Kazuistiky – ukázky práce s nimi Případ EMIL Obsah obrázku text, snímek obrazovky, Písmo, číslo Popis byl vytvořen automaticky Obsah obrázku text, snímek obrazovky, Písmo, číslo Popis byl vytvořen automaticky Otázky k případu Emila · Co si myslíte o reakci učitele matematiky na sdělenou diagnózu žáka? · Je pravděpodobné, že by o diagnóze dříve nevěděl? · Jakým způsobem se zachází ve škole s údaji z pedagogicko-psychologické poradně? · Jak byste nyní dále postupovali na místě třídního učitele (dále TU)? Obsah obrázku text, snímek obrazovky, Písmo, číslo Popis byl vytvořen automaticky Otázky k vývoji případu Emil · Jak by se měl TU dále zachovat? · Pokud by si promluvil s učitelem matematiky, jak by tento rozhovor vypadal? · Na co by měl položit důraz? · Jaký používá učitel matematiky obranný mechanismus v případě, že jej rozčilují ty projevy v chování Emila, které jsou pro něj nepřijatelné (i u sebe samého)? · Jak si myslíte, že by měl pedagog kultivovat svoji sebereflexi (ve vzdělávání a v praxi)? · Co by měl učitel matematiky změnit ve svém chování a co nebo kdo by mu v tom mohl pomoci? · V čem si myslíte, že je supervize pro pedagogické pracovníky přínosná a jak byste ji doporučili učiteli matematiky?