Využití počítačů ve výuce matematiky Zpracování materiálů na dvě přiřazená témata – ke každému tématu jeden materiál na 15 minut. * V rámci tématu si vyberte libovolnou látku a pomocí vhodné aplikace vytvořte materiál, který byste využili v hodině na cca 15 minut * např. ve stereometrii uděláte se studenty řez na krychli ve 2D a pak ukážete v geogebře 3D výsledek – s geogebrou si hrajete se studenty pár minut, ale celý úkol bude na 15 minut z vyučovací hodiny) Zkuste využít 2 různé přístupy v rámci aplikace – definice pojmu, příklad. Lze využít v jednom tématu test Kahoot a v druhém tématu Geogebru nebo Cabri. 1. Konstrukce trojúhelníků – Denisa Janečková 2. Středová souměrnost – Petr Helešic 3. Osová souměrnost – Vojtěch Chalupa 4. Otočení – Šárka Maňáková 5. Posunutí – Adam Benírške 6. Stejnolehlost – Petra Trkanová 7. Řezy na krychli, hranolu – Gabriela Plchová 8. Řezy na jehlanu – Lucie Tejessyová 9. Průsečík přímky s tělesem a rovinou – Adéla Zavadilová 10. Kolmost přímek a rovin - Dominik Velan 1. Analytická geometrie lineárních útvarů v rovině/v prostoru – Adéla Zavadilová 2. Obecné vlastnosti funkcí – Petra Trkanová 3. Kvadratická funkce – Lucie Tejessyová 4. Lineární a lineární lomená funkce – Gabriela Plchová 5. Exponenciální a logaritmická funkce - Denisa Janečková 6. Goniometrické a cyklometrické funkce – Adam Benírške 7. Vysvětlení pojmu limita, výpočty limit - Dominik Velan 8. Diferenciální počet, tečna ke grafu funkce – Vojtěch Chalupa 9. Kuželosečky – Petr Helešic 10. Tečny kuželoseček – Šárka Maňáková