Geografie služeb – zadání cvičení 6 Analýza největších maloobchodních společností Skupinky studentů si vyberou jednotlivé maloobchodní společnosti: Carrefour TESCO Metro Schwarz REWE AUCHA AHOLD IKEA Spar Globus Pro danou společnost studenti zpracují stručnou analýzu. Popíší působení u nás i v globálu (u Carrefouru působení v ČR v minulosti) a geografickou strukturu společnosti. To znamená popsat v jakých segmentech (malá prodejna, střední prodejna, hypermarket…) mají společnosti jakou prodejní plochu, obrat. Kolik mají prodejen, jaké je zastoupení v jednotlivých zemích. Jaká je pozice země, odkud společnost pochází v jejich pokrytí? Např. je pozice Francie u Carrefouru, stále tak dominantní, nebo se situace změnila? Studenti popíší jaká data byla k dispozici, odkud čerpali. Obecné požadavky ke zpracování cvičení: - odevzdat do týdne od zadání do příslušné odevzdávány - jak wordový dokument pokud možno s grafickými přílohami ilustrujícími vývoj na trhu, geografické rozložení a pokrytí prodejen. - tak prezentaci na cca 4 min., kterou budou studenti prezentovat na cvičení s ilustrujícími grafickými přílohami s popisky a především závěrem, kde zhodnotí zjištěné výsledky!!!.