Vektorizace Vektorizace Lineární Umístění vertexů PrOUd VerteXŮ XYtolerance = 0.001 M □ Vzorkovací krok Snap tolerance o V: v, O- v O Topologická editace □ Polygony/Linie □ Linie □ Nedotah/Přetah □ Planárnígraf □ Polygonizer Transformace polohová □ Definice projekčního systému zdroje □ Definice projekčního systému pohledu □ On-fly/fixní □ EPSG:kódy http://NAww.epsg-registry.org/ Transformace datového modelu □ Automatická vektorizace □ Rastrování □ Polygonizace - Hranice □ Interpolace □ Thiessenovy polygony (alokace) □ Triangulace (členění) □ Giridová interpolace VECTOR TO RASTER (GRID) RASTER (GRID) TO VECTOR Geokódování □ Adresa na body □ Vychází z orientačního číslování domů □ Orientace, strana Transformace formátová □ Typ (celočíselné, plovoucí čárka) □ Přesnost □ Reprezentace polygonu □ Linearizace (vzorkovací frekvence) □ Anotace □ Složené datové typy