Geografie služeb – cvičení 3 Pokuste se zmapovat geografický rozsah/strukturu vaší nefyzické komunikace (mobilní telefon, e-mail, internet, facebook, apod.) za 1 běžný týden. Celkovou sumu kontaktů (tj. mailů, hovorů) rozdělte do skupin na osobní, pracovní a utilitární – popřípadě viz slovník cizích slov (např. email do banky či objednání v internetovém obchodě) a pro každou skupinu kontakty zařaďte do jedné z následujících skupin: 1. místní kontakt (komunikační partner je ve stejné obci jako vy); 2. kontakt v rámci spádové oblasti města, aglomerace, okresu, regionu 3. kontakt v rámci státu 4. mezinárodní kontakt v rámci Evropy 5. mezinárodní kontakt mimo Evropu Výsledek graficky zpracujte. Například formou složeného sloupcového grafu – tři sloupce pro každou z pěti kategorií, kdy každý sloupec je poměrně složen z druhu komunikace; popřípadě jinou přehlednou a smysluplnou formou. Sledujte četnost kontaktu – např. počet emailů, hovorů, … a zároveň (např. druhý graf) se zaměřte i na celkovou délku, kterou vám komunikace zabere (čas na chatu na FB, čas trávený psaním emailu, délka hovoru, objednávky v eshopu…). Obecné požadavky ke zpracování cvičení: · odevzdat do týdne od zadání do příslušné odevzdávárny · forma zpracování – výstižný text v textovém editoru s grafickými výstupy ve struktuře zadání, vypracování s příslušnými komentáři, shrnující závěr s vlastními postřehy, zjištěním, interpretací