Protokol o souvislé pedagogické praxi realizované prezenční/distanční formou Jméno posluchače: Lucie Jeglová ročník: L_ obor: PřF UCZH; FF FNAJUpV Adresa školy: Gymnázium Židlochovice_ Jméno provázejícího učitele: Mqr. Eduard Pataki_ NÁSLECHY REALIZOVANÉ PREZENČNÍ FORMOU (pokud proběhly) Datum Třída Předmět Téma vyučovací hodiny Jméno učitele 11.5. tercie zeměpis Balkánský poloostrov 14.5. tercie zeměpis Střední Evropa B . 17.5. sekunda zeměpis USA - opakování VÝSTUPY REALIZOVANÉ PREZENČNÍ FORMOU (pokud proběhly) Datum Třída Předmět Téma vyučovací hodiny Podpis učitele ČINNOSTI REALIZOVANÉ DISTANČNÍ FORMOU Datum Hodin Předmět Popis činnosti Podpis učitele 10.3. sexta zeměpis náslech: USA 12.3. tercie zeměpis náslech: Východní Evropa 24.3. sexta zeměpis náslech: Střední a Jižní Amerika 26.3. tercie zeměpis náslech: Rusko 7.4. sexta zeměpis náslech: Asie - úvod 14.4. sexta zeměpis náslech: Asie 23.4. tercie zeměpis náslech: Balkánský poloostrov 17.3. sexta zeměpis výstup: Hospodářství a metropolitní oblasti USA 19.3. tercie zeměpis výstup: Černobyl 8.4. tercie zeměpis výstup: Rusko n- 28.4. sexta zeměpis výstup: JZ Asie 29.4. sekunda zeměpis výstup: Kanada, Mexiko 7.5. tercie zeměpis výstup: Jugoslávie 11.5. tercie zeměpis výstup: JV Evropa 12.5. sexta zeměpis výstup: J Asie 13.5. sekunda zeměpis výstup: Střední Amerika 19.5. sexta zeměpis výstup: Zkoušení - Asie Stručné slovní hodnocení (odborná zdatnost a předpoklady pro učitelskou praxi): _(vyplní provázející učitel)_ HODNOCENÍ STUDENTA (vyplní provázející učitel) - zakroužkujte prosím Hodnocení - známka 1. Odborná připravenost studenta >2 3 4 5 2. Didaktická připravenost studenta 2 3 4 5 3. Kvalita příprav na vyučovací hodiny 2 3 4 5 4. Zvládnutí průběhu jednotlivých fází vyučovací hodiny V) 2 3 4 5 5. Pohyb studenta 1 2 3 4 5 6. Hlasový projev studenta 2 3 4 5 7. Grafický projev studenta 2 3 4 5 8. Užití učebních pomůcek 2 3 4 5 9. Zvládnutí didaktické techniky 2 3 4 5 10. Zvládnutí informačních technologií h 2 3 4 5 11. Pomoc při přípravě podkladů pro výuku i 2 3 4 5 12. Pomoc při opravování úkolů pro studenty i 2 3 4 5 13. Znalost pedagogických dokumentů i 2 3 4 5 Praxe absolvována v termínu: GYMNÁZIUM ŽIDLOCHOVIGTL l 2-C • f ■ příspěvková organizace ľ fv\ Datum: ič 494^^03 p^is/^ele školy Podpis provázejícího učitele HODNOCENÍ PŘÍNOSU PRAXE (vyplní student) Osobně si myslím, že tato praxe byla velmi přínosná. Pan učitel Pataki byl velmi vstřícný, se vším mi ochotně pomáhal, dal mi spoustu materiálů, a jeho kritika mých výstupů byla konstruktivní. Pedagogciká praxe byla užitečnější než Asistenská praxe. Vyzkoušela jsem si, jak vést celou 45 minutovou hodinu a nepřipadala jsem si jako žák na výstupu v hodině, ale jako učitel. Závěrečné hodnocení pedagogické praxe (vyplní oborový didaktik za účasti studenta) Podpis učitele (VŠ) Datum: V. Ó'* Podpis studenta Razítko a podpis Studijního oddělení