KAZUISTIKY a jejich využití v předmětu ISKM45 Pedagogická psychologie pro informační specialisty Kazuistika Emil (12) let – „Drzý a neklidný“ •Diskuse nad problematikou •Sociální psychologie: •Vývojová psychologie: •Pedagogická psychologie: • • Kazuistika Marta (15 let) – Šikana? •Diskuse nad problematikou •Sociální psychologie: •Vývojová psychologie: •Pedagogická psychologie: • • Kazuistika Petra (14 let) – Poruchy příjmu potravy • •Diskuse nad problematikou •Vývojová psychologie: •Pedagogická psychologie: •Sociální psychologie: • • Kazuistika Robert (8 let) - Problematická komunikace s rodiči • •Diskuse nad problematikou •Sociální psychologie: •Vývojová psychologie: •Pedagogická psychologie: • Kazuistika Aleš (15 let) – „Nečestné a nesportovní“ • •Diskuse nad problematikou •Sociální psychologie: •Vývojová psychologie: •Pedagogická psychologie: • Kazuistika Sára (16) a Marie (17) – Kyberšikana na gymnáziu • •Diskuse nad problematikou •Sociální psychologie: •Vývojová psychologie: •Pedagogická psychologie: • Kazuistika Petr (11 let) – Nejistá diagnóza • •Diskuse nad problematikou •Sociální psychologie: •Vývojová psychologie: •Pedagogická psychologie: • Zdroje inspirace •Tikarová, T., Škubalová, T. (2019). Výukové kazuistiky. Studijní podpora k předmětům společného základu na PED MUNI. •Maňák, J. (2011). Aktivizující výukové metody. (Staženo 13.11. 2014 z: •http://clanky.rvp.cz/clanek/c/O/14483/AKTIVIZUJICI-VYUKOVE-METODY.html/ •Mareš, Jiří. (2016). Výukové případové studie a jejich využití. Orbis scholae. 10(1), 121–139. •Mayo, J. A. (2004). Using Case-Based Instruction to Bridge the Gap between Theory and Practice in Psychology of Adjustment. Journal of Constructivist Psychology, 17(2), 137–146. •Millott, D . (2003) . Writing case studies: A manual. Adapted for use by the Online learning centre. London: International Records Management Trust •Popil, I. (2011). Promotion of critical thinking by using case studies as teaching method. Nurse Education Today, 31, 204-207. •Reed, M., Brunson, R. (2018). "Exploration of the efficacy of the case method of teaching". The CASE Journal, Vol. 14 No. 3, pp. 362-371. •Sudzina, M. (1997). Case study as a constructivist pedagogy for teaching educational psychology. Educational Psychology Review, 9(2), 199-218. •Štrach, P. (2007). Tvorba výukových a výzkumných případových studií. Acta Oeconomica Pragensia, 15(3), 22−36.