Lukáš Báča 269331 2. ročník rozhovor Lukáš Báča spojnice škola – domov - nejdůležitější střed města - svoboďak volný čas – hospoda, kavárna nákupy – Vaňkovka, Albert, Brněnka doučování – nejvzdálenější místa nepravidelný denní režim málo hektických okamžiků Cejl, Bratislavská, Křenová – rómové stísněný pocit – myší díra pocitově nikam daleko Komentář: Se slečnou Krábkovou byla shoda poměrně výrazná, oba jsme si všímali toho, kde je pro partnera centrum, kde tráví volný čas a kam chodí nakupovat. Navíc jsme si všímal pravidelnosti denního režimu, což je stejné i u dalších interpretací. Slečna Krábková využila pro interpretaci jinou metodu, kdy přímo do přepisu rozhovoru vkládala komentáře. Slečna Altmannová zvolila velmi jednoduchý, ale účelný soubor komentářů, který v podstatě odpovídá tomu mému, jen je více srozumitelný a méně subjektivní. To samé v jejím případě platí i dále. rozhovor Martina Altmannová Mendlovo náměstí – centrum málo kontejnerů volný čas – hospody student sociálních studií – návštěvy sociálních zařízení, cizinecká policie Svoboďák – ne tak často, není tolik důležitý, spíše nepravidelně pravidelný denní pohyb asfalt – nepříjemný na běhání, příjemný špilas Albert na mendláku – špatné nakupování, ale přesto tam chodí Pedák -. daleko na jídlo Cejl – rómove, nepříjemné Komentář: Se slečnou Krábkovou jsme opět použili podobné úvahy pro interpretaci dat, v tomto případě jsem ovšem použil několik klíčů, které i z mého nynějšího pohledu nejsou natolik důležité, spíše jsou to určité perličky (asfalt, Pedák). rozhovor Michaela Krábková centrum – Hlavní nádraží, Svoboďák škola – Kampus cestování – přes mendlák, českou, mhd nákupy – Vaňkovka, centrum, Kampus pravidelný denní pohyb režim dne – hlavně Kampus volný čas – hospody žádná nepříjemná místa časová omezení – vlak, přednášky, Vaňkovka – volnější režim Komentář: Opět slečna Krábková použila podobný klíč, jako já (určité dělení dne na volný čas, školní čas,..). Komentáře jsou si velmi podobné.