Témata projektů – ENV016 2017 - 2-3 studenti na jeden projekt (jedna společná prezentace) - jediným výstupem projektu - prezentace (poutavá, interaktivní, edukativní scénka, videoklip, atd...) 10-15 minut + 5 minut diskuze (žádný protokol či napsaný text nepožaduji) - dle úrovně argumentů a kvality prezentace – 0 – 14 bodů 1. Jaderná energie pro výrobu el. energie – pro a proti 2. Větrná energie pro výrobu el. energie – pro a proti 3. Solární energie pro výrobu el. energie – pro a proti 4. Vodní energie pro výrobu el. energie – pro a proti 5. Biomasa pro výrobu el. energie – pro a proti 6. Energie z fosilních paliv pro výrobu el. energie pro a proti 7. Globální klimatická změna způsobená člověkem – mystifikace či realita? 8. Geneticky modifikované potraviny – pro a proti 9. Zelená revoluce – vyřešení či zintenzivnění potravinového problému 10. Ekologické zemědělství, biopotraviny – pro a proti 11. Klonování – pro a proti Hodovská, Kolajová 12. Aktivity Greenpeace/jiné enviroNGO – pozitiva/negativa 13. Reálné možnosti pokrytí zvyšující se potřeby el. energie v ČR obnovitelnými ZE 14. Reálné možnosti alternativních pohonů automobilů Belháčová 15. Kjótský protokol – je reálný? 16. Dobrovolná skromnost – lze oslovit velkou část populace? 17. Ropa – reálné možnosti eliminace závislosti států na ropě. 18. Faktor 4 - je reálný? 19. Trvale udržitelný rozvoj – pro a proti, je reálný? 20. Význam a potenciál třídění a recyklace odpadů 21. Testování na zvířatech – pro a proti Brózman 22. Pomoc rozvojovým zemím – Pro a Proti 23. Environmentální krize – „myšlenkový konstrukt nebo realita?“ Král 24. Téma dle vlastního výběru (po schválení vyučujícím)