Reflexe studentů
Pokyny ke vkládání průběžných reflexí
Každý student bude vždy po semináři, zapisovat své reflexe na seminář, stručné postřehy k němu. Stačí několik vět ke každému seminárnímu setkání dle uvedeného zadání.
Požadavky ke psaní reflexí
- 100% účast
- psát REFLEXE na každý seminář (i speciální 3. a 4.)
Odpovědi na otázky:
· Co si z toho semináře odnáším? Co pro mě bylo cenné? Co považuji za užitečné do praxe učitelství?
· Co jsem si díky dění v semináři o komunikaci a interakci ve škole uvědomil(a)?
· Čeho jsem si v semináři dnes všímal (a)?
· Co se mi v semináři povedlo/nepovedlo ?
· Co u sebe chci v komunikaci a interakci (především) rozvíjet?
(Co, jakou myšlenku, nápad, zážitek, obavu týkající se komunikace ve škole, si ze semináře odnášíte? Co jste si díky semináři a aktivitě své i ostatních členů ve skupině o komunikaci ve škole nebo o sobě uvědomili? Případně co vás v semináři překvapilo, zaujalo, potěšilo nebo naštvalo. Co si ze semináře odnášíte, co vám v něm chybělo. Jakou dovednost v souvislosti s komunikací jste se snažili u sebe rozvíjet atd.)
REFLEXE –vkládat přesně návodu (popsáno níže) a uložit vždy do ISu do 12.h v sobotu.
Jak na to?
Níže na této stránce (nebo ve svých studijních materiálech) naleznete odkaz na Odevzdávarnu. Vyberte svoji skupinu.
DULEŽITÉ :
1) Každý má pouze jen 1 soubor pro své reflexe, který bude s vložením každé další reflexe aktualizovat. (Takže nebude vkládat novou složku ani další soubor, ale doplňovat ten 1 už založený. Tímto POSTUPEM: zatrhnout svůj soubor-vlevo zatrhávátkem --> poté dát 'operace' --> upravit text' )
Svoje reflexe, i když budou všechny v jednom jediném souboru, pro přehlednost označujte pořadovým číslem semináře (1.,2.,...atd.) a datem konání semináře.
Takže na konci budete mít jeden soubor a v něm všechny reflexe s číslem semináře a datem konání.
3) Přístup k těmto reflexím bude mít jen autor a vedoucí semináře. (Možnost dohody a jiného nastavení.)