Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Využití přístrojů ve výuce přírodovědných předmětů
Interaktivní osnova
Využití přístrojů ve výuce přírodovědných předmětů
OBSAH
Využití přístrojů ve výuce přírodovědných předmětů
Nyní studovat
Organizační pokyny
Nyní studovat
Motivace kurzu, digitální kompetence a návaznost na RVP a Strategii 2030+
•
Dotazníkové šetření
Nyní studovat
Možnosti na trhu s přístrojovou technikou
•
VERNIER
•
PASCO
•
Další alternativy
Nyní studovat
BLOK 1
Nyní studovat
BLOK 2
•
Okyselování oceánů
•
Skleníkový efekt
•
Koncentrace CO2
•
Vlastnosti vody v nádržích, termohalinní cirkulace
•
Sluneční záření a jeho přeměny, albedo
•
Meteostanice
•
Měření hluku
Nyní studovat
BLOK 3
•
ArcGIS online
•
LOCUS GIS a QGIS
•
Základy práce v QGIS
Prohlédnout vše
Možnosti na trhu s přístrojovou technikou
VERNIER
Přejít
PASCO
Přejít
Další alternativy
Přejít
Předchozí
Následující
Využití přístrojů ve výuce přírodovědných předmětů
Nyní studovat
Organizační pokyny
Nyní studovat
Motivace kurzu, digitální kompetence a návaznost na RVP a Strategii 2030+
•
Dotazníkové šetření
Nyní studovat
Možnosti na trhu s přístrojovou technikou
•
VERNIER
•
PASCO
•
Další alternativy
Nyní studovat
BLOK 1
Nyní studovat
BLOK 2
•
Okyselování oceánů
•
Skleníkový efekt
•
Koncentrace CO2
•
Vlastnosti vody v nádržích, termohalinní cirkulace
•
Sluneční záření a jeho přeměny, albedo
•
Meteostanice
•
Měření hluku
Nyní studovat
BLOK 3
•
ArcGIS online
•
LOCUS GIS a QGIS
•
Základy práce v QGIS
Operace
Prohlédnout vše