DigCompEdu: Jak smysluplně rozvíjet digitální kompetence učitele i žáků
Podpora digitálních kompetencí žáků
Podle rámce DigComp potřebujeme digitální kompetence k tomu, abychom uspěli v práci, ve škole, mohli se bavit, komunikovat, participovat na veřejných věcech. Být tím, co Erazim Kohák ve svém Průvodci po demokracii označuje jako občany. Občan neznamená, že jsme se někde narodili nebo mámě konkrétní doklad totožnosti, nýbrž že máme zájem o svět, ve kterém žijeme, že o něj chceme pečovat. A digitální kompetence jsou pro podstatnou část péče o společný prostor nezbytné. Snažíme se tak studentům dát nástroje proto, aby byli občany, aby se stávali dobrými lidmi.
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/phil/podzim2024/KISKED05/um/Podpora_digitalnich_kompetenci_zaku