Analýza dopravní obslužnosti v obcích SO ORP Zadání 4. cvičení Ve 4. cvičení budete analyzovat dopravní obslužnost obcí, na základě jízdních řádů IDOS.cz. Cvičení je rozděleno na 3 části. 1. Část Kolikrát za den jezdí z daných obcí spoj (přímý + nepřímý) do střediska vašeho SO ORP. Zaměřte se na středu (zástupce pracovního dne) a sobotu. 2. Část Kolik spojů jezdí v ranní špičce (4. – 9. hodina) z daných obcí do střediska vašeho SO ORP ve středu a v sobotu 3. Část Kdy jede z obcí do střediska SO ORP první spoj, a kdy jede poslední spoj ze střediska SO ORP zpět do obce. Opět pro středu a sobotu. Podívejte se také, kolik jede spojů z vašeho střediska do krajského města a zmiňte to v závěru. Kritéria pro výběr spojů (vlak x autobus, délka cesty, maximální počet přestupů apod.) nechám na vás To, jestli se zaměříte jenom na autobus nebo zahrnete i vlak: např. vlaky v dané obcí jezdí, ale zastávka je vzdálená daleko od centra obce nebo je vlak výrazně pomalejší než autobus, tak jste vlaky nepočítali apod. Počet přestupů: Osobně bych bral maximálně 1 přestup, případně se řiďte vaším úsudkem, jestli byste daným spojem osobně ještě jeli nebo ne. Každopádně kritérium odůvodněte v závěru. Je možné, že v řadě SO ORP bude fungovat doprava v prázdninovém režimu. S tím se bohužel, vzhledem k situaci, nedá nic dělat. Pokud se vám podaří zjistit, že je doprava v prázdninovém režimu, také to zmiňte v závěru cvičení. Výstup: 2 tabulky (středa a sobota) 2 mapy (pro středu a sobotu) – zobrazujete počet spojů (nejsvětlejší barva bude nejméně spojů) Závěr – cca 0,5 – 1 strany – zmínit a odůvodnit výběr vašich kritérií pro zahrnutí spoje Pro inspiraci přikládám, jak by mohly vypadat tabulky. Ale můžete vymyslet i jiný formát (lepší, přehlednější apod.) Odevzdání do 20.4.2020 (23:59) V případě nejasností piště mail. Příští týden vložím další doplňující článek.