PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (OPD-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QYLYP Název výzvy: Výzva pro předkládání projektů 01Číslo výzvy: 1. Identifikace operačního programu CZ.1.01 OP DopravaNázev operačního programu: Číslo operačního programu: 1.4 Modernizace silnic I. třídy mimo TEN-TNázev prioritní osy: Číslo prioritní osy: 1.4.1Číslo oblasti podpory: Rekonstrukce a modernizace na silnicích I. třídy mimo TEN-TNázev oblasti podpory: Unikátní kód žádosti: Pro jednotky u nichž hlavním předmětem činnosti není podnikáníTyp účetní jednotky: 504/2002 Sb. 401-414 (FZ 6/2003)Účetní osnova: PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (OPD-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QYLYP Realizované investice NUTS3: Procentní podíl:Název NUTS3:Kód NUTS3: Spadá pod:Název NUTS5:Kód NUTS5: Spadá pod:Název území dopadu:Kód území dopadu: Místo realizace NUTS5: Území dopadu: Převažující místo realizace: Jihomoravský krajCZ064 100,00 % CZ0644584878 Sedlec Břeclav CZ0644584878 Sedlec Břeclav I/40 Sedlec u Mikulova - road bypassNázev projektu EN: I/40 Sedlec u Mikulova - obchvatNázev projektu: 2. Projekt Datum ukončení projektu: Datum zahájení projektu: 01.10.2013 31.12.2014 Doba trvání projektu v měsících: 15 Projekt počítá s výběrovým řízením v režimu zákona č.137/2006 sb., o veřejných zakázkách: Ano Zakládá projekt veřejnou podporu: Ne Režim veřejné podpory: nespecifikováno Spadá pod:Název území dopadu:Kód území dopadu: PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (OPD-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QYLYP 3. Žadatel PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (OPD-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QYLYP Popis zapojení: Statutární zástupci: Zkušenosti žadatele s řízením projektů: CZ65993390DIČ: Název žadatele: 06599339IČ: Plátce DPH: Ne Právní forma: PSČ: Obec: Brno 60200 Číslo orientační: Ulice: Šumavská 33Číslo popisné: Kraj: Jihomoravský kraj 525 Email:WWW: http://www.eStav.cz/rsd-brno Městská část: Část obce: Veveří Brno-střed Okres: Brno-město Úřední adresa: Kontaktní osoby: Fax: Jméno:Příjmení: Machalová Lenka Titul za:Titul před: 549133486 Mobilní telefon: Email: lenka.machalova@rsd.cz Telefon: Fax: Jméno:Příjmení: Hrotek Jan Titul za:Titul před: 549133064 Mobilní telefon: Email: jan.hrotek@rsd.cz Telefon: Adresa pro doručení: Je žadatel MSP: Ne PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (OPD-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QYLYP 4. Popis projektu Projekt má za cíl vybudovat silniční obchvat obce Sedlec na silnici I. třídy č. 40 mezi Mikulovem a Břeclaví v Jihomoravském kraji. Motivací je obtížná situace v obci, kudy proudí tranzit osobní i nákladní dopravy, působí hluk, exhalace a ohrožuje bezpečnost, a dále hrozba zvyšování intenzity provozu po dobudování okolních plánovaných dálkových silnic. Obchvat je navržen jednoduchým plochým bezlesým terénem, bude dlouhý 1,23 km a zkracuje trasu silnice asi o 100 metrů. Na jednom konci se napojuje na stávající silnici v blízkosti čerpací stanice pohonných hmot, která takto nebude převedením dopravy nijak poškozena. Na obchvatu je projektován jeden mostek přes vodní tok a dva propustky, dále dvě úrovňové křižovatky na každém konci a nadjezd pro místní dopravu. Podél části obchvatu přilehlé k obci bude vybudován ochranný zemní val a zelený keřový pás, které budou fungovat jako zvuková a prachová izolace. Těleso silnice bude vedeno po nízkém náspu, počítá se s 15 tisíci m3 materiálu. Doprovodnou stavbou projektu je stezka pro chodce a cyklisty podél stávající silnice z obce k železniční zastávce, která zajistí bezpečnější spojení těchto lokalit pro místní i turistickou pěší a cyklistickou dopravu, která je dosud nucena využívat tělesa stávající silnice spolu s tranzitní dopravou. Realizace projektu zrychlí a zjednoduší tranzit lokalitou, současně zvýší bezpečnost lokální dopravy a komfort bydlení v obci. Vlastní výstavba bude prováděna specializovanými firmami vzešlými z veřejných výběrových řízení. Předpokládaná doba plnění projektu je od října 2013 do prosince 2014, vlastní stavební práce proběhnou během roku 2014. Stručný obsah projektu: B.1 Napomáhání hospodářskému rozvoji regionů (regionů způsobilých pro regionální podporu podle schválené mapy regionální podpory) a s tím související snižování disproporcí mezi regiony EU, zlepšení podmínek k B.4 Přispívat ke snižování disproporcí mezi regiony především zakládáním nových "provozoven" (investic) Cíle projektu: Dotčený úsek patři k síti silnic I. třídy v Česku, u nichž je žádoucí maximalizace jejich vedení mimo obydlené ulice. Tato silnice byla do kategorie I. třídy povýšena teprve při racionalizaci číslování silnic roku 1998, což ukazuje její reálnou funkční důležitost. Současně se fakt, že do té doby byla silnice vedena v kategorii II. třídy a po převedení nebyla kromě rekonstrukce povrchu nijak upravována (rozšiřována), odráží v nedostačujících parametrech silnice při průchodu intravilánem. Navrhovaný obchvat zmírní také zátěž na vozovku, neboť eliminuje zatáčení a brzdění těžkých nákladních vozidel, tím ušetří budoucí náklady na údržbu. Vazba projektu na příslušnou oblast podpory: Silnice I. třídy I/40 prochází intravilánem obce Sedlec, okres Břeclav. Podle sčítání dopravy r. 2010 tudy denně projede asi 3300 vozidel, z toho 600 těžkých (nákladní, autobusy). Lze výhledově předpokládat zvýšení frekvence po dostavění plánovaného dálničního úseku Pohořelice - Schrick (součást dálnice E461-R52/A5 Brno - Wien), kdy tato silnice bude sloužit jako spojka mezi R52/A5 a dálnicí E65-D2 Brno - Bratislava a vyústěním silnice I/55 (R55) Olomouc - Zlín - Uh. Hradiště - Břeclav. Zvýšení této frekvence bude zejména věcí těžké dopravy, protože tu není možno vést z Břeclavi směr Wien alternativní trasou přes přechod Poštorná-Reintal. Realizace projektu zajistí vyvedení tranzitu z centra obce Sedlec, zvýší bezpečnost a kvalitu života v obci, urychlí a zjednoduší tranzitní dopravu v oblasti. Výsledná tranzitní cesta bude kratší a přímější, což ušetří náklady a zvýší bezpečnost. Výchozí situace: Obec Sedlec trpí průchodem silnice I. třídy skrz intravilán, v horizontu deseti let hrozí další zvyšování intenzity dopravy (viz Výchozí situace). Hlavním důvodem je zlepšení bezpečnosti obyvatel obce a celkové zvýšení kvality života, zvláště v bezprostředním okolí současné tranzitní trasy. Obec Sedlec o obchvat usiluje už více než deset let. Současně projekt vyřeší nebezpečnou situaci spojení obce se svou železniční zastávkou a místní částí Kolonie, která je v současnosti vedena pouze po silnici I. třídy bez chodníku a bezpečného přechodu. Chodník i přechod jsou součástí projektu jako doprovodná stavba. Zdůvodnění potřebnosti projektu: PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (OPD-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QYLYP Mezi hlavní rizika patří nekvalitní zhotovení stavebních prací. Tomuto bude bráněno vhodnými podmínkami smlouvy, které budou dostatečně vymezovat odpovědnost stavebníka za kvalitu provedených prací a následné postihy za nedodržení stanovené kvality. Dalším rizikem je neočekávané navýšení ceny stavebních prací. Riziko bude minimalizováno vhodným načasováním stavebních prací a kvalitním geologickým průzkumem trasy obchvatu. Rizikem vyplývajícím ze samotné realizované stavby je zvýšená hluková zátěž a celkové snížení komfortu pro jihozápadní okraj obce, přilehlý k obchvatu. Je navrženo odhlučnění prostřednictvím nízkého zemního valu osázeného keři. Dalším negativním dopadem bude omezení přístupu z obce na pozemky za obchvatem. Ten bude bezpečně zajištěn nadjezdem vybudovaným na 0,85 km stavby, v místě napojení stávajících polních cest. Nadjezd bude rovněž využit jako nosič proměnných informačních tabulí. Dalším rizikem je zvýšení nebezpečnosti úseku stávající silnice od ukončení obchvatu k železničnímu přejezdu se zastávkou, neboť zde bude docházet k rychlejšímu provozu. Nebezpečí bude odstraněno vybudováním stezky pro chodce a cyklisty při severním okraji stávající silnice z vlastní obce k železničnímu přejezdu. U něj bude vybudován přechod a přejezd přes hlavní silnici k samotné zastávce. Stezka i přechod jsou součástí projektu a zvýší bezpečnost místního provozu mezi obcí a železniční zastávkou i oproti stávajícímu stavu. Popis rizik a návrh opatření jak jim předcházet: Po skončení podpory bude obchvat dán do běžného provozu a bude ve standardním režimu údržby jako součást sítě silnic I. třídy v Česku. Výhledově budou připraveny projekty obchvatů na dalších částech silnice, nejblíže se jedná o obchvat místní části Sedlece Kolonie, který narovná a zkrátí trasu a eliminuje dva úrovňové železniční přejezdy. V samotné obci Sedlec bude po vyloučení tranzitní dopravy provedena revitalizace ústřední křižovatky na parčík. Popis pokračování aktivit po skončení této podpory: PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (OPD-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QYLYP 5. Přehled financování v Kč 0,00 104 725 176,00 Celkové výdaje projektu Způsobilé výdaje bez příjmů Celkové způsobilé výdaje 104 725 176,00 104 725 176,00 Soukromé prostředky - Vlastní zdroje - Přímé výnosy - Ostatní zdroje - Úvěry bank 0,00Zdroje žadatele (předfinancování) - Krajské rozpočty - Obecní rozpočty - Jiné národní veřejné zdroje 0,00 0,00 0,00 Veřejné spolufinancovaní Výdaje projektu (v Kč) Procenta z celkových výdajů - Státní rozpočet Celkem národní veřejné zdroje 104 725 176,00 20 945 035,00 20,00 0,00 Celkové nezpůsobilé výdaje EU Celkem 83 780 141,00 80,00 - Státní fondy 20 945 035,00 20,00 Výběr z jiných peněžních příjmů Projekt nevytváří jiné peněžní příjmy Jiné peněžní příjmy připadající na způsobilé výdaje PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (OPD-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QYLYP 6. Finanční plán 04Pořadí žádosti o platbu: 01.07.2014Datum předložení žádosti o platbu: 8 115 522,00Předpokládaná požadovaná částka: 05Pořadí žádosti o platbu: 01.10.2014Datum předložení žádosti o platbu: 2 260 620,00Předpokládaná požadovaná částka: 03Pořadí žádosti o platbu: 01.04.2014Datum předložení žádosti o platbu: 19 531 532,00Předpokládaná požadovaná částka: 01Pořadí žádosti o platbu: 01.10.2013Datum předložení žádosti o platbu: 22 345 678,00Předpokládaná požadovaná částka: 02Pořadí žádosti o platbu: 01.01.2014Datum předložení žádosti o platbu: 31 526 789,00Předpokládaná požadovaná částka: PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (OPD-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QYLYP 7. Hodnoty indikátorů 37.11.01 Hodnota úspory času v silniční dopravě v EUR EUR/rok 0,00 400 000,00 01.01.2016 37.31.10 Změna počtu dopravních nehod na úsecích dotčených intervencí (%) % 100,00 50,00 01.01.2016 37.01.00 Počet projektů podporujících dopravu a dopravní infrastrukturu Počet projektů 8,00 18,00 01.01.2015 Kód Název indikátoru Jednotka indikátoru Výchozí hodnota Plánovaná hodnota Předpokládané datum plnění PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (OPD-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QYLYP Popis: Silniční obchvat ze své podstaty nemá přímý vliv na rovné příležitosti. Lze však říci, že odvedení dopravy z obce bude mít velmi pozitivní dopad na znevýhodněné skupiny obyvatel, jako jsou matky, děti a senioři, kteří jsou nejohroženější skupinou pěších účastníků silničního provozu v konfrontaci s automobilovou dopravou. Výstavba obchvatu (nejen) jim umožní mnohem bezpečnější pohyb po obci a tím celkově komfortnější životní podmínky. NeProjekt je ekologicky neutrální: Chráněná krajinná oblast Umístění na území se zvláštní ochranou: Vliv na životní prostředí Dopravní exhalace budou sníženy napřímením trasy a zvýšením plynulosti tranzitní dopravy. V intravilánu obce se razantně sníží znečištění ovzduší a hluková zátěž, bude možno rozšířit zelené plochy na úkor vyasfaltovaných ploch (centrální křižovatka v obci). Zelený ochranný pás podél části obchvatu zvýší biodiverzitu dosud monokulturní polní krajiny. Popis a zdůvodnění vlivu na životní prostředí: NeProjekt je soustředěn hlavně na životní prostředí: AnoProjekt má pozitivní dopad na životní prostředí: AnoVyžaduje projekt posouzení vlivu na životní prostředí?: AnoPřispěje projekt ke zlepšení ovzduší?: NePřispěje projekt ke zlepšení kvality vod?: NeVyužije projekt alternativní zdroje?: AnoZajistí zvýšení rozlohy sídelní vegetace?: NeZlepší informovanost obyvatel o ochraně životního prostředí?: Číslo: Hospodářská činnost: 12 Název: Výstavba Číslo: Typ území: 00 Název: Nevztahuje se Je neutrální Vliv na rovné příležitosti: 8. Horizontální témata PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (OPD-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QYLYP 9. Environmentální kritéria Pro daný projekt není relevantní Dojde realizací projektu ke snížení dopravních nehod ? Vliv projektu na udržitelný rozvoj: Realizací projektu dojde k napřímení tranzitní trasy, což sníží riziko nehod vyjetím ze stopy. Dále dojde k vyvedení tranzitu z intravilánu obce, což sníží riziko střetu s místní dopravou (pěší, cyklisté, zemědělská vozidla). Popis aktivit/opatření/dopadu projektu: 66Číslo: Bude mít projekt jiné pozitivní vlivy na ŽP ? Vliv projektu na udržitelný rozvoj: Realizace stavby umožní plynulejší průjezd vozidel, což znamená snížení exhalací. Dojde k razantnímu snížení hlukové zátěže uvnitř obce. Ochranný zelený pás podél části obchvatu zvýší biodiverzitu v dosud polní krajině. Popis aktivit/opatření/dopadu projektu: 63Číslo: Kvantifikovatelná environmentální kritéria: Nekvantifikovatelná environmentální kritéria: PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (OPD-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QYLYP 10. Prioritní téma Státní silniceNázev prioritního téma: 22 Prostředky z EU v Kč: 83 780 141,00 Číslo prioritního téma: 11. Publicita Způsob zajištění publicity: Konkrétní opatření pro zajíštění publicity: Publicita projektu na webu O projektu bude podána standardní informace na webových stránkách objednatele, včetně informačního letáku ve formátu PDF. Způsob zajištění publicity: Konkrétní opatření pro zajíštění publicity: Mediální prezentace projektu Informace o stavbě budou ve vhodné míře poskytovány médiím. Neplánuje se vlastní aktivita v tomto směru, předpokládá se přirozený zájem místních médií o tuto záležitost. Bude vyčleněna kvalifikovaná pracovní síla pro komunikaci s médii. Způsob zajištění publicity: Konkrétní opatření pro zajíštění publicity: Pamětní deska po skončení realizace projektu Při vyústění obchvatu u stávající čerpací stanice pohonných hmot (km 0,0) bude vztyčena pamětní deska a informační tabule v českém, anglickém a německém jazyce. Toto umístění zajistí maximální míru bezpečné pozornosti a tím i propagace, neboť je zde nejvyšší pravděpodobnost zastavení projíždějícího vozidla. Dále bude umístěna informační tabule v místě nově zbudovaného přechodu na konci nové stezky pro pěší a cyklisty, pro připomínku místním obyvatelům i turistům. Způsob zajištění publicity: Konkrétní opatření pro zajíštění publicity: Velkoplošný panel během realizace projektu Během výstavby bude stavba na obou koncích osazena panely s informacemi o projektu, včetně spoluúčasti EU. PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (OPD-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QYLYP 12. Výběrová řízení Vybráno: Ano 001Pořadové číslo VŘ: Stavební práceDruh VŘ podle předmětu: 01.10.2013Předpokládané/skutečné datum zahájení VŘ: 30.10.2013Předpokládané/skutečné datum ukončení VŘ: Popis: Výběrové řízení s více dodavateli: Ne Výběrové řízení na generálního dodavatele stavby obchvatu I/40 Sedlec u Mikulova Název VŘ: veřejný zadavatelSpecifikace druhu zadavatele: Výběrové řízeníVyplňované údaje k: PodlimitníVŘ dle výše předpokládané hodnoty: Výběrové řízení plánovánoStav VŘ: Otevřené řízení (§27)Druh výběrového/zadávacího řízení: Elektronická aukceDalší instituty: NeJe VŘ evidováno v ISVZ: 30 000,00Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH: PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (OPD-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QYLYP 13. Přílohy Finanční rozpočet projektuNázev přílohy: 1Číslo přílohy: 0Počet listů: Popis: Počet kopií: 0 Datum schválení: Přílohu zadal T.N@MAIL.MUNI.CZ DokumentPožadovaná příloha: Příloha: Doložena: Ne Harmonogram realizace projektuNázev přílohy: 2Číslo přílohy: 0Počet listů: Popis: Počet kopií: 0 Datum schválení: Přílohu zadal T.N@MAIL.MUNI.CZ DokumentPožadovaná příloha: Příloha: Doložena: Ne PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (OPD-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QYLYP Daňové přiznáníNázev přílohy: 3Číslo přílohy: 0Počet listů: Popis: Počet kopií: 0 Datum schválení: Přílohu zadal T.N@MAIL.MUNI.CZ DokumentPožadovaná příloha: Příloha: Doložena: Ne Stanovisko k posouzení vlivů na životní prostředíNázev přílohy: 4Číslo přílohy: 0Počet listů: Popis: Počet kopií: 0 Datum schválení: Přílohu zadal T.N@MAIL.MUNI.CZ StanoviskoPožadovaná příloha: Příloha: Doložena: Ne PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (OPD-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QYLYP Vyjádření k ovlivnění lokalit soustavy Natura 2000Název přílohy: 5Číslo přílohy: 0Počet listů: Popis: Počet kopií: 0 Datum schválení: Přílohu zadal T.N@MAIL.MUNI.CZ StanoviskoPožadovaná příloha: Příloha: Doložena: Ne Doklad o zajištění spolufinancování z veřejných zdrojů a popis finančního krytí projektuNázev přílohy: 6Číslo přílohy: 0Počet listů: Popis: Počet kopií: 0 Datum schválení: Přílohu zadal T.N@MAIL.MUNI.CZ DokumentPožadovaná příloha: Příloha: Doložena: Ne PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (OPD-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QYLYP Doklad o prokázání vlastnických vztahůNázev přílohy: 7Číslo přílohy: 0Počet listů: Popis: Počet kopií: 0 Datum schválení: Přílohu zadal T.N@MAIL.MUNI.CZ DokumentPožadovaná příloha: Příloha: Doložena: Ne Investiční záměrNázev přílohy: 8Číslo přílohy: 0Počet listů: Popis: Počet kopií: 0 Datum schválení: Přílohu zadal T.N@MAIL.MUNI.CZ DokumentPožadovaná příloha: Příloha: Doložena: Ne PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (OPD-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QYLYP Ekonomická CBANázev přílohy: 9Číslo přílohy: 0Počet listů: Popis: Počet kopií: 0 Datum schválení: Přílohu zadal T.N@MAIL.MUNI.CZ DokumentPožadovaná příloha: Příloha: Doložena: Ne Prohlášení žadateleNázev přílohy: 10Číslo přílohy: 0Počet listů: Popis: Počet kopií: 0 Datum schválení: Přílohu zadal T.N@MAIL.MUNI.CZ DokumentPožadovaná příloha: Příloha: Doložena: Ne PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (OPD-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QYLYP Žádost o potvrzení podpory podle článků 39 až 41 Nařízení (ES) č.1083/2006 stanovenou přílohou XXI Nařízení (ES) č.1828/2006 Název přílohy: 12Číslo přílohy: 0Počet listů: Popis: Počet kopií: 0 Datum schválení: Přílohu zadal T.N@MAIL.MUNI.CZ DokumentPožadovaná příloha: Příloha: Doložena: Ne Výpočet způsobilých výdajů a maximální nárok na kofinancováníNázev přílohy: 11Číslo přílohy: 0Počet listů: Popis: Počet kopií: 0 Datum schválení: Přílohu zadal T.N@MAIL.MUNI.CZ DokumentPožadovaná příloha: Příloha: Doložena: Ne PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (OPD-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QYLYP Žadatel prohlašuje, že všechny údaje a informace uvedené v projektové žádosti a jejích přílohách jsou pravdivé a úplné. Datum: Podpis statutárního zástupce: Razítko: