Gee-MeSH ------- Nainstalujte si binárku z http://gmsh.info. GMSH zpracovává geomerie do podoby 2 a 3-dimenzionálních sítí (mesh). Geometrie vychází z pojmenovaných (číslovaných) bodů Point(1) = {x,y,z, u} poslední prvek je jednotková délka sítě (menší hodnota znamená jemnější dělení v okolí daného bodu). Čára je spojení 2 bodů, kružnice (oblouk) spojení 3 bodů Line(1) = {1, 3} Circle(2) = {2, 3, 5} Pořadí bodů hraje roli (i) při skládání čar dohromady do **smyček** (záporný index znamená "připojit" čáru v opačném směru). Smyčky pak umožňují definovat roviny. Line Loop(1) = {4, 1, -2, 3}; Plane Surface(1) = {1}; Pokud chceme generovat 3=D sítě, musíme pokročit ještě o dimenzi dále Ruled Surface(19) = {19}; Surface Loop(21) = {17, 10, 8, 16, 19, 18}; Volume(21) = {21}; Opět znaménko u `Surface Loop` může být důležité - definuje směr dovnitř a ven z objektu (indexy zde odkazují na jednotlivé `Surface`). `Ruled Surface` znamená válcovou plochu generovanou pro smyčku, která obsahuje oblouky. Detailnější a podstatně komplexnější konstrukce najdete v `demo` a `tutorial` adresářích instalace GMSH. Existuje i pythoní interface [PyGMSH](https://pypi.org/project/pygmsh/), instalace může ale být komplikovaná. Analýzu vzniklé sítě budeme zase provádět v pythonu.