VÁCLAV PALEČEK VENDULA SVOBODOVÁ JARO 2017 Z8818 Aplikovaná geoinformatika – Cvičení 6 Tvorba animací v ArcScene • Souvislý přechod mezi jednotlivými náhledy • Co lze animovat v ArcScene: •Pohyb kamery/pozorovatele •Scénu/prostředí ArcScene •Vrstvy •Časové značky u jednotlivých vrstev • Základní koncept tvorby animací = přidávání klíčových snímků (keyframes) a nastavení jejich vlastností • Vlastnosti se mění podle zvoleného typu animace Časové nastavení celé animace Animation Toolbar Podrobné nastavení klíčových snímků Předmět animace „Vrstvy“ animace Automatické časování klíčových snímků Tvorba animací v ArcScene • Export: video/sekvence snímků • Tvorba animací v ArcScene • Pohyb kamery podél vybraného prvku vektorové vrstvy – Create Flyby From Path Tvorba animací v ArcScene • Přehled „vrstev“ a časového umístění klíčových snímků Výškopis SRTM • The Shuttle Radar Topography Mission (raketoplán Endeavour, 11.-22. 2. 2000) • C-band Spaceborne Imaging Radar a X-Band Synthetic Aperture Radar • cca 80 % zemského povrchu, 60° s.š. až 56° j.š. • rozlišení rastru 1 úhlová vteřina (asi 30 m) Převzorkování rastru • Výchozí souřadnice WGS (°), cílové souřadnice SJTSK (m), způsob výpočtu • Nástroj Resample