dostal tradiční cenu za nejrychlejší kolo dne — dvoutroubový plynový sporák. J£l*rkúm z Boleslavi spadla čelist: „To je dobrý, my se dřeme s tebou a teď ještě poneseme kamna!41 To bylo v roce 1954 a za dva týdny po Sachsenringu se jela Velká cena Československa v Brně. Jel jsem ji před dvěma lety se svým bleskem a rozhodně jsem si nechtěl nechat ujít první start s továrním motocyklem. Po návratu z NDR jsem byl u profesora Zahradníčka. Kouknul se na nohu a jenom si zamumlal: ,,No jo, vy motocyklisti!" Dostal jsem zinkoklih a ať se přijdu za 14 dní ukázat. „Ježíšmarjá, pane profesore, nemohl bych se ukázat už za týden?" prosil jsem vědeckou kapacitu div ne na kolenou. „Co je to zase za blbost?" Tak mu vysvětluju, že jako to Brno a první start s továrním strojem, že je to nutné atd. Dostal jsem povolení, abych se přišel