Protokol o pedagogické praxi ze zeměpisu realizované prezenční/distanční formou Jméno posluchače: Lada Jašková.............................. ročník: 1......... obor: N-UCZ UCBH,.UCZV Adresa SŠ: Vejrostova. 1143,.653.00 Brno-Bystrc........................................................_________............ Jméno učitele SŠ: Mgr..Mp.nika.HpdJnkoyá...............................................................______ NÁSLECHY REALIZOVANÉ PREZENČNÍ FORMOU (pokud proběhly) Datum Třída Téma vyučovací hodiny Jméno učitele Datum VÝSTUPY REALIZOVANÉ PREZENČNÍ FORMOU (pokud proběhly) Téma vyučovací hodiny__Podpis učitele Třída ČINNOSTI REALIZOVANE DISTANČNÍ FORMOU Datum Třída Hodin Popis činnosti Podpis učitele 24.3.2021 4A6 1 Náslechy: Hospodářství Subsaharské Afriky 24.3.2021 3A6 1 Náslechy: Geobiomy fa) 26.3.2021 3A8 1 Náslechy: Země Visegrádu 29.3.2021 3A4 1 Náslechy: Klima ČR 31.3.2021 4A6 1 Náslechy: Subsaharská Afrika - dokončení 31. 3.2021 3A6 1 Náslechy: Geobiomy světa 6.4.2021 2A6 1 Náslechy: Přírodní rizika 7.4.2021 3A6 1 Náslechy: Geobiomy, výšková stupňovitost 8.4.2021 1A8 1 Náslechy: Biosféra 9.4.2021 3A8 1 Náslechy: Slovensko 14.4.2021 3A6 1 Obyvatelstvo - demografické ukazatele 16.4.2021 3A8 1 Přírodní podmínky ČR 21.4.2021 3A6 1 Demografická revoluce, složení obyvatelstva HocůCA 21.4.2021 4A6 1 Obyvatelstvo Severní Ameriky; Kanada tfodfUĹ 23.4.2021 3A8 1 ČR - půdy, biota, ochrana ŽP HočůL / 28.4.2021 3A6 1 Migrace, kulturní oblasti Země 28.4.201 4A6 1 USA 30.4.2021 3A8 1 Obyvatelstvo ČR 7.5.2021 3A8 1 ČR - obyvatelstvo, sídla 12.5.2021 4A6 1 Latinská Amerika / Stručné slovní hodnocení (odborná zdatnost a předpoklady pro učitelskou praxi) _(vyplní učitel školy)_ Studentka prokázala velmi dobrou úroveň odborných znalostí, probíranou látku dokázala žákům velmi dobře podat. Kromě běžného výkladu zařazovala do online výuky i další aktivity, které hodiny obohacovaly. Dle mého názoru má posluchačka velmi dobré předpoklady pro výkon učitelského povolání. HODNOCENÍ STUDENTA (vyplní učitel školy) - zakroužkujte prosím Hodnocení - známka 1. Odborná připravenost studenta 1 3 4 5 2. Didaktická připravenost studenta 1 © 3 4 5 3. Kvalita příprav na výuku 0 2 3 4 5 4. Zvládnutí průběhu jednotlivých fází vyučovací hodiny 1 0 3 4 5 5. Pohyb studenta - NELZE HODNOTIT 1 2 3 4 5 6. Hlasový projev studenta O 2 3 4 5 7. Grafický projev studenta 1 © 3 4 5 8. Užití učebních pomůcek O 2 3 4 5 9. Zvládnutí didaktické techniky - NELZE HODNOTIT 1 2 3 4 5 10. Zvládnutí informačních technologií 0 2 3 4 5 11. Pomoc při přípravě podkladů pro výuku O 2 3 4 5 12. Pomoc při opravování úkolů pro studenty o 2 3 4 5 13. Znalost pedagogických dokumentů 1 © 3 4 5 31. 5. 2021 Datum GYMNÁZIUM BRNO-BYSTRC, příspěvková organizace Vejrostova 1143/2, pÓjÉ*0 ..............................."—Líír"" ®- Razítko a podpis ředitele školy Podpis učitele (SŠ) HODNOCENÍ PŘÍNOSU PRAXE (vyplní student) Praxe byla pro mě velice přínosná, jsem velmi ráda, že jsem si mohla výuku vyzkoušet i takto online. Oproti běžné výuce mi to přišlo velice náročné na udržení pozornosti žáků a na výběru vhodných aktivit pro distanční výuku. Na prvních hodinách mi přišlo velice náročné dodržet časový plán, protože jsem nepočítala s minutami, o které přijdu, když se žáci připojují do nějaké aplikace. Myslím si, že se mi ke konci praxe již dařilo lépe dodržovat časový plán. Celkově jsem velice ráda, že praxe i přes tyto ztížené podmínky mohla proběhnout. Závěrečné hodnocení pedagogické praxe (vyplní oborový didaktik za účasti studenta) Podpis učitele (VŠ) Datum Podpis studenta Razítko a podpis Studijního oddělení