚ\F NEJVÍC BAVÍ! ilco Ke i Spíš m'> Cy'/o......K^ouJeyho kapku /íto a rozhod/ jSeM......Se, Že ho VeZMU pod Svá křídla___________ Je to S nÍM Pajn, h/aVne proto, že na neM múŽu Vyzkoušet všechny ty vtípky> Co ^odr-ck zkouší */4 M//£. VÍŠ, ŽE KDYŽ MÁŠ RUKU VĚTŠÍ NEŽ OBLIČEJ, JE TO ZNÁMKA NÍZKÉ INTELIGENCE? /CHÁ!\ ( DOSTAL. ) VJSEM TEfy PUc/ /M.EMÁM f TEDA NÍZKOU \INTELIGENCI? 'hmm... ja iMRKNU JEŠTĚ JEDNOU. f * • • Iv 1 • y t P onde./í__ Pco^tc^.uj&te.^Ja^js&m r í kal> že. na žjoco/eyho zkouší/>i J/yie./7í/jéí sY Jy w' neprosío> kdyéych neCo takového proVed/Je/yjct. _______ Máwa a táta Mannyho chrání) jako éy éy/ princ n&6o tak neco, A taky nikdy ne/yiá průšvihy ani když éy .si to zas/ouŽi/. Vc.e.ra Manny nakl~eS/Í/ na dvere wého pokoje- neS/yjyVate/-noít -fíxoíí autoportrét. Myó/e/jSe/yi Si, Že wutostláwa a táta t&ntokrát dají Sežrat) oje Jako o&vyk/e J^&/yi 5& pUt/............_ / / ✓ / / 00000^ 1 21 í Al'e. Co mtĹ na Manny/y? štve nejvíc, to Je. prezdívkay kteroa Si pro /yje Vy/nys/e/. Kdy ŽÍJyJ. JeŠte />ienSíy nedokázal vys/ovit bráško", tak že w. zaca/ tíkat Jžíško". A DODACŠKA m>- tak tíká, i kdyžjá se Snaží™ pri^iet />iá/r?a a táta, aJy ho donati/i toho nechat. AÍikdo Z /riých kamaráda na to naštěstí J ešte nepriše/y a/e párkrát to až éy/o o ch/ap. VSíMO NEJLEPŠÍ /mele, tady naA (tom je napsáno) \š— „bžíško'^y( to je asi nějaký omyl. 22 1 ) 1 1 1 Máwa po /yrne chce, aéych Manny/>ia ráno po/yjoh/ Vypravit Se do ško/k/- Když s>ia ade/á&i Snídani y odneSe Si /yjiska S Cereá/ie/rii do. oéýváfca a Sedne si na p/astový noCm'k- __ „B" JAKO BONBON, A BONBÓN, TEN SI DÁM.' JO! ) \ A k^yŽ aŽ /riájít do Ško/ky, ZVedne Se a všechno. Co nedojed/y vy k/opí do noCn Má^ia s*ji porád nadá/á, že nedejídá^i Snídani. Jenže k^yéy /y/aSe/a kiždé ráno VyŠkraáoVat Cornflaky Ze dna nocnífa} taky éy woe. choti kJíd/a ne^e/a. 1 23 T \ry ŕ/eVlm,jeStľ< užjSem to tíkal, ole^jjSem SUPť^ doárý Ve videohrách. Vsadím s&, ze každého z mého ročníka éych porazil S prstem V noSe. ------ Tata je celkem vzato doce/a chytrý, oje když jde o jednoduchou lojka, tak <=> nem olcas pochyáaju. Bohužel táta tyhle moje Schopnosti dvakrát neoceňuje. Porád Se do mě naváží, ať jdu Ven a dě/ám něco „<áf-tivního _,.___ Takže dneska po večeri, když táta zas začal, že mám jít Ven, zkasi/jSem mU vysvětlit, Že pri Videohrách Se dá hrát -fotóaJ neJ>o >-a^éy a člověk Se pritom ani neumaže a ne zapotí_____ Jsem si jistý, že éy táta moji hrací konzo/i rozmontoval, jen kdyéy přišel na to jak. naštěstí výrolci těchhle věcí je dělej! rodicovzdorné. f Kdyko/i /r?u, a/ych šel de/at «co Sportovnějšího,.j du proste k ^a&o/eyAiu domu a. hrajú videohry taw. Bohuže/ to jediné, do Se dá U P*oto/eyho hrát,jSoU auto/vjo&llové závody a tak- Protože vždycky'> k^yž k ^ouj/ey/*iu prinesú nejakou videohru, tak či ji jeho táta najde na nejaké, ^e.éové Stránce pro rodiče. A když je V ní JAKÉKOLT nasi/i, nedovolí nám ji hrát. fakt už we nebaví jezdit S ko/^/ey/yr. Závody Por/yfu/e \, protoŽe on to nehřeje tak vážne.jakojá, ria to, aJy c/ovek.....£ooj>le ZOS dosy/ů. Párkrát jSe/yj pro&eh/ U SoUSedŮ pod ZOVÍoŽoVání/yj, aéych vypadá/. ...zpocený, a to tátovi zrej/yje staci/o. 26 27 I. J Jenže, Se to oAtáti/o ptoti mně, ptotože jak mě uviděla____ mámay donutí/a mějít Se nahotu oSptchoVat. Streda............................................................................____________________________...........................................„..............__........_____________________________________ Táta éy/ zřejmě hrozně Spokojený, Že mě VCera donutí/ jít Ven, protože dneska to udě/a/ ZnoVa. rakt mě už dost Štve, že musím vždycky k ^oto/eyma. když si chci zahrát nějakou videohru. Napu/ Cesty mezi mnou a ^oio/eym éyd/í takový dostuhozený k'''^k>____ jmenuje Se Ttej/ey. A ten porád straší U nich pred domem, takže Se mu skoro nedá vyhnout. f 1 i \DIKY. y [ řre^/ey Se mnou chodí na tě/ák a má takový svůj v/astní vymyŠ/&ný jazyk ■ TTe&a k^yžpotrebuje na záchod, rek* ľne- DŽUS/ DŽÚÚÚÚS (5 1 • • U JI c_ >. li o f- 2 )) My kl^d už fre^/eymu rozumíme skoro všecko, a/e ucite/é ho, mys/ím, ještě neprokouk/i. TMO DOBRE..A TAK NA! 2>neska éych a/e nejspíš Še./ k ^ocu/eymu i sám, protože můj ó tác ha ^odtick a jeho kape/a mě/i V Suteténu zkouška. ^odrickova kope/a je Pakt P^lše^t/A a &yž zkoušejí, Já to prostedo/yia nevydrží/*i. "Ta ki, Že k^yÁ/Ste *\ odrickoVi prozradili, Jakse „výbušná p/ína Pakt píše, áyM <áy to pro nej novinka. Táta nechte/, aáy si Zjodrick zak/áda/ kope/u, a/e máesa Sy/a vše/y?a d&Seti pro. To ona k<=>upi/a kjodřickoVi Jeho první é>lcí. 30 1 Mys/ísy}, že si představová/a, Jak Se všichni naučíme hrát na nějaké nástroje a pak áude/rtejako taková ta rodinná kape/a, co bývají v te/evlzi. Táta hrozne neSnáš' heaVy /yjetaj, a preSne ten f^odrlckova kape/a hraje. Má^ieje pod/e /y?e úp/n& Puk, Jakou /*iuzik^( ^odrick hraje neé>o pos/ouchá, pro ni Je hudé>aJako hudé>a. J>nesk poSlech- nout, jenom k^yž ho propašuju z domu, ... . ^áno, k^yŽ ^odriC-k odešei', jSem ZOVo/ú/ ^joio/eymU a rek/ mu, ats VeZme do ško/y dlskmOna. Pak j Sem Šel do/Ů k ťodrlekovi a CédéckojSem mu Seéra/ ze stojanu. Vlastní prehrávače ne Smime do ško/y nosit, takže j Sme mUSe/i pocákat OŽ. po oóede, když nás učitelé pusti/i............. Ven. Hen tj Sme me/i možnost, Zmizeli j Sme S ^ofjjleym ZO. školu a Stt-C.ili čjodriekoVo Cádécko do dlsk^OnU- Jenže ^ocol&y do nej zapomněl dát óate.rky, takže nám éyl k ničemu.______________________________________________________________________________________________________ Pak j Sem dostal sivěly nápad na hru. šlo o to, naSad.lt....... si na hlavu sluchátka a pak Seje pokusitSetřást é>eZ použití rukou. 32 33 Vyhrá/ ten, {do je dokázal dostať do/a nejrychleji. J— J)rŽe/jSe/y? rekord Sed/yj a pů/ Vterlny,jenZe tojSe/yi /yjysiel) Že Sl VytreSU i. p/om^y. KdyžjS/yje Jy/i v nej/epší/yiy o^jevl/a Se za rohe/yr pan' Cralgová a pristihla nás, Selrala /n'< dlsk^ana a začala nám deiat kázáni'. A/e myslJ/yty Že j í nemylo /*ioC jaSné, Co tam proVádí/>ie. Začala nám vyk/ádat, že rokenro/je „škod/lvý" a Že ná/>i Znie í /yiozJfy. Chte/ jSe/yijí ríct, Že V tosyj dlsk^lOnU nej Sou ani baterky, úle vide/ jSe/yj na m't Že na nejaké prerušovaní nemá. náladu. 7~ak jSe/yi počkal> OŽ do/yiluVl/ay a odpoVede/ jSe/y/ jeno/yj-„Ano, panCe/fco. _ Jenže zroVna kdy Ž nás Craijová už chte/a nechat &ýt> ^ot^/ey Se tozáreCe/f že nechce, ajy /y>U rokenro/ Znlcl/ ,moZeí( . ____ ŕakt oé>c,as pochybujú o jeho zdravé/*? rozumu. 35 Pájek Vo, tak to J ó e/y? to/nu ZOS j&dnoU daj. VCera VeCer, když Si š/i všichni /ehnouty odp/íž/' JSesn Se do/a, Žs Si to 'fodrickoVo Cédécko poS/eChnU na StereU V oJýváku.__ Aasadi/Jse/ri si ^odtickova nová sluchátka a Y/Ô2>A€ JSe/n to ZeS'/i/. PakjSe/nZsnáck/ *P/ay". Zaprvé snUS!/*! ríct, Že Je /ni úp/neJaSnéyproC na to Cédécko do/i nálepku .TaToVáni' proJ~odiCe_^........ A/e S/yŠe/ jSe/n Jenom OS i třicet vteřin prVní píSni C k/1 než sne naŠ,apa/i. 36 T Ta s/uchátka totiž neéy/a zastrčená. Takže hudla hrá/a Z ^£P^4xä, ne do s/uchátek. .. _ Táta sne hna/ nahoru do sného pokoje, zavre/ za Se^>< dvere a pak rek/' OU i 37 I I Když táta řekne „kamaráde, tímh/e tóasm,je č/oVek^ jasné, že máprůšvih. Když mi táta takh/e rek/ kamaráde poprvé, nepochop''/jSem, že ťo má éýt SarkaSmaS. lak j Sem pfeStaJ éýt ostražitý. ,KAMARÁDE = DOBRE J o • o. Q —j J 3 i I —1 J IAA J 7ůh/e chyé>a až teď neadeJám. Tentokrát na meĹ táta rva/ asi deSet m'mut a pak nejspíš USoLidi/, Že é*y áy/ radši V poSte/i, než stát V mém pokoji Ve spodním prád/e. ^ftSif/, že čtrnáct dní nesmím hrát videohry, Což,j Sem tak pri á/i Žne čekal. Asi A/ch me/.éýt rád, Že to nedopad/o hůr. */a tátovi je doáré to, že k^yž Se naštve, rych/& ho to ZOS přejde a tím to k<=>nčí. 3S Když c/o^-žk n^Co provede a táta je a toho, oávyk/epc nem hodí tím, Co má zrovna po ruce. DOBRA CHVÍLE NĚCO PROVÉST: ŠPATNÁ CHVÍLE NĚCO PROVÉST: Máma trestá átelt//jinak, Když nKco provedete a máma váS načapá, nejd^V nKko/ik dnů pľemýš/í o tom,jaký trest éySte syje/i dostat. 3? L é zatímdo Č^áte., dho/áte Se hrozná Vzorná, aÁ/Ste Z toho Vyš/l /ehčejl. fZROVNA JSEti UTŘEL PRACH V JÍDELNĚ, JENOM TAK! Jenomže za pár dní, zrovna ké/l vy sami na ten průšvih Zapomenete, dá vám to Sežrat. /"bavíš seT\ t DOBŘE?_J TYDEN ŽÁDNÉ VIDEOHRY' Ponde/í Ten zákaz Videoher je težsí, nežjSem čeka/'. A/e přinejmenším nej Sem jediný, fao má u nás V rodine průšvih- ______________________________ Taky ^odrlak to.....má u márny roz/lté. Manny se£raj ^odrldkcyv! jeden z jeho heavymeta/avýdh časopisů a na jedné Stránde éy/ oárázek Ženské Y é>lkinádh,jak fe.ží na kapote auta. A Manny vzal ten časopis ukázat do ško/ky. *tek/ Á/d h, Že máma ne&y/a VŮé>ed nadšená, kfyŽj í odtamtud vo/a/l,_____ Toky JSem ten ČaSoplS Vi de/, a úprimne řečeno, neéy/o na nem n/d, do áy Stá/o za tak<=*ý rámus. Jenže máma tyh/e Vedl V dome neStrpí. Ho Hl ťodric'k mase./ za treSt odpovědět na otázk/, Co snu má/na napSa/a, 5?o£ beč> éÁy tcyrruj/ čoAojú^U/ ------------------ ^jaR^ bad máÁ jvocit fy boftx>, fye.. j&l, baRcwí^/.....ča>bo|u^> meß? S-iyjiw: se. 'něco- ňXct fyewvrrv o bom, fy© jAi, w£abbru£ baRoAíý utó^Wj- čabojixb? Omlouvám se ž.evy. H2 Streda JeSte'porád /nám zákaz Videoher, toÁ^Že znoji J^onZo/i používá Manny. Máma mu koupi/a of>rá Zpráva,je, že {jSem koneCne pfiše/ na t o, jak některé moje hry propašovat.pres fjoto/eyho tátu. Stačilo, acych svoje cédécko streu / do k^aé>icky °d Mannyho ,.9/rajeme Si S O&eCedau , a fy/o to. MM- : HMMMf Čtvttek 2>neska Ve Ško/e oZná^ii/iy že Se é/!Ž' Vo/éy do Studentské tady. Clf>r!/rme teCeno, Studentská r-ada /yje nikdy zv/ášt" nezají'/>ia/a. A/e když j-Se/yj tak o tosrí pte/yrýš/eldoš/o srn že kdybych Se Sta/ pok/adníkesyt, snah/o áy to a/AP^OS-7~ó zlenit /yjoje postavení Ve ško/e. MY ROZTLESKÁVAČKY UŽ MÁME DOST TOMO, ŽE MUSÍME' NA UTKÁNÍ JEZDIT STEJNÝM L AUTOBUSEM JAKO TI PITOMCI Z KAPELY! f hmmm... [ uvidíme, co \ se s tím dá V dělat. AjeStž /íp f my svalousi /potřebujeme pumpičku,' protože si nemáme čím \ nafouknout svůj jediný míč. N00. . ^\ je mi líto, \ ale s tím vám 1 nepomůžu. J O -funkd pok/adn'ka Se ni kdo /yjoC nezajímá. Všichni Se tVoU o ty h/aVní funkce}Jako Je predseda a /yfíStoptedSeda. 'Takže /ypys/í/yty že kdyŽ Se zŕtta pľih/áS'/>7,Je -funkce pok/adm'ka pľaktick/ ^toje. Pátek ée/ JSe/y? Se dneska zapsat Jako k&iďdát na pok/adm'ka. Boha Že/ se o tu -funkci uchází taky J'^tý Mat-ty Portety a to Je doSt á>edna na syiaťku. Takže to /yfožná neéude tak Snadné y J okJSe/yj si /yjys/e/. éus£/ j^em tátovi, Že kandidujú do sko/ní tady, a on z toho Jy/ de/ý nadšený. /Ukázat'o se, z& taky kandidoval do škoín! tady a že vyhrá/.. Táta prohraná/ staré kraálde, do máme do/e V SuteténU, a naše/ jeden p/akát Ze SVé tehdejší Vo/e£ní kampaně. POCTIVOST ČESTNOST SCHOPNOSTI JmFsjiSm a 1 /^^^í i u-r-.'- ma £*• 1 'Cr VtSflLI fc» Ji 1— 1 1 f* f\ 1 TAJEMNÍKEM 7e/7 nápad ó p/akáty mi p tiše/ dode/a doStý, a tak j Sem požádá/ tátu, ajy mě odvez/ do olchodu pto nějaký matetiáJ - ZáSo&i/ j Sem Se Ve/kými dtvrtkomi a -r?\ami a zéytek Vedeta jsem pradova/ na své vo/eání ptopa^adJ. Jen doU-fám, Že to ZaJ>ete. T Pondě/; 2>neskajSem ptineS/p/akáty do Ško/y a musím rídt, Se -fakt poVed/y. O CHce+e, aby 0 ---------- MARTY PORTER POKLADNÍKEM? (PCMEľ) /MELE, ZTRÁCÍSN ( VŠECHNY _ V NAŠE PENÍZE, HHl* <^3^\TY CVOKU!P|í ř IŽZ** o-Jj o o ------ Vi^opnlhá+e, jak měl ve iru\\é - ti 'oč i \arTy r orTer vjj r DRBY .-. DRBY^Ä VaZhě chce+e, aiw ON o sahal ha V(*5e peWze? ---- o Začal jSeM ty plakáty rozvěšovat hned,jakjSeM přisel. Vydržely tam ale asi tak tri Minuty, než si jich vŠImI nás zástupce ředite/e ^oy. -+- ? ^ek/, Že neSMÍMe psát „výsnyS/y o ostatních kandidátech. Tak JŽeM MU pripoMnel, Že ta VeC o všch je pra/dá, Že Se tenkrát ÁyŮ/i toMU Má/eM zavrei'a Celá šk<=>la. Ale stejné m> všechny ty plakáty sundal. Takže Marty Porter tu dneska chodil a rozdával lízátka, aéy si koupil hlasy, kdežto Moje plakáty ležely U záStupCe ředitele v koši. Tím, rekl áych, Mcje politická kariéra skončila. fiJčV....... Pondělí_ lák je konečné říjen, Což ZnOMená, Že zéývá užjen třicet dní do Ýjallocoeenu. Ý/al/o^eenje mŮJ *1£J0&LZB£aIEJŠZ SVátek> i když Máma říká, Že na koledování už zacínáM Sýt moC Velký- Taky táta Má V/aJlocoeen rád, ale z jiného důvodu. Ten Večer, když všichni ostatní rodiče rozdávají SonAóny, táta Se schovává za kroVÍM S popelnicí plnou Vody. A když koleM našich vrátek procházejí nějací puberťáci, tak je zlje-