1.1. Miny Doplňte do čtverečků miny tak, aby každé písmeno šifrovalo číslo, které bude udávat, kolik min je v sousedních polích (vlevo, vpravo, nahoře, dole i diagonálně) …....................................................................................................................................................... 1.2. Miny Doplňte do čtverečků miny tak, aby každé písmeno šifrovalo číslo, které bude udávat, kolik min je v sousedních polích (vlevo, vpravo, nahoře, dole i diagonálně) …......................................................................................................................................................... 1.3. Miny Doplňte do čtverečků miny tak, aby každé písmeno šifrovalo číslo, které bude udávat, kolik min je v sousedních polích (vlevo, vpravo, nahoře, dole i diagonálně) …........................................................................................................................................................ 1.4. Miny Doplňte do čtverečků miny tak, aby každé písmeno šifrovalo číslo, které bude udávat, kolik min je v sousedních polích (vlevo, vpravo, nahoře, dole i diagonálně) 2.1. Bumerangy Dokreslete do hracího pole bumerangy tak, že mají stejně dlouhá ramena, která svírají úhel 120°. V každém šestiúhelníku musí být část bumerangu a navíc platí, že v každém bumerangu je právě jedno šedé pole. Ukázkový příklad je vyřešen. ….......................................................................................................................................................... 2.2. Bumerangy Dokreslete do hracího pole bumerangy tak, že mají stejně dlouhá ramena, která svírají úhel 120°. V každém šestiúhelníku musí být část bumerangu a navíc platí, že v každém bumerangu je právě jedno šedé pole. …......................................................................................................................................................... 2.3. Bumerangy Dokreslete do hracího pole bumerangy tak, že mají stejně dlouhá ramena, která svírají úhel 120°. V každém šestiúhelníku musí být část bumerangu a navíc platí, že v každém bumerangu je právě jedno šedé pole. …......................................................................................................................................................... 2.4. Bumerangy Dokreslete do hracího pole bumerangy tak, že mají stejně dlouhá ramena, která svírají úhel 120°. V každém šestiúhelníku musí být část bumerangu a navíc platí, že v každém bumerangu je právě jedno šedé pole. 3.1. Puntíkové dělení Rozdělte dané pole na tetromina tak, aby se žádné čtyři díly nepotkávaly v jednom bodě a navíc platilo, že tři díly tetromina se potkávají právě v černých puntících. Na obrázku je vzorově vyřešený příklad. …........................................................................................................................................................... 3.2. Puntíkové dělení Rozdělte dané pole na tetromina tak, aby se žádné čtyři díly nepotkávaly v jednom bodě a navíc platilo, že tři díly tetromina se potkávají právě v černých puntících. …............................................................................................................................................................ 3.3. Puntíkové dělení Rozdělte dané pole na tetromina tak, aby se žádné čtyři díly nepotkávaly v jednom bodě a navíc platilo, že tři díly tetromina se potkávají právě v černých puntících. …........................................................................................................................................................... 3.4. Puntíkové dělení Rozdělte dané pole na tetromina tak, aby se žádné čtyři díly nepotkávaly v jednom bodě a navíc platilo, že tři díly tetromina se potkávají právě v černých puntících. 4.1. Vodní Vyplňte některé čtverečky vodou tak, aby čísla na okrajích řádků udávala počet vybarvených políček. Navíc musí platit, že poličko s vodou bude mít vedle sebe opět vodu, nebo zeď, voda je přitahována gravitací. ….......................................................................................................................................................... 4.2. Vodní Vyplňte některé čtverečky vodou tak, aby čísla na okrajích řádků udávala počet vybarvených políček. Navíc musí platit, že poličko s vodou bude mít vedle sebe opět vodu, nebo zeď, voda je přitahována gravitací. …........................................................................................................................................................... 4.3. Vodní Vyplňte některé čtverečky vodou tak, aby čísla na okrajích řádků udávala počet vybarvených políček. Navíc musí platit, že poličko s vodou bude mít vedle sebe opět vodu, nebo zeď, voda je přitahována gravitací. …........................................................................................................................................................... 4.4. Vodní Vyplňte některé čtverečky vodou tak, aby čísla na okrajích řádků udávala počet vybarvených políček. Navíc musí platit, že poličko s vodou bude mít vedle sebe opět vodu, nebo zeď, voda je přitahována gravitací. 5.1. Dělení Rozdělte daný obdélník na oblasti obsahující právě 4 čtverečky, přičemž čísla na krajích řádků a sloupců říkají, kolik oblastí zasahuje do příslušného řádku či sloupce. …........................................................................................................................................................ 5.2. Dělení Rozdělte daný obdélník na oblasti obsahující právě 4 čtverečky, přičemž čísla na krajích řádků a sloupců říkají, kolik oblastí zasahuje do příslušného řádku či sloupce. …........................................................................................................................................................ 5.3. Dělení Rozdělte daný obdélník na oblasti obsahující právě 4 čtverečky, přičemž čísla na krajích řádků a sloupců říkají, kolik oblastí zasahuje do příslušného řádku či sloupce. …........................................................................................................................................................ 5.4. Dělení Rozdělte daný obdélník na oblasti obsahující právě 4 čtverečky, přičemž čísla na krajích řádků a sloupců říkají, kolik oblastí zasahuje do příslušného řádku či sloupce. 6.1. Digitální Doplňte horní poloviny čísel tak, abyste dostali platné součty. První poloviny čísel již upravovat nesmíte. …....................................................................................................................................................... 6.2. Digitální Doplňte horní poloviny čísel tak, abyste dostali platné součty. První poloviny čísel již upravovat nesmíte. …....................................................................................................................................................... 6.3. Digitální Doplňte horní poloviny čísel tak, abyste dostali platné součty. První poloviny čísel již upravovat nesmíte. …....................................................................................................................................................... 6.4. Digitální Doplňte horní poloviny čísel tak, abyste dostali platné součty. První poloviny čísel již upravovat nesmíte.