PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 5 z 24 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2REoJP vytisknuto dne: 17.12.2012 III. Partner projektu PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 6 z 24 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2REoJP vytisknuto dne: 17.12.2012 nejsou žádné Vazby na jiné projekty: Nejde pouze o samotnou lezeckou stěnu, ale o centrum, kde budou žáci a studenti interesováni do širších volnočasových aktivit a kurzů (sestavování jídelníčku, životospráva, první pomoc aj.). Individuální přístup odborných instruktorů ke každému z žáků a studentů, ale i veřejnosti. Prostor pro setkávání mládeže mimo školu, efektivní využití volného času. Možnost setkání se s osobnostmi sportu. Popis přidané hodnoty projektu, v čem je inovativní: V poslední době dochází u mladších obyvatel k prohlubování problémů s obezitou, špatným životním stylem a nezájmem o sporty. Rovněž dochází spolu s rostoucí potřebou regenerace duševních a fyzických sil, ale také se zvyšováním životní úrovně a dostupnosti sportovního vybavení k výraznému růstu segmentu sportovně orientovaného cestovního ruchu. Výsledkem mohou být přirozeně vznikající sociální kontakty v rámci preferenčně podobně zaměřené skupiny lidí. Vhodný prostor pro cestovatelské přednášky, zaměřené nejen na lezení, ale na veškeré sporty. Zdůvodnění potřebnosti: počet návštěvníků centra bude menší než je předpokládáno, nezájem škol o výukové kurzy, projekt nebude schválen Rizika projektu: Žáci základních škol, studenti středních a vysokých škol (preference), široká veřejnost, návštěvníci kraje Popis cílové skupiny: Projekt spočívá v realizaci sportovního lezeckého centra a doprovodných služeb na území města Ostrava. Cílem bude seznámení širší veřejnosti (s akcentem na mládež) s problematikou lezení, první pomoci a obecně sportu. Centrum bude poskytovat nejen kurzy lezení pro žáky a studenty, ale i začátečníky, také konzultace a poradenství v oblasti tréninkových plánů, životosprávy, dodržování zásad bezpečnosti při provozování lezeckých aktivit uvnitř i vně areálu a kurzy první pomoci. Projekt povede k rozšíření nabídky sportovních a volnočasových aktivit pro široké spektrum potenciálních uživatelů, mezi něž lze řadit žáky základních škol, studenty středních a vysokých škol, trvale žijící obyvatele, pravidelně dojíždějící studenty a pracovní sílu, ale také návštěvníky Moravskoslezského kraje. Sportovní lezecké centrum bude nabízet zajímavou alternativu trávení volného času smysluplným způsobem, který může působit nejen v oblasti prevence nežádoucích sociálních jevů, ale také v oblasti samotného formování a kultivace lidského potenciálu. Výsledkem mohou být přirozeně vznikající sociální kontakty v rámci preferenčně podobně zaměřené skupiny lidí. Dojde ke zvýšení atraktivity městské části Ostrava-Poruba. Cíle projektu: dobře cílená reklama, nábory dětí do kurzů a slevové poukazy Popis opatření na eliminaci (odstranění rizik): Tvorba výukových a tréninkových plánů, kurzy pro začátečníky i pokročilé, motivační závody pro všechny věkové kategorie, nabídka kurzů i v přírodě. Zapojení do výuky tělesné výchovy (ZŠ Ostrava-Poruba), ale i jiné blízké základní školy. Možná spolupráce s VŠB Ostrava a Ostravskou univerzitou v rámci jejich programu pro tělesnou výchovu. Přednášky předních českých lezců a cestovatelské přednášky. Zapojení a motivace cílové skupiny: Zvýšení fyzické odolnosti jedince, prevence nežádoucích sociálních jevů a kultivace lidského potenciálu, u nejmladších budování zájmu o sporty resp. o sportovní aktivity, přírodu, setkávání s lidmi stejného zaměření, zlepšená sociální interakce ve smyslu předávání zkušeností a vzájemné motivaci. Přínos pro cílovou skupinu: IV. Popis projektu PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 7 z 24 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2REoJP vytisknuto dne: 17.12.2012 Důraz je v rámci fáze příprav kladen zejména na pečlivé plánování realizace i různých scénářů provozní fáze projektu. Důkladné a realistické zpracování projektu je nezbytnou podmínkou jeho úspěšnosti. Proto je na přípravnou fázi vyhrazeno 10 měsíců, tedy více než bude potřeba na fázi realizační. V této fázi bude zpracován projekt technického řešení sportovního lezeckého centra, budou hodnoceny možnosti financování, které povedou k výběru optimální varianty, v případě nalezení vhodné možnosti podpory z veřejných zdrojů bude zpracována žádost o dotaci se všemi požadovanými náležitostmi, přičemž značnou dobu je nutné vyhradit na proces hodnocení žádostí. Vnitřní postupy řízení a organizace a vnitřní kontrolní systém: Podporované aktivity Podpora vzdělávací nabídky v oblasti dalšího vzdělávání - rozvoj vzdělávacích programů pro vzdělávání dospělých ve školách a dalších vzdělávacích institucích. Název podporované aktivity: Poradenství a metodická pomoc při zavádění moderních a inovativních vzdělávacích technologií a metod (pro organizace působící v oblasti specializačního a dalšího vzdělávání a vzdělávání pro udržitelný rozvoj). Název podporované aktivity: PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 8 z 24 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2REoJP vytisknuto dne: 17.12.2012 V. Území dopadu a realizace Území dopadu: Kód území dopadu: Název území dopadu: Spadá pod: CZ0806 Ostrava-město Moravskoslezský kraj Procentní podíl: Realizované investice NUTS3: Kód NUTS3: Název NUTS3: CZ080 Moravskoslezský kraj 100 Místo realizace NUTS5: Kód NUTS5: Název NUTS5: Spadá pod: CZ0806545911 Moravská Ostrava a Přívoz Ostrava-město PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 9 z 24 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2REoJP vytisknuto dne: 17.12.2012 VI. Klíčové aktivity Celkem způsobilé výdaje: Název klíčové aktivity: Na realizaci se podílí: Náklady na klíčovou aktivitu: 110 000,00 03Číslo aktivity: realizační fáze - sítě, odpady, elektro, voda, vytápění ESF způsobilé výdaje: 100 000,00 ERDF způsobilé výdaje: 10 000,00 Podrobný popis realizace klíčové aktivity: Výstup klíčové aktivity: vybudování sítí, odpadů, elektro sítí, vody a vytápění sociální a technické zázemí budovy Celkem způsobilé výdaje: Název klíčové aktivity: Na realizaci se podílí: Náklady na klíčovou aktivitu: 25 000,00 01Číslo aktivity: plánování, projektování, zajištění zdrojů, příprava žádosti o dotaci, hodnocení žádosti ESF způsobilé výdaje: 20 000,00 ERDF způsobilé výdaje: 5 000,00 Podrobný popis realizace klíčové aktivity: Výstup klíčové aktivity: plánování, projektování, zajištění zdrojů, příprava žádosti o dotaci, hodnocení žádosti projekt Celkem způsobilé výdaje: Název klíčové aktivity: Na realizaci se podílí: Náklady na klíčovou aktivitu: 11 000,00 02Číslo aktivity: administrativní náležitosti, stavební úřad, dokumentace, povolení, výběrové řízení ESF způsobilé výdaje: 10 000,00 ERDF způsobilé výdaje: 1 000,00 Podrobný popis realizace klíčové aktivity: Výstup klíčové aktivity: administrativní náležitosti, stavební úřad, dokumentace, povolení, výběrové řízení potřebná dokumentace k realizaci stavby a výpis výběrových řízení PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 10 z 24 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2REoJP vytisknuto dne: 17.12.2012 Celkem způsobilé výdaje: Název klíčové aktivity: Na realizaci se podílí: Náklady na klíčovou aktivitu: 950 000,00 05Číslo aktivity: technické vybavení stěny, podlaha, souběžně vybavení zázemí ESF způsobilé výdaje: 900 000,00 ERDF způsobilé výdaje: 50 000,00 Podrobný popis realizace klíčové aktivity: Výstup klíčové aktivity: našroubování lezeckých chytů na stěnu, položení dřevěné podlahy, lavičky, stoly, sanitárního zázemí a šatny širší zázemí horolezecké stěny Celkem způsobilé výdaje: Název klíčové aktivity: Na realizaci se podílí: Náklady na klíčovou aktivitu: 3 900 000,00 04Číslo aktivity: konstrukce stěny, souběžně budování zázemí ESF způsobilé výdaje: 3 900 000,00 ERDF způsobilé výdaje: Podrobný popis realizace klíčové aktivity: Výstup klíčové aktivity: konstrukce z dřevěných podkladů a umělých materiálů - imitace kamene horolezecká stěna PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 11 z 24 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2REoJP vytisknuto dne: 17.12.2012 technické vybavení stěny, podlaha, souběžně vybavení zázemí X X konstrukce stěny, souběžně budování zázemí X X realizační fáze - sítě, odpady, elektro, voda, vytápění X X administrativní náležitosti, stavební úřad, dokumentace, povolení, výběrové řízení X X X X I. II. III. IV. V. VI. VII. VIII. IX. X. XI. XII. 2014 plánování, projektování, zajištění zdrojů, příprava žádosti o dotaci, hodnocení žádosti X X X X X X X 2013 I. II. III. IV. V. VI. VII. VIII. IX. X. XI. XII. VII. Harmonogram klíčových aktivit PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 12 z 24 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2REoJP vytisknuto dne: 17.12.2012 Sazba 20 000,00 za měsíc Přepočet dle úvazku 20000 Pracovní náplň Popis úvazku Úvazek 100,00 % Název pozice Manager projektu Forma DPČ Název subjektu Základní škola, Ostrava-Poruba, Dětská 915, příspěvková organizace Manažerské a administrativní pozice: VIII. Realizační tým 001 Manager projektu 100,00 % DPČ 002 Odborník projektu 100,00 % DPČ Složení realizačního týmu: číslo Název pozice Úvazek Forma Počet osob v realizačním týmu 2 Sazba 20 000,00 za měsíc Přepočet dle úvazku 20000 Pracovní náplň Popis úvazku Úvazek 100,00 % Název pozice Odborník projektu Forma DPČ Název subjektu Základní škola, Ostrava-Poruba, Dětská 915, příspěvková organizace Odborné pozice: PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 13 z 24 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2REoJP vytisknuto dne: 17.12.2012 IX. Rozpočet projektu 03.01.0 1 Software kus 0,00 0,00 0,00 0,00 02.03 Stravné osoba*den 0,00 0,00 0,00 0,00 02.04 Ostatní 0,00 0,00 0,00 0,00 03.01 Nehmotný majetek do 60 tis. Kč 0,00 0,00 03 ZAŘÍZENÍ 3 900 500,00 82,70 01.01.0 1.04 Autorské honoráře 0,00 0,00 0,00 0,00 01.01.0 1.03 Odměny z dohod (DPP) os. * měs. (hod.) 0,00 0,00 0,00 0,00 01.01.0 2 Výdaje na administrativní zaměstnance, v tom 20 000,00 0,42 01.01.0 2.02 Odměny z dohod (DPČ) os. * měs. (hod.) 0,00 0,00 0,00 0,00 01.01.0 2.01 Platy os. * měs. (hod.) 160,00 125,00 20 000,00 0,42 01.01.0 1.02 Odměny z dohod (DPČ) os. * měs. (hod.) 0,00 0,00 0,00 0,00 01 OSOBNÍ NÁKLADY 53 600,00 1,14 02.02 Ubytování osoba*den 0,00 0,00 0,00 0,00 01.01 Platy, odměny z dohod a pojistné 40 000,00 0,85 01.01.0 1.01 Platy os. * měs. (hod.) 160,00 125,00 20 000,00 0,42 01.01.0 1 Výdaje na odborné zaměstnance, v tom 20 000,00 0,42 01.01.0 2.03 Odměny z dohod (DPP) os. * měs. (hod.) 0,00 0,00 0,00 0,00 01.04 FKSP 0,00 0,00 0,00 0,00 01.03.0 2 Zdravotní pojištění z DPP 0,00 0,00 0,00 0,00 01.05 Jiné povinné výdaje (Zákonné pojištění zaměstnanců) 0,00 0,00 0,00 0,00 02.01 Cestovné (vč. provozu služebního auta) cesta 0,00 0,00 0,00 0,00 02 SLUŽEBNÍ CESTY ZAHRANIČNÍ 0,00 0,00 01.03.0 1 Zdravotní pojištění z pracovních smluv a DPČ 1,00 3 600,00 3 600,00 0,08 01.02 Sociální pojištění 10 000,00 0,21 01.01.0 2.04 Autorské honoráře 0,00 0,00 0,00 0,00 01.02.0 1 Sociální pojištění z pracovních smluv a DPČ 1,00 10 000,00 10 000,00 0,21 01.03 Zdravotní pojištění 3 600,00 0,08 01.02.0 2 Sociální pojištění z DPP 0,00 0,00 0,00 0,00 Kód Název nákladu Jednotka Počet kusů Cena kusu Náklad celkem % PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 14 z 24 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2REoJP vytisknuto dne: 17.12.2012 07.02 Cestovné, ubytování a stravné osoba 0,00 0,00 0,00 0,00 07.01 Mzdové příspěvky osoba 0,00 0,00 0,00 0,00 08 NÁKLADY VYPLÝVAJÍCÍ PŘÍMO ZE SMLOUVY/ROZHODNUTÍ 10 000,00 0,21 07.03 Doprovodné aktivity osoba 0,00 0,00 0,00 0,00 07 PŘÍMA PODPORA 0,00 0,00 06.01 Drobné stavební úpravy úprava 1,00 100 000,00 100 000,00 2,12 06 STAVEBNÍ ÚPRAVY 100 000,00 2,12 06.03 Odpisy 0,00 0,00 0,00 0,00 06.02 Stavební úpravy v rámci křížového financování 0,00 0,00 0,00 0,00 08.01 Audit audit 1,00 10 000,00 10 000,00 0,21 11 CELKOVÉ ZPŮSOBILÉ VÝDAJE 4 716 676,00 100,00 09 PŘÍMÉ ZPŮSOBILÉ VÝDAJE CELKEM 4 066 100,00 86,21 08.02 Ostatní 0,00 0,00 0,00 0,00 10 NEPŘÍMÉ NÁKLADY 1,00 650 576,00 650 576,00 16,00 09.01 z toho přímé výdaje bez křížového financování 4 066 100,00 86,21 03.05 Nájem zařízení, leasing 0,00 0,00 0,00 0,00 03.04 Použitý drobný hmotný majetek kus 0,00 0,00 0,00 0,00 03.07 Výdaje na opravy a údržbu měsíc 1,00 500,00 500,00 0,01 03.06 Odpisy měsíc 0,00 0,00 0,00 0,00 03.03 Drobný hmotný majetek kus 390,00 10 000,00 3 900 000,00 82,69 03.02 Dlouhodobý nehmotný majetek 0,00 0,00 03.01.0 2 Ostatní 0,00 0,00 0,00 0,00 03.02.0 2 Ostatní 0,00 0,00 0,00 0,00 03.02.0 1 Software kus 0,00 0,00 0,00 0,00 03.08 Křížové financování 0,00 0,00 05.03 Výdaje na konference/kurzy konference 0,00 0,00 0,00 0,00 05.02 Odborné služby/Studie a výzkum služba 0,00 0,00 0,00 0,00 05.05 Jiné výdaje 0,00 0,00 0,00 0,00 05.04 Podpora účastníků (stravné, ubytování?) osoba 0,00 0,00 0,00 0,00 05.01 Publikace/školící materiály/manuály dokument 200,00 10,00 2 000,00 0,04 03.08.0 2 Neinvestiční část 0,00 0,00 0,00 0,00 03.08.0 1 Investiční část 0,00 0,00 0,00 0,00 05 NÁKUP SLUŽEB 2 000,00 0,04 04 MÍSTNÍ KANCELÁŘ 0,00 0,00 0,00 0,00 PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 15 z 24 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2REoJP vytisknuto dne: 17.12.2012 12.02 Celkem neinvestiční výdaje 4 716 676,00 100,00 13 ZDROJE PŘIPADAJÍCÍ NA NEZPŮSOBILÉ VÝDAJE 0,00 0,00 0,00 0,00 14 KŘÍŽOVÉ FINANCOVÁNÍ 0,00 0,00 12.01 Celkem investiční výdaje 0,00 0,00 11.01 Celkové způsobilé výdaje investiční 0,00 0,00 11.02 Celkové způsobilé výdaje neinvestiční 4 716 676,00 100,00 12 CELKOVÉ VÝDAJE PROJEKTU 4 716 676,00 100,00 Komentář k rozpočtu Soukromé spolufinancování 1 000 000,00 100,00 Veřejné spolufinancování z toho ze strukturálních fondů 0,00 0,00 z toho ze státního rozpočtu 0,00 0,00 Celkové zdroje připadající na způsobilé výdaje 1 000 000,00 Zdroj Náklady Procenta nákladů Celkové výdaje projektu 1 000 000,00 100,00 Předpokládané zdroje financování v Kč technické vybavení stěny, podlaha, souběžně vybavení zázemí 950 000,00 95,00 konstrukce stěny, souběžně budování zázemí 3 900 000,00 390,00 realizační fáze - sítě, odpady, elektro, voda, vytápění 110 000,00 11,00 administrativní náležitosti, stavební úřad, dokumentace, povolení, výběrové řízení 11 000,00 1,10 plánování, projektování, zajištění zdrojů, příprava žádosti o dotaci, hodnocení žádosti 25 000,00 2,50 Rozpočet projektu podle aktivit Aktivita Náklady na aktivitu Procenta Základní škola, Ostrava-Poruba, Dětská 915, příspěvková organizace 1 000 000,00 100,00 Rozpočet projektu podle subjektů Subjekt Podíl na nákladech Procenta Pořadí žádosti o platbu Datum předložení žádosti o platbu Předpokládaná požadovaná částka Harmonogram čerpání rozpočtu PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 16 z 24 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2REoJP vytisknuto dne: 17.12.2012 Zvýšení fyzické odolnosti jedince, prevence nežádoucích sociálních jevů a kultivace lidského potenciálu, u nejmladších budování zájmu o sporty resp. o sportovní aktivity, přírodu, setkávání s lidmi stejného zaměření, zlepšená sociální interakce ve smyslu předávání zkušeností a vzájemné motivaci. Popis aktivit a zdůvodnění vlivu na rovné příležitosti: Má pozitivní dopad Vliv projektu na rovné příležitosti: Podpora rovných příležitostí: Má pozitivní dopad Vliv projektu na udržitelný rozvoj: Podpora udržitelného rozvoje: Dostupnost sportovního vybavení k výraznému růstu segmentu sportovně orientovaného cestovního ruchu. Rozvoj městské části Ostrava - Poruba. Popis aktivit a zdůvodnění vlivu na udržitelný rozvoj: X. Horizontální témata PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 17 z 24 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2REoJP vytisknuto dne: 17.12.2012 XI. Kategorizace pomoci 01Číslo typu území: MěstoNázev typu území: VzděláváníNázev hospodářské činnosti: 18Číslo hospodářské činnosti: Opatření na zvýšení celoživotní účasti na vzdělávání a odborné přípravě, mimo jiné prostřednictvím opatření zaměřených na snížení počtu osob s nedokončeným vzděláním, ukončení rozdělování předmětů na základě rozdílů mezi muži a ženami a zvyšování dostupnosti a kvality základního, odborného a terciárního vzdělávání a odborné přípravy Název prioritního téma: 73 Prostředky z EU v Kč: 5 000 000,00 Číslo prioritního téma: PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 18 z 24 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2REoJP vytisknuto dne: 17.12.2012 Komentář: XII. Monitorovací indikátory Vybudovaná lezecká stěnaKomentář: Počet nově vytvořených/inovovaných produktůNázev indikátoru: produktMěrná jednotka: 1,00Plánovaná hodnota: 01.11.2014Datum plánované hodnoty: PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 19 z 24 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2REoJP vytisknuto dne: 17.12.2012 XIII. Výběrová řízení Vybráno: Ano 001Pořadové číslo VŘ: Stavební práceDruh VŘ podle předmětu: 01.02.2014Předpokládané/skutečné datum zahájení VŘ: 01.03.2014Předpokládané/skutečné datum ukončení VŘ: Popis: Výběrové řízení s více dodavateli: Ne výběrové řízení na realizaci stavebních úpravNázev VŘ: sektorový zadavatelSpecifikace druhu zadavatele: Výběrové řízeníVyplňované údaje k: NadlimitníVŘ dle výše předpokládané hodnoty: Výběrové řízení plánovánoStav VŘ: Otevřené řízení (§27)Druh výběrového/zadávacího řízení: NeJe VŘ evidováno v ISVZ: 3 500 000,00Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH: Základní škola, Ostrava-Poruba, Dětská 915, příspěvková organizace Vyhlašovatel: Datum podpisu smlouvy o dílo: PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 20 z 24 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2REoJP vytisknuto dne: 17.12.2012 Viditelné umístění trvalé informační deskyZpůsob zajištění publicity: Umístění desky na zeď školy. Konkrétní opatření pro zajištění publicity: Způsob zajištění publicity: Konkrétní opatření pro zajištění publicity: Způsob zajištění publicity: Konkrétní opatření pro zajištění publicity: Propagační předmětyZpůsob zajištění publicity: Vytisknutí informačních letáků a jejich umístění do škol, na úřady a čekáren u lékaře. Konkrétní opatření pro zajištění publicity: Internetové stránky projektuZpůsob zajištění publicity: Vytvoření webové prezentace, umístění podrobných informací o projektu, jednotlivé fáze, cíle projektu, harmonogram plnění. Stránky budou vytvořeny pomocí některého z bezplatných šablon webu (webnode).Odkaz na stránky bude umístěn na stránkách školy a města. Konkrétní opatření pro zajištění publicity: Informace účastníkům projektu o spolufinancování projektu z fondů EU na všech dokumentech Způsob zajištění publicity: umístění log EU a OP na všechny materiály Konkrétní opatření pro zajištění publicity: Informační akce (konference, semináře, workshopy, veletrhy, výstavy, soutěže atd.)Způsob zajištění publicity: Uspořádání informačních schůzek pro školáky, studenty ve školách. V půlročních intervalech postavit na jeden den Informační stánek v ulicích města. Konkrétní opatření pro zajištění publicity: XIV. Publicita PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 21 z 24 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2REoJP vytisknuto dne: 17.12.2012 XV. Synergické projekty XVI. Další projekty v současné době realizované žadatelem/partnerem PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 22 z 24 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2REoJP vytisknuto dne: 17.12.2012 XVII. Čestné prohlášení 5. souhlasím s uchováním dat této žádosti v monitorovacím systému, s uveřejněním této žádosti na webových stránkách určených MŠMT a s dalším využitím této žádosti MŠMT pro účely publicity a informovanosti, zpracování analýz implementace programu a jako příklad dobré praxe; 4. že jsem nezamlčel žádné skutečnosti podstatné pro hodnocení své způsobilosti k realizaci projektu; 6. souhlasím s uveřejněním výstupů a výsledků projektu, tam kde je to vhodné, v případě, že tento projekt bude z programu podpořen; 8. subjekt, jehož jsem statutárním zástupcem, má zajištěny vlastní prostředky na realizaci projektu (platí pouze v případě finanční spoluúčasti) 7. souhlasím se zpracováním osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2001 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, které jsem sdělil nebo sdělím MŠMT v žádosti za účelem realizace projektu. Souhlas uděluji na dobu určitou, a to ode dne podání žádosti, nejdéle však do 31.12.2020. Jako statutární zástupce subjektu žadatele / partnera prohlašuji: 1. že jsem vázán celým obsahem žádosti; 3. na úhradu způsobilých výdajů projektu nečerpám prostředky z jiných finančních nástrojů ES, národních programů či programů územních samospráv, s výjimkou příspěvku státního rozpočtu, krajů a obcí, které přímo souvisejí se spolufinancováním projektu; 2. všechny informace v předložené žádosti a jejích přílohách jsou pravdivé a úplné; XVIII. Přílohy projektu Doklad o právní subjektivitě + doklad o oprávněnosti statutárního zástupce jednat/podepisovat za organizaci Název přílohy: 1Číslo přílohy: Příloha k žádosti o projektPožadovaná příloha: Datum schválení: Počet listů: 0 Doložena: 223087@MAIL.MUNI.CZPřílohu zadal: Příloha: Popis: Nerelevantní: Ne Ne PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 23 z 24 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2REoJP vytisknuto dne: 17.12.2012 Prohlášení o schválení projektu v operačních programech v programovém období 2007- 2013 Název přílohy: 4Číslo přílohy: Příloha k žádosti o projektPožadovaná příloha: Datum schválení: Počet listů: 0 Doložena: 223087@MAIL.MUNI.CZPřílohu zadal: Příloha: Popis: Nerelevantní: Ne Ne Čestné prohlášení žadateleNázev přílohy: 2Číslo přílohy: Příloha k žádosti o projektPožadovaná příloha: Datum schválení: Počet listů: 0 Doložena: 223087@MAIL.MUNI.CZPřílohu zadal: Příloha: Popis: Nerelevantní: Ne Ne Prohlášení o partnerstvíNázev přílohy: 3Číslo přílohy: Příloha k žádosti o projektPožadovaná příloha: Datum schválení: Počet listů: 0 Doložena: 223087@MAIL.MUNI.CZPřílohu zadal: Příloha: Popis: Nerelevantní: Ne Ne PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 24 z 24 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2REoJP vytisknuto dne: 17.12.2012 Další nepovinné přílohy žadateleNázev přílohy: 5Číslo přílohy: Příloha k žádosti o projektPožadovaná příloha: Datum schválení: Počet listů: 0 Doložena: 223087@MAIL.MUNI.CZPřílohu zadal: Příloha: Popis: ostrava.doc Nerelevantní: Ne Ne