Každodenní mobilita – cvičení 2 | Mulíček Pokuste se najít 1 až 2 komunikační partnery (známí, kamarádi, rodiče) a prodiskutujte s nimi následující otázky týkající se dojížďky do zaměstnání či do školy: 1. Na jakou časovou a geografickou vzdálenost dojíždějí? 2. Vnímají čas trvání dojížďky jako přiměřený? Jaký je nejdelší čas jedné cesty, který by byli ochotni tolerovat? 3. Přemýšlejí někdy o čase stráveném dojížďkou jako o ekonomické proměnné vyčíslitelné peněžně? 4. Jaký dopravní prostředek či jejich kombinaci využívají? 5. Vnímají čas strávený dojížďkou jako nevyužitý/zmarněný či jako produktivní? Pokud jako produktivní, jaké činnosti se při dojíždění věnují? 6. Spojují dojíždění i s jinou aktivitou (nákup, zábava, vyzvedávání dětí, apod.)? 7. Uplatňují při dojíždění nějaké specifické strategie či taktiky? 8. Vnímají dojížďku jako přechod mezi rolí domova a pracovní rolí? 9. Bylo by možné v jejich případě alespoň částečně nahradit fyzické dojíždění teleworkingem? Jaké dopady do jejich časoprostorových dojížďkových vzorců má (měla) situace vyvolaná pandemií koronaviru? Jaké faktory nejvíce ovlivňují případné změny jejich dojížďkového chování?