Tvorba interaktivních výukových materiálů pomocí LaTeXu

Párovací hry 23. 5. 2017

Párovací hra (v originále DPS = Das Puzzle Spiel): Manuál

Cílem hry je najít skrytý nápis. Hráči mají k dispozici sadu otázek a sadu odpovědí (pro ztížení hry může být více odpovědí než otázek). Při každém správném spárování otázky a odpovědi se objeví jedno písmenko z tajenky. Při použití ve výuce může být tajenkou například jméno matematika, jehož práce se týká probíraného tématu a s jehož životopisem studenty stručně seznámí úvodní snímek hry.

Domácí úkol - vytvořte vlastní párovací hru na zadané téma.

Vzorové dokumenty:

Párovací hra - modifikace na 6 písmen
Tajenka na šest písmen (sázená do šesti sloupců).
Dps česky
Umožní hlášky u dps česky místo anglicky

 

Tajenka s textem uprostřed

\makeatletter
\def\aeb@@Puzzle{\begin{center}{\leavevmode\smash{\Large
\textcolor{picturecolorc}{Ten, kdo má}}\qquad}\@aebPuzzlei}%
\def\@aebPuzzleDone{\quad\ds@buildAnswerKey {\Large\textcolor{picturecolorc}{výzvy,
může v životě dokázat neobyčejné věci}}\end{center}}%
\def\eq@tabSep{\ \ }
\makeatother