Inspiratorium pro učitele 2

Organizační záležitosti

Změna času

Dohodli jsme se, že posuneme náš seminář o 30 minut, tudíž:

  • Začínáme 14:30
  • Končíme 16:20

Podmínky udělení zápočtu

  • Účast na hodinách - Na hodiny, prosím, choďte. Uvádět aktivity pro pár lidí nebývá příjemné ani funkční, takže buďte prosím ohleduplní především navzájem (viz níže), max. 2 neomluvené absence za semestr jsou povolené (přesto prosím pište Markovi email, když víte, že nepřijdete - usnadníte tím průběh hodin těm, co je vedou),
  • Odvedení drobničky - 1x za semestr uvedení libovolné aktivity v délce trvání 3-10 minut, cíl i forma aktivity je zcela na jejím uvaděči či uvaděčce; cílem je potrénovat uvádění (vysvětlování) aktivity, její vedení a ukončování,
  • Příprava a uvedení hodiny - 1x za semestr si pro ostatní připravíte a uvedete hodinu (téma libovolné, ideálně takové, které si dokážete představit, že budete někdy někoho učit) o délce 40-45 minut, ve kterých by se mělo minimálně využívat metody výkladu či jiných podob frontální výuky, hodina by měla mít interaktivní formu a aktivní by při ní měli být především její účastníci; do týdne po odvedení vaší hodiny sepíšete krátkou (rozsah cca 1 normostrana) reflexi.


Rozpisy termínů 

Zde se budete moci zapsat na termín, kdy máte v plánu (a přijdete v daném datu adekvátně připraveni) uvést svoji...

...DROBNIČKU:

...HODINU:

Harmonogram semestru

SEMINÁŘDATUMDROBNIČKAHODINA
Hodina 227. 2.MarekMarek - Studená válka
Hodina 3
5. 3.ODPADLOODPADLO
Hodina 4
12. 3.DominikVerča D. + Aneta
Hodina 5
19. 3.VíťaPeťa
Hodina 6
26. 3.Niki + Verča D.Verča V. + Moni
Hodina 7
2. 4.AnetaLukáš + Filip
Hodina 8
9. 4.LukášRíša + Zuzka
Hodina 9
16. 4.FilipNiki + Radek
Hodina 10
23. 4.Verča V.Dominik
Hodina 11
30. 4.MoniVíťa
Hodina 12
7. 5.RadekVojta + Jitka
Hodina 13
14. 5.VojtaVerča H. + Barča
Hodina 14
21. 5.Barča, Jitka, Zuzka, Peťa, Ríša, Verča H.


Reflexe po odvedené hodině

Rozsah: Min. 1500 znaků (vč. mezer);

Obsah: Volně tvé odpovědi na otázky: 

  • Co si beru pro sebe do budoucna z věcí, které fungovaly? 
  • Co si beru pro sebe do budoucna z věcí, které by šly změnit? 
  • Co mi uvedení hodiny dalo obecně? Co mi řeklo o mém pedagogickém já?

Termín: Nejpozději do půlnoci úterka následujícího po uvedení tvé hodiny (tedy de facto do týdne);

Forma: Odevzdat do příslušné odevzdávárny: