- Vraťte se ke svému
úkolu z tématu „Výuka“ a zkuste na vymyslet způsob, jak byste pracovali
s hodnocením a zpětnou vazbou v úkolech č. 1 (instruktážní video) a č. 2
(HyFlex model). Navrhněte co
nejpodrobněji alespoň tři oblasti hodnocení. Jedno musí být zaměřené na
vzájemné hodnocení či formativní hodnocení včetně uvedení konkrétních
otázek. Do úkolu popište nejen tyto aktivity, ale také obsah obou
předchozích podúkolů, aby je mohl hodnotitel snadno pochopit. Pokud si
je chcete úkol upravit (nebo udělat zcela znovu), tak samozřejmě můžete.
- Vytvořte
testovou sadu pěti otázek s výběrem odpovědí vztahujících s k vašemu
oboru. U každé odpovědi uveďte i zpětnou vazbu, kterou byste dali
studentovi. Třeba u otázky „Jak se jmenoval první president ČSR“ bude
odpověď Karel Čapek, která bude chybná, ale bude obsahovat zpětnou
vazbu: „Karel Čapek, nebyl prvním presidentem ČSR, ale pouze jeho
blízkým přítelem a obdivovatelem“.
- Popište zkušenost s alespoň jedním (dalším) nástrojem z našich výběrů, který jste doposud nevyužívali. Popište, o jaký nástroj jde a co s ním děláte, jaké jsou jeho silné a slabé stránky.