všechny výpočty budou ve 3D všechny výpočty musí být interaktivní - musí se přepočítávat při změně vstupů všechny vektory budou vypočteny z Eulerových úhlů "vstupní matice se zadávají ručně, není třeba je počítat z vektorů nebo podobně" příklad vstupní matice: 6 4 4 "výsledné vektory budou převedeny na Eulerovy úhly, ochopitelně ve stupníh, nikoliv v radiánech!" 7 8 9 2 4 6 ##### Sheet/List 2 ##### převeďte kompasové měření na vektor a zpět: ##### Sheet/List 3 ##### "vytvořte vektory A a B a proveďte s nimi následující operace - A+B, A-B, AxB, A.B (skalární součin)" ##### Sheet/List 4 ##### "vytvořte matice A a B a proveďte násedující operace - A+B, A-B" ##### Sheet/List 5 ##### vytvořte matici A a rozložte ji na symentrickou a antisymetrickou složku ##### Sheet/List 6 ##### vytvořte matici 3x3 a vypočtěte její invarianty ##### Sheet/List 7 ##### vytvořte matici rotace kolem zadané osy o zadaný úhel a pak z ní vypočtěte osu rotace a úhel rotace ##### Sheet/List 8 ##### "vytvořte tenzor napjatosti T. vstupy jsou směry sigma 1 a 3, velikost sigma 1 a tvorový parametr fí" vytvořte normálu plochy zlomu a vypočtěte velikost normálového a střižného napětí na ní. ##### Sheet/List 9 ##### vytvořte redukovaný tenzor napjatosti T'. vstupy jsou směry sigma 1 a 3 a tvorový parametr fí