Reflektivní zápis č. 1: Při psaní vašeho zápisu se můžete nechat vést následujícími otázkami: 1) Jaká pro mě hodina byla? 2) Jaká podle mě byla hodina pro studenty 3) Co se mi povedlo? 4) Co můžu příště udělat jinak? ____________________________________________ Čeho se může reflexe týkat (v žádném případě není nutné reflektovat vše): Mám/nemám jasně stanovené cíle výuky. Vnímám/nevnímám, kam výuka směřuje, dosáhnu/nedosáhnu stanovených cílů. Zvládám/nezvládám se během výuky ptát studentů, získat zpětnou vazbu, zjistit, jak byla výuka efektivní. Ptám/neptám se způsobem, který studenty aktivizuje. Přemýšlím/nepřemýšlím o struktuře výuky. Hodiny mají/nemají jasnou strukturu, studenti se v hodině dobře orientují. Jsem/nejsem spokojen se svými hodinami. Na výuku se těším/netěším. Dokážu/nedokážu zhodnotit, co jsem mohl nebo měl udělat jinak. Dokážu/nedokážu poskytnout zpětnou vazbu studentům. Studenti chápou, co dělají špatně a jak se mohou zlepšit. Při výuce kopíruji postupy, které jsem zažil ve škole/Při výuce vymýšlím nové postupy. Dokáži/nedokáži reagovat na nenadálé situace při výuce. Pokud cítím, že pozornost studentů upadá, dokáži/nedokáži vhodně reagovat a např. změnit činnost. Zvládám/nezvládám interakci se studenty (např. ústní zkoušení). Zvládám/nezvládám pracovat se studenty v menších skupinách.