Vzdělávací technologie - přednášky
Výzkumné metody, na datech založené vzdělávání a kritický přístup [nestíháme]
Co číst dále:
- Willis, J. W. (2008). Qualitative research methods in education and educational technology. IAP.
- Randolph, J. J. (2008). Multidisciplinary methods in educational technology research and development. HAMK Press/Justus Randolph.
- Nworie, J. (2011). Using the Delphi technique in educational technology research. TechTrends, 55, 24-30.
- Bond, M., Buntins, K., Bedenlier, S., Zawacki-Richter, O., & Kerres, M. (2020). Mapping research in student engagement and educational technology in higher education: A systematic evidence map. International journal of educational technology in higher education, 17(1), 1-30.
- Yildiz, E. P., Çengel, M., & Alkan, A. (2020). Current Trends in Education Technologies Research Worldwide: Meta-Analysis of Studies between 2015-2020. World Journal on Educational Technology: Current Issues, 12(3), 192-206.
- Lutfiani, N., & Meria, L. (2022). Utilization of big data in educational technology research. International Transactions on Education Technology, 1(1), 73-83.
Vyberte si úkol:
1) Popište nějaký etický problém v EdTechovém výzkumu a napište, jak byste ho řešili.
2) Najděte a zkuste popsat způsob, jak pracovat s konkrétní výzkumnou metodou v edTechu, kterou ještě neznáte nebo neumíte použít (Q-metodologii, analýzu metafor. metastudie, narativní analýzu...) . Připojte nějakou studii, kde se s ní pracuje.