PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 1 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 Unikátní kód žádosti: I. Souhrnné informace o projektu CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnostNázev operačního programu: Číslo operačního programu: 7.3 Další vzděláváníNázev prioritní osy: Číslo prioritní osy: 7.3.2Číslo oblasti podpory: Podpora nabídky dalšího vzděláváníNázev oblasti podpory: Název podoblasti podpory: Číslo podoblasti podpory: 04Číslo výzvy: Moravskoslezský kraj - Výzva č. 4 pro GP - oblast podpory 3.2Název výzvy: Educational programme of computer literacy focused on middle-aged people and seniors Název projektu anglicky: Vzdělávací program počítačové gramotnosti pro střední a starší generaci obyvatelNázev projektu: Projekt Předpokládané datum ukončení projektu: Předpokládané datum zahájení projektu: 02.09.2013 30.09.2014 Předpokládaná doba trvání projektu v měsících: 13,0 Celkové způsobilé náklady projektu: 743 382,30 Celkové nezpůsobilé náklady projektu: 743 382,30Rozpočet projektu celkem: grantovýTyp projektu: MěstoTyp území: Podpora počítačové gramotnostiZkrácený název projektu: Typ účetní jednotky: Pro jednotky u nichž hlavním předmětem činnosti není podnikání Účetní osnova: 504/2002 Sb./401-414 (FZ 6/2003) /ostatní OP Název IPRM: Název aktivity IPRM: IPRM Opava pro sídliště Kateřinky 0 Kód IPRM: Kód aktivity IPRM: IOP/1/MS/20 PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 2 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 Předmětem projektu je vytvoření speciálního vzdělávacího kurzu zaměřeného na zvýšení počítačové gramotnosti účastníků. Projekt se soustředí zejména na počítačovou gramotnost střední a starší generace obyvatel, pro kterou může být schopnost ovládat informační a komunikační technologie vzdálenější. Předmětem výuky je základní ovládání stolního počítače, základní práce v textovém editoru MS Word, výuka práce s elektronickými informacemi a vyhledávání potřebných informací na síti Internet. Doplňkovými lekcemi mohou být dle zájmu základní ovládání výpočetního programu MS Excel a zakládání profilů uživatelů na sociálních sítích. Stručný obsah projektu: PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 3 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 Vysoká škola (veřejná, státní)Právní forma: CZ47813059DIČ: Slezská univerzita v OpavěNázev subjektu: 47813059IČ: Počet zaměstnanců: Typ plátce DPH: Jsem plátce DPH a mám zákonný nárok na odpočet DPH ve vztahu k aktivitám 759 Podíl na nákladech Typ žadatele: Vysoké školy (podle zákona č. 111/1998 Sb.) Statutární zástupci: Titul za:Titul před: Telefon: +420553684368 Jméno:Příjmení: HanaČernínová Funkce osoby: Koordinátor celoživotního vzdělávání na ústavu informatiky Telefon II.:Fax: +420553684370 Email: hana.cerninova@fpf.slu.cz Společné podpisové právo: Ano Titul za:Titul před: Ing. Telefon: +420553684825 Jméno:Příjmení: MarekBumbálek Funkce osoby: Centrum řízení projektů: Koordinátor projektů operačních programů Telefon II.:Fax: Email: marek.bumbalek@slu.cz Společné podpisové právo: Ano Kontaktní osoby: Zkušenosti žadatele s realizací a řízením projektů v oblasti RLZ: Slezská univerzita disponuje v rámci své struktury speciálním Centrem pro řízení projektů operačních programů. Realizovala a v současnosti také realizuje desítky projektů v oblasti (nejen) řízení lidských zdrojů. Objem finančních prostředků získaných univerzitou za poslední čtyři roky intenzivně narůstá. Zkušenost s prací s cílovou skupinou: Žadatelem je Slezská univerzita v Opavě jakožto vzdělávací instituce zaměřující se mimo jiné na kurzy celoživotního vzdělávání. Celoživotního vzdělávání se účastní zejména starší věkové skupiny obyvatel, kteří se nadále chtějí vzdělávat. Odpovídá to tedy zcela přesně věku cílové skupiny tohoto projektu. Univerzita připravuje celou řadu vzdělávacích rekvalifikačních kurzů - matematické, účetnické, jazykové, zdravotnické, pedagogické, takže s jejich přípravou, organizací a realizací má četné zkušenosti. Plátce DPH: Ano Číslo datové schránky: II. Žadatel projektu PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 4 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 Oficiální adresa: PSČ: Obec: 62674601 Číslo orientační: Ulice: Na Rybníčku 1Číslo popisné: Kraj: Moravskoslezský kraj Opava Okres: Opava Část obce: Předměstí Městská část: Opava (nečleněná část města) WWW: Adresa pro doručení: PSČ: Obec: 62674601 Číslo orientační: Ulice: Na Rybníčku 1Číslo popisné: Kraj: Moravskoslezský kraj Opava Okres: Opava Část obce: Předměstí Městská část: Opava (nečleněná část města) WWW: www.slu.cz PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 5 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 Číslo datové schránky: 5eabx4t Partner projektu: Statutární město Opava 00300535IČ: CZ00300535DIČ: ObecPrávní forma: AnoJe plátcem DPH ve vztahu k aktivitám projektu: 364Počet zaměstnanců: Podíl na nákladech (v Kč): AnoPartner s finančním podílem na rozpočtu: Číslo datové schránky: Zkušenost s prací s cílovou skupinou: Popis zapojení partnera: Partner projektu: 00561118IČ: DIČ: Právní forma: NeJe plátcem DPH ve vztahu k aktivitám projektu: Zdůvodnění zapojení partnera do projektu (předchozí spolupráce): Zkušenost partnera s řízením a realizací projektů RLZ: Adresa: Kontaktní osoby: Počet zaměstnanců: NePartner s finančním podílem na rozpočtu: III. Partner projektu PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 6 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 Ano Příjemce veřejné podpory v posledních 3 letech: Souhrnná výše podpory: Výše podpory de-minimis: Příjemce podpory de-minimis v posledních 3 letech: Ano Datum podpory de-minimis: Statutární město Opava: Stanovená pracovnice opavského magistrátu p. Ing. Štenclová je koordinátorkou vzdělávání na odboru školství. Má s komunikací se zájemci o studium desetileté zkušenosti. Úřad práce:  Řízení lidských zdrojů, zejména osobní komunikace s uchazeči a jejich nasměrování na odpovídající pracovní pozici - to je úkolem opavského Úřadu práce. Mnoho uchazečů evidovaných na úřadu práce spadá právě do věkové kategorie 50 let a více, což odpovídá naší definované cílové skupině. S lidskými zdroji má tedy tento partner zkušenost vyplývající přímo z jeho primární činnosti. Zkušenost s prací s cílovou skupinou: Statutární město Opava: Zapojení Statutárního města Opava do projektu proběhne prostřednictvím finančních prostředků, které město vyčleňuje na tento projekt. Část projektu tedy bude financována z rozpočtu Statutárního města Opavy. Úřad práce: Předmětem zapojení Úřadu práce Opava do projektu jsou veškeré administrativní činnosti: telefonická, mailová, osobní komunikace s klientem = uchazečem o práci = potenciálním zájemcem o kurz; dále evidence zájemců a jejich osobních údajů, kompletace dat o účastnících, informace o naplnění kapacity kurzu a poskytování informací o času, místu a průběhu konání kurzu. Popis zapojení partnera: Partnerem projektu bylo ustanoveno Statutární město Opava. Opava se jakožto město s vhodnějšími a atraktivnějšími podmínkami pro práci i život (myšleno (nejen) v rámci nepříliš chvalně proslulého Moravskoslezského kraje) snaží přispět k vyšší zaměstnanosti, vyšší kvalifikaci svých obyvatel a jejich všeobecné spokojenosti s životem zde. Proto je zejména finančně zapojeno do projektu. Druhým partnerem projektu je Úřad práce Opava, Bochenkova 4, 746 01, Opava; kontaktní osoba: Mgr. Věra Nešutová, telefonní kontakt: 950 142 316. Pracovnice úřadu práce bude mít na starosti výběr, evidenci a zápis zájemců do kurzů "Zvyšování počítačové gramotnosti pro střední a starší generaci obyvatel". Zdůvodnění zapojení partnera do projektu (předchozí spolupráce): Zkušenost partnera s řízením a realizací projektů RLZ: PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 7 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 Adresa: PSČ: Obec: 38274601 Číslo orientační: Ulice: Horní náměstí 69Číslo popisné: Kraj: Moravskoslezský kraj Opava Okres: Opava Část obce: Město Městská část: Opava (nečleněná část města) WWW: www.opava-city.cz Kontaktní osoby: Telefon I.: +420553756729 Telefon II.: Email: andrea.stenclova@opava-city.cz Fax: Společné podpisové právo: Ne Příjmení: Štenclová Jméno: Andrea Titul před: Ing. Titul za: PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 8 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 Provedli jsme analýzu trhu práce v okrese Opava a zaměřili jsme se na míry nezaměstnanosti podle dosaženého vzdělání. Osoby, které se dnes nachází ve věkových kategoriích 51 - 60 let a ve věku 60+ jsou zároveň osoby těžko uplatnitelné na trhu práce. Jednak nejsou seznámeni se současnou rychlou dobou, informačními a komunikačními technologiemi; a zároveň jsou to přesně ty osoby, které jsou vzdělány nejčastěji základně či středoškolsky bez maturity, a které tím pádem tvoří největší a nejproblémovější skupinu uchazečů o práci. Počet uchazečů se základním a středním vzděláním bez maturity na 1 pracovní místo dosahuje v okrese Opava 24 - 28 osob. Navíc podíl nezaměstnaných na pracovní síle osob stejného vzdělání (vzděláni ZŠ a SŠ bez maturity) dosahuje až 27 % . Nabízené rekvalifikační kurzy jsou v Opavě zaměřené zejména na jazykové znalosti a na technické, zde typické strojírenské obory. Inovativnost tohoto projektu spočívá v zavedení nového kurzu takových znalostí, které účastníci ještě neznají. Nejde zde tedy o to prohlubovat jejich znalosti získané (nejčastěji) vyučením v oboru před desítkami let, ale jde o to držet krok s dobou a vzdělávat vybranou skupinu cíleně v aktuálních tématech. Zdůvodnění potřebnosti: Primárním kritériem stanovení cílové skupiny je věková kategorie uchazečů: 51 - 60 let a osoby ve věku 60+. Kritérium věku však není definitivní, v účasti na kurzu nebude bráněno ani mladším uchazečům se zájmem vzdělávat se v oblasti počítačové gramotnosti. Dalším kritériem je evidence zájemce o kurz na příslušném úřadu práce v Opavě či dislokovaných pracovištích. Bude brán zřetel zejména na osoby s trvalým bydlištěm v okrese Opava. Přednost tedy bude nejdříve dávána zájemcům = uchazečům o práci; až poté zájemcům z široké veřejnosti. Dílčím, (ne však striktním) předpokladem je přibližně vyrovnaný počet žen a mužů zapsaných v každém kurzu. Očekáváme, že každý kurz bude trvat 12 týdnů (3 měsíce) a lekce budou konány nejpravděpodobněji v pondělí nebo pátky v závislosti na obsazenosti učebny výpočetní techniky na univerzitě. Počet skupin se odvíjí od aktuálního počtu zájemců, každá lekce pojme max. 20 studentů (v závislosti na vybavení učebny potřebnými technologiemi), předpokládá se uskutečnění tří kol kurzů za sebou. V průběhu stanoveného období (3 x 12 týdnů) tedy očekáváme vyškolení cca 60 zájemců. Popis cílové skupiny: Hlavním cílem projektu je zvýšení počítačové gramotnosti účastníků pomocí odborně vedených kurzů zaměřených na základní uživatelskou práci s počítačem, vyhledávání elektronických dat a ovládání internetu. Zejména pro střední a starší věkové kategorie je totiž tato oblast často neobjevená, byť i tyto generace přicházejí do styku s výpočetní technikou dennodenně. Speciální výukový kurz bude přizpůsoben právě potřebám této skupiny lidí a povede: -   ke zkvalitnění jejich orientace ve společnosti -   zlepšení postavení na trhu práce -   snížení generačního rozdílu ve společnosti Realizací tohoto projektu dojde nejen k samotnému proškolení jednotlivců, nýbrž také k vytvoření systému dalšího vzdělávání a osobního rozvoje, což je aktivita vytvářející v prostoru určité hodnoty. Cíle projektu: IV. Popis projektu PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 9 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 Motivace cílové skupiny vyplývá především z nutnosti ovládat výpočetní techniku alespoň na základní úrovni ve všech směrech každodenního života  a také z poptávky cílové skupiny po tomto druhu vědomostí. Pro mladší věkovou kategorii se jedná především o pracovní aspekty či lepší uplatnění na trhu práce (možno chápat jako rekvalifikační kurz). U starších generací se potřebnost ovládání počítače promítá v zachování rovných podmínek v přístupu k mnohým službám, jež jsou nabízeny často pouze v režimu on-line (např. registrace jízdenek, levnější produkty pro uživatele přeregistrované na internetu, apod.). Výukové kurzy tak budou zaměřeny na zvládnutí úkonů denního využití, což bude pro účastníky motivující, obohacující a vzdělávací zároveň. Jelikož se jedná o certifikovaný výukový kurz, bude výstupem každého počítačového kurzu certifikát ověřující znalosti držitele. To bude motivací především pro mladší účastníky kurzů, pro které je zlepšení počítačové gramotnosti motivováno pracovními důvody. Propagace našich kurzů počítačové gramotnosti bude probíhat prostřednictvím informačních tabulí na úřadech práce v Opavě a v dislokovaných pracovištích ÚP Opava v Hlučíně, v Kravařích a ve Vítkově. Aplikace propagace bude konkrétně probíhat mailovou a telefonickou komunikací s uchazeči o práci, kteří spadají do cílové skupiny. Informace o otevření nových kurzů na zlepšení počítačové gramotnosti budou vyvěšeny na internetových stránkách úřadu práce Opava. Do projektu tudíž bude zapojen i samotný úřad práce. Zapojení a motivace cílové skupiny: Základním záměrem projektu je zkvalitnění počítačové gramotnosti starších a středně starých lidí, jejich přístup k aktuálním informacím a zapojení se do moderní společnosti, pracující se systémy výpočetní techniky naprosto běžně. Projekt má za cíl zmírnit izolovanost seniorů od zbytku populace prostřednictvím využívání stejných technologií, kterými tato společnost disponuje. Tento krok může zcela reálně vést ke zlepšení situace v mezigeneračních vztazích. Hlavními přínosy zlepšení práce na počítači jsou pro cílovou skupinu: -   zvýšení objemu a kvality dostupných informací -   zapojení se do moderní společnosti -   odstranění nutnosti fyzické přítomnosti u mnoha činností (úřady, banky, apod.) -   volnočasové využití -   rozšíření pracovních příležitostí (v případě lidí v produktivním věku) -   rozšíření obzorů, omezení osamění a izolace, možnost virtuální komunikace lidí starší generace mezi sebou V konečném důsledku tak dojde k odstranění mnohých bariér, které jsou pro seniory či lidi bez schopnosti práce na počítači značné a dostávají tyto lidi do znevýhodněných pozic. V návaznosti na to může dojít k ovlivnění míry samostatnosti seniorů či vytvoření dalších aktivit souvisejících s odstraněním bariér (internetové spolky, video- hovory,apod.). Přínos pro cílovou skupinu: PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 10 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 Neobdržení dotace (Závažnost: kritická, Výskyt: nelze vyloučit) - toto riziko je patrně nejzávažnější a znamenalo by pro fungování projektu citelný problém. V případě neobdržení dotace bude žadatel nucen výrazně omezit rozsah projektu. Nedodržení pokynů pro zadávání veřejných zakázek (Závažnost:kritická, Výskyt: občasný) - vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru žadatel musí dodržovat zákon o zadávání veřejných zakázek a pokyny OP VK. Nedodržení termínu realizace/harmonogramu (Závažnost: významná,Výskyt: občasná) - časový harmonogram jednotlivých aktivit je velmi důležitým bodem projektu a jeho dodržení je striktně vyžadováno. Nejde tudíž jen o dodržení data samotné realizace projektu, ovšem i o jednotlivé kroky rozepsané podrobně v žádosti a financované z rozpočtu projektu. Nekvalitní projektový tým (Závažnost: zásadní, Výskyt:nepravděpodobný) - neznalost nebo nezkušenost jednotlivých členů projektového týmu ovlivňující finální podobu samotného projektu. Vinou nekompetentních osob v týmu může dojít k různým problémům popsaným v této kapitole a neobdržení dotace. Nedostatečný zájem z řad cílové skupiny (Závažnost: zásadní,Výskyt: nepravděpodobný) - špatné nastavení projektu a jeho neudržitelnost. Důvodem může být špatná studie počátečního stavu území, špatné vymezení cílové skupiny či neaktuálnost řešeného tématu. Rizika projektu: Neobdržení dotace (Závažnost: kritická, Výskyt: nelze vyloučit) - riziku se předcházelo především dlouhodobou přípravou projektu a kvalitním zpracováním projektové žádosti. Nedodržení pokynů pro zadávání veřejných zakázek (Závažnost: kritická, Výskyt: občasný) - stejně jako v předchozím případě bylo toto riziko zmírněno důkladnou studií předpisů nutných k úspěšnému zvládnutí procesu veřejných zakázek. Nedodržení termínu realizace/harmonogramu (Závažnost: významná, Výskyt: občasná) - termíny realizace jednotlivých aktivit jsou nastaveny s časovou rezervou. V případě, dojde-li skutečně k posunutí plnění jednotlivých aktivit, nedojde tím k narušení celkové realizace projektu, stejně jako bude zajištěno i naplnění všech indikátorů, ke kterým se žadatel zavázal. Nekvalitní projektový tým (Závažnost: zásadní, Výskyt: nepravděpodobný) - projektový tým má zkušenosti s řízením obdobně zaměřených aktivit i projektů spolufinancovaných z prostředků ESF. Členové projektového týmu byli vybíráni ze stávajících zaměstnanců žadatele v souladu s požadavky na jejich odbornost. Nedostatečný zájem z řad cílové skupiny (Závažnost: zásadní, Výskyt: nepravděpodobný) - toto riziko bylo minimalizováno důsledným monitoringem poptávky po počítačových kurzech a lze tudíž předpokládat, že s naplněním kapacit nebudou problémy. V důsledku demografické situace a rychlého vývoje technologií se dá navíc předpokládat, že základna žadatelů o tyto služby poroste. Popis opatření na eliminaci (odstranění rizik): PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 11 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 Koordinátor celého projektu působící na Slezské univerzitě (p. Černínová), zejména pak její administrativní posila má na starosti zajišťování hladkého průběhu projektu v souladu s plánem - jak finančním, tak časovým, tak i věcným. Spadají zde činnosti: kontrola činností úřadu práce, zda postupují správně při výběru potenciálních zájemců kurzu, zda kontaktují příslušným etickým způsobem osoby evidované na ÚP spadající do cílové skupiny, zda evidují detaily zájemců, zda komunikují i s dislokovanými pracovišti v Hlučíně, Kravařích a Vítkově, a zda sledují aktuálně počet obsazených míst v kurzu. Součástí vnitřní kontroly je také audit, který je nejzásadnější provést po první sérii vyučovacích hodin (po prvním intenzivním třináctitýdenním kurzu). Následující třímesíční kurzy tak budou obohaceny o aplikaci opatření proti situacím, které nelze dopředu očekávat ani specifikovat, které se vždy vyskytnou operativně až v průběhu konání. Vnitřní postupy řízení a organizace a vnitřní kontrolní systém: Univerzita se intenzivně věnuje inovacím a generálnímu vylepšování kvality výuky prostřednictvím projektů operačních programů ze zdrojů Evropské unie. Vazby na další projekty prostřednictvím řízení lidských zdrojů a aplikace dalšího vzdělávání - již realizované projekty byly zaměřeny na: vzdělávání v informačních a komunikačních technologiích (Interdisciplinární vzdělávání v ICT), na další vzdělávání úředníků samosprávných celků (Modulový systém dalšího vzdělávání volených zástupců územních samosprávných celků), na vzdělávání podnikatelů a zaměstnanců malých a středních firem (Posílení konkurenceschopnosti zaměstnanců malých a středních firem v MSK prostřednictvím vzdělávání v oblasti mezinárodního obchodu a exportu). Vazby na jiné projekty: Inovativnost tohoto projektu spočívá v zavedení nového kurzu plného takových informací, které účastníci neznají. Nejde zde tedy o to prohlubovat jejich znalosti získané vyučením v oboru, ale jde o to držet krok s dobou a vzdělávat vybranou skupinu cíleně v aktuálních tématech. Samotné téma výpočetní techniky tak již zaručuje dostatečnou míru inovativnosti v návaznosti na rychle se měnící technologie v tomto oboru. S progresivním vývojem tohoto odvětví je také spojena často se měnící změna ovládacích mechanismů, které v konečném důsledku znamenají přizpůsobení se koncového uživatele, v tomto případě absolventa kurzu. Dojde tak především k rozvoji samotných lidí, pro které jsou kurzy konstruovány, a jejichž následnou činností obohacenou o dovednosti práce s počítačem mohou pomoci vytvářet další hodnoty v prostoru. Druhým pohledem na nový přínos pro oblast je neadekvátní nabídka takovýchto služeb v zamýšlené lokalitě Opavy, která zcela nereflektuje poptávku. Proto by tento projekt pomohl vyřešit nejen míru počítačové gramotnosti mezi seniory, ale také chybějící nabídku po aktuálně velmi poptávané službě. Realizací tohoto projektu spadajícího do systému celoživotního vzdělávání také dojde k navýšení kreditu Slezské univerzity, což je výrazný růstový činitel ve městě. Popis přidané hodnoty projektu, v čem je inovativní: Podporované aktivity PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 12 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 V. Území dopadu a realizace Území dopadu: Kód území dopadu: Název území dopadu: Spadá pod: CZ0805 Opava Moravskoslezský kraj Procentní podíl: Realizované investice NUTS3: Kód NUTS3: Název NUTS3: CZ080 Moravskoslezský kraj 100 Místo realizace NUTS5: Kód NUTS5: Název NUTS5: Spadá pod: CZ0805555321 Opava (nečleněná část města) Opava PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 13 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 VI. Klíčové aktivity Celkem způsobilé výdaje: Název klíčové aktivity: Na realizaci se podílí: Náklady na klíčovou aktivitu: 78 000,00 01Číslo aktivity: Zajištění studijní místnosti v rámci učebny výpočetní techniky na Slezské univerzitě ESF způsobilé výdaje: 78 000,00 ERDF způsobilé výdaje: Podrobný popis realizace klíčové aktivity: Výstup klíčové aktivity: Je třeba zajistit vybavenou počítačovou učebnu, kterou poskytne Slezská univerzita v Opavě. Pronájem místnosti s 20 novými počítači, prostorem tedy pro 20 studujících, s přístrojem pro vyučujícího, s dataprojektorem a promítacím plátnem je s univerzitou domluven na 2 000 Kč/1 hodina. Při očekávaných 36 lekcích ve třech kurzech v rámci 9 měsíců výuky tedy vyjde pronájem místnosti na 78 000 Kč. Suma hodinového pronájmu vybavené učebny výpočetní techniky na půdě Slezské univerzity s novými počítači a projektorem. Celkem způsobilé výdaje: Název klíčové aktivity: Na realizaci se podílí: Náklady na klíčovou aktivitu: 28 750,00 02Číslo aktivity: Kontaktování uchazečů evidovaných na úřadu práce spadající do cílové skupiny ESF způsobilé výdaje: 28 750,00 ERDF způsobilé výdaje: Podrobný popis realizace klíčové aktivity: Výstup klíčové aktivity: Telefonický, e-mailový i osobní kontakt s uchazeči o zaměstnání evidovanými na úřadu práce v Opavě. Informování o vzniku nového kurzu na zlepšení počítačové gramotnosti a pozvánka k účasti. Všechny informace a doplňkové otázky zájemců budou poskytovat jednak právě pracovníci úřadu práce při přímém kontaktu s uchazečem, jednak také kontaktní osoba na Slezské univerzitě - p. Hana Černínová. Propagace a motivace účastníků a zájemců k přihlášce na kurz počítačové gramotnosti. PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 14 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 Celkem způsobilé výdaje: Název klíčové aktivity: Na realizaci se podílí: Náklady na klíčovou aktivitu: 20 000,00 04Číslo aktivity: Nábor a zápis zájemců do kurzu ESF způsobilé výdaje: 20 000,00 ERDF způsobilé výdaje: Podrobný popis realizace klíčové aktivity: Výstup klíčové aktivity: Kontaktní osoby na úřadu práce (p. Věra Nešutová) a kontaktní osoba projektu na půdě Slezské univerzity (p. Hana Černínová) mají právo vstupovat do rozhodování o přijetí/nepřijetí zájemce do kurzu. Budou tvořit databázi uchazečů. Pokud bude zájem mnohem vyšší, než kapacita, budou nejdříve upřednostňováni uchazeči evidovaní na trhu práce, a to ti, kteří s úřadem pravidelně komunikují a reagují na pracovní výzvy. Dále je prostor pro kteroukoli osobu, která projeví zájem se vzdělávat v této oblasti. Plná obsazenost všech tří plánovaných skupin kurzu počítačové gramotnosti. Celkem způsobilé výdaje: Název klíčové aktivity: Na realizaci se podílí: Náklady na klíčovou aktivitu: 92 000,00 03Číslo aktivity: Propagační informační tabule a propagační materiály ESF způsobilé výdaje: 92 000,00 ERDF způsobilé výdaje: Podrobný popis realizace klíčové aktivity: Výstup klíčové aktivity: Grafické zpracování a realizace velké informační tabule a menších propagačních materiálů upozorňujících na konání kurzů počítačové gramotnosti střední a starší generace. Velká informační tabule bude umístěna na chodby úřadu práce. Menší propagační materiály se stejným obsahem budou vytištěny na tvrdém papíře barevným písmem a budou motivovat zájemce o kurz. Vyvěšeny budou na informačních tabulích, na místech inzerce volných pracovních míst, v personálních agenturách, na magistrátě města Opavy - na informacích a na podatelně, na úřadu práce. Nábor zájemců o účast na kurzu počítačové gramotnosti. PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 15 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 Celkem způsobilé výdaje: Název klíčové aktivity: Na realizaci se podílí: Náklady na klíčovou aktivitu: 65 000,00 05Číslo aktivity: Praktická výuka práce s počítačem a internetem ESF způsobilé výdaje: 65 000,00 ERDF způsobilé výdaje: Podrobný popis realizace klíčové aktivity: Výstup klíčové aktivity: Odborný pedagog vyučuje témata: představení počítače jako přístroje, základní části a základní ovládání počítače, ovládání psaného textu v aplikaci MS Word, ovládání jednoduchých výpočtů v aplikaci MS Excel (volitelné - dle zájmu), historie a současné možnosti celosvětové virtuální sítě Internet, výuka vyhledávání informací na Internetu, specifikace sociálních sítí a komunikačních kanálů, zakládání účtů na vybraných serverech Praktická výuka zájemců, zvyšování jejich kvalifikace i rozhledu v dnešní technologicky řízené společnosti. PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 16 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 Praktická výuka práce s počítačem a internetem X X X X X X X X X Nábor a zápis zájemců do kurzu X X X X 2014 I. II. III. IV. V. VI. VII. VIII. IX. X. XI. XII. Nábor a zápis zájemců do kurzu X X Propagační informační tabule a propagační materiály X X Kontaktování uchazečů evidovaných na úřadu práce spadající do cílové skupiny X X X X Zajištění studijní místnosti v rámci učebny výpočetní techniky na Slezské univerzitě X X 2013 I. II. III. IV. V. VI. VII. VIII. IX. X. XI. XII. VII. Harmonogram klíčových aktivit PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 17 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 Pracovní náplň Popis úvazku Sazba 30 000,00 za měsíc Přepočet dle úvazku 9000 Forma Pracovní smlouva Úvazek 30,00 % Sazba 30 000,00 za měsíc Název subjektu Slezská univerzita v Opavě Úvazek 30,00 % Název pozice Projektový manažer Přepočet dle úvazku 9000 Název pozice Finanční manažer Název subjektu Slezská univerzita v Opavě Forma Pracovní smlouva Popis úvazku Pracovní náplň Tento zaměstnanec má na starosti komplexní řízení projektu po odborné stránce, sestavuje a vede projektový tým, což je dáno především potřebou zajistit jednotný a věcně správný postup realizace projektu. S projektovým týmem projednává jednotlivé aktivity, odpovídá za kontrolu a koordinaci projektového týmu. Manažer projektu zodpovídá za: -   koordinaci klíčových aktivit pro stránce obsahové i časové -   spolupracuje při zadávání výběrových řízení -   vede odborná jednání v průběhu projektu Manažerské a administrativní pozice: VIII. Realizační tým 002 Finanční manažer 30,00 % Pracovní smlouva 003 Administrativní koordinátor 15,00 % Pracovní smlouva 004 Interní lektor 20,00 % Pracovní smlouva 001 Projektový manažer 30,00 % Pracovní smlouva Složení realizačního týmu: číslo Název pozice Úvazek Forma Počet osob v realizačním týmu PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 18 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 Přepočet dle úvazku 3750 Sazba 25 000,00 za měsíc Popis úvazku Tento zaměstnanec má na starosti především propagaci projektu a kontaktování lidí, kteří jsou potenciálními účastníky počítačových kurzů z řad uchazečů o zaměstnání. V hierarchii realizačního týmu podléhá projektovému manažerovi a neúčastní se výběrových řízení. Hlavní náplní tohoto pracovníka tak bude: -   výběr vhodných kandidátů na počítačové kurzy "Zvyšování počítačové gramotnosti starších obyvatel" -   evidenci a zápis zájemců do těchto kurzů Pracovní náplň Úvazek 15,00 % Tento zaměstnanec má na starosti koordinaci projektu ve vztahu k poskytovali dotace, tj. odpovídá za administraci projektu vnitřní (vůči vedení organizace i účastníkům projektu) i vnější (uživatelé, kontrolní orgány, poskytovatel dotace, veřejnost). Klíčová, pro zdárnou realizaci projektu a naplnění jeho obsahové i formální stránky, je spolupráce s manažerem projektu. Finanční manažer zodpovídá za: -   kontrolu dodržování harmonogramu -   zpracování etapových zpráv o průběhu projektu -   zpracování žádostí o platbu -   kontrolu plateb -   kontrolu a dohled nad plněním stanovených indikátorů -   zajištění publicity projektu -   komunikaci s poskytovatelem dotace -   spolupracuje při zadávání výběrových řízení Název pozice Administrativní koordinátor Forma Pracovní smlouva Název subjektu Sazba 25 000,00 za měsíc Zapojení tohoto zaměstnance je pro projekt klíčové a bez jeho aktivní participace by nebylo možné realizovat projekt a dosáhnout stanovených cílů. Zaměstnanec bude jako lektor bude samostatně poskytovat vzdělávací služby pro cílovou skupinu v době realizace projektu, následně po dobu udržitelnosti a dále. Jedná se o stávajícího zaměstnance žadatele s bohatými odbornými znalostmi a tomu odpovídajícím ohodnocením kopírujícím současný stav. Přepočet dle úvazku 5000 Pracovní náplň Popis úvazku Úvazek 20,00 % Název pozice Interní lektor Forma Pracovní smlouva Název subjektu Slezská univerzita v Opavě Odborné pozice: PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 19 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 IX. Rozpočet projektu 03.01.0 1 Software kus 0,00 0,00 0,00 0,00 02.03 Stravné osoba*den 0,00 0,00 0,00 0,00 02.04 Ostatní 0,00 0,00 0,00 0,00 03.01 Nehmotný majetek do 60 tis. Kč 0,00 0,00 03 ZAŘÍZENÍ 92 000,00 12,38 01.01.0 1.04 Autorské honoráře 0,00 0,00 0,00 0,00 01.01.0 1.03 Odměny z dohod (DPP) os. * měs. (hod.) 0,00 0,00 0,00 0,00 01.01.0 2 Výdaje na administrativní zaměstnance, v tom 282 750,00 38,04 01.01.0 2.02 Odměny z dohod (DPČ) os. * měs. (hod.) 0,00 0,00 0,00 0,00 01.01.0 2.01 Platy os. * měs. (hod.) 13,00 21 750,00 282 750,00 38,04 01.01.0 1.02 Odměny z dohod (DPČ) os. * měs. (hod.) 0,00 0,00 0,00 0,00 01 OSOBNÍ NÁKLADY 465 985,00 62,68 02.02 Ubytování osoba*den 0,00 0,00 0,00 0,00 01.01 Platy, odměny z dohod a pojistné 347 750,00 46,78 01.01.0 1.01 Platy os. * měs. (hod.) 13,00 5 000,00 65 000,00 8,74 01.01.0 1 Výdaje na odborné zaměstnance, v tom 65 000,00 8,74 01.01.0 2.03 Odměny z dohod (DPP) os. * měs. (hod.) 0,00 0,00 0,00 0,00 01.04 FKSP 0,00 0,00 0,00 0,00 01.03.0 2 Zdravotní pojištění z DPP 0,00 0,00 0,00 0,00 01.05 Jiné povinné výdaje (Zákonné pojištění zaměstnanců) 0,00 0,00 0,00 0,00 02.01 Cestovné (vč. provozu služebního auta) cesta 0,00 0,00 0,00 0,00 02 SLUŽEBNÍ CESTY ZAHRANIČNÍ 0,00 0,00 01.03.0 1 Zdravotní pojištění z pracovních smluv a DPČ 1,00 31 297,50 31 297,50 4,21 01.02 Sociální pojištění 86 937,50 11,69 01.01.0 2.04 Autorské honoráře 0,00 0,00 0,00 0,00 01.02.0 1 Sociální pojištění z pracovních smluv a DPČ 1,00 86 937,50 86 937,50 11,69 01.03 Zdravotní pojištění 31 297,50 4,21 01.02.0 2 Sociální pojištění z DPP 0,00 0,00 0,00 0,00 Kód Název nákladu Jednotka Počet kusů Cena kusu Náklad celkem % PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 20 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 07.02 Cestovné, ubytování a stravné osoba 0,00 0,00 0,00 0,00 07.01 Mzdové příspěvky osoba 0,00 0,00 0,00 0,00 08 NÁKLADY VYPLÝVAJÍCÍ PŘÍMO ZE SMLOUVY/ROZHODNUTÍ 0,00 0,00 07.03 Doprovodné aktivity osoba 0,00 0,00 0,00 0,00 07 PŘÍMA PODPORA 0,00 0,00 06.01 Drobné stavební úpravy úprava 0,00 0,00 0,00 0,00 06 STAVEBNÍ ÚPRAVY 0,00 0,00 06.03 Odpisy 0,00 0,00 0,00 0,00 06.02 Stavební úpravy v rámci křížového financování 0,00 0,00 0,00 0,00 08.01 Audit audit 0,00 0,00 0,00 0,00 11 CELKOVÉ ZPŮSOBILÉ VÝDAJE 743 382,30 100,00 09 PŘÍMÉ ZPŮSOBILÉ VÝDAJE CELKEM 629 985,00 84,75 08.02 Ostatní 0,00 0,00 0,00 0,00 10 NEPŘÍMÉ NÁKLADY 1,00 113 397,30 113 397,30 18,00 09.01 z toho přímé výdaje bez křížového financování 629 985,00 84,75 03.05 Nájem zařízení, leasing 0,00 0,00 0,00 0,00 03.04 Použitý drobný hmotný majetek kus 0,00 0,00 0,00 0,00 03.07 Výdaje na opravy a údržbu měsíc 0,00 0,00 0,00 0,00 03.06 Odpisy měsíc 0,00 0,00 0,00 0,00 03.03 Drobný hmotný majetek kus 1,00 92 000,00 92 000,00 12,38 03.02 Dlouhodobý nehmotný majetek 0,00 0,00 03.01.0 2 Ostatní 0,00 0,00 0,00 0,00 03.02.0 2 Ostatní 0,00 0,00 0,00 0,00 03.02.0 1 Software kus 0,00 0,00 0,00 0,00 03.08 Křížové financování 0,00 0,00 05.03 Výdaje na konference/kurzy konference 36,00 2 000,00 72 000,00 9,69 05.02 Odborné služby/Studie a výzkum služba 0,00 0,00 0,00 0,00 05.05 Jiné výdaje 0,00 0,00 0,00 0,00 05.04 Podpora účastníků (stravné, ubytování?) osoba 0,00 0,00 0,00 0,00 05.01 Publikace/školící materiály/manuály dokument 0,00 0,00 0,00 0,00 03.08.0 2 Neinvestiční část 0,00 0,00 0,00 0,00 03.08.0 1 Investiční část 0,00 0,00 0,00 0,00 05 NÁKUP SLUŽEB 72 000,00 9,69 04 MÍSTNÍ KANCELÁŘ 0,00 0,00 0,00 0,00 PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 21 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 12.02 Celkem neinvestiční výdaje 743 382,30 100,00 13 ZDROJE PŘIPADAJÍCÍ NA NEZPŮSOBILÉ VÝDAJE 0,00 0,00 0,00 0,00 14 KŘÍŽOVÉ FINANCOVÁNÍ 0,00 0,00 12.01 Celkem investiční výdaje 0,00 0,00 11.01 Celkové způsobilé výdaje investiční 0,00 0,00 11.02 Celkové způsobilé výdaje neinvestiční 743 382,30 100,00 12 CELKOVÉ VÝDAJE PROJEKTU 743 382,30 100,00 Komentář k rozpočtu PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 22 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 Soukromé spolufinancování 0,00 0,00 Veřejné spolufinancování z toho ze strukturálních fondů 631 874,95 85,00 z toho ze státního rozpočtu 111 507,35 15,00 Celkové zdroje připadající na způsobilé výdaje 743 382,30 Zdroj Náklady Procenta nákladů Celkové výdaje projektu 743 382,30 100,00 Předpokládané zdroje financování v Kč Praktická výuka práce s počítačem a internetem 65 000,00 8,74 Nábor a zápis zájemců do kurzu 20 000,00 2,69 Propagační informační tabule a propagační materiály 92 000,00 12,38 Kontaktování uchazečů evidovaných na úřadu práce spadající do cílové skupiny 28 750,00 3,87 Zajištění studijní místnosti v rámci učebny výpočetní techniky na Slezské univerzitě 78 000,00 10,49 Rozpočet projektu podle aktivit Aktivita Náklady na aktivitu Procenta Slezská univerzita v Opavě 0,00 Statutární město Opava 0,00 0,00 Rozpočet projektu podle subjektů Subjekt Podíl na nákladech Procenta 03 01.07.2014 247 794,10 02 01.03.2014 247 794,10 01 01.11.2013 247 794,10 Harmonogram čerpání rozpočtu Pořadí žádosti o platbu Datum předložení žádosti o platbu Předpokládaná požadovaná částka PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 23 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 Projekt "Vzdělávací program počítačové gramotnosti pro střední a starší generaci obyvatel" je konkrétně zaměřen na naplňování rovných příležitostí - zejména tak v oblasti věku a pohlaví. Kurzy se zaměřují na vzdělanost osob primárně střední a starší generace (věkové skupiny 50+), která se v moderních informačních a komunikačních technologiích spíše příliš neorientuje. Každý ze tří tříměsíčních kurzů je zatížen doporučením pro utvoření skupin s přibližně stejným počtem mužů a žen v každé studijní skupině. Popis aktivit a zdůvodnění vlivu na rovné příležitosti: Je zaměřen Vliv projektu na rovné příležitosti: Podpora rovných příležitostí: Je zaměřen Vliv projektu na udržitelný rozvoj: Podpora udržitelného rozvoje: Předkládaný projekt "Vzdělávací program počítačové gramotnosti pro střední a starší generaci obyvatel" se přímo zaměřuje na rozvoj ekonomické a sociální oblasti v místě realizace projektu. Projekt je soustředěn na další vzdělávání obyvatel do této oblasti většinou nezapojených. - Orientuje se na jejich lepší uplatnitelnost na trhu práce, zkvalitňování jejich orientace, rozhledu a na vylepšování jejich pozice v rámci dnešní inovativně a technologicky zaměřené společnosti. Projekt tak přispívá k vyšší úrovni vzdělání ve společnosti. Má přímou návaznost na zvyšování zaměstnanosti - zde zejména zaměstnanosti cílové (problémové) skupiny obyvatel, což s sebou přináší vyšší prosperitu příslušného územního celku také v oblasti ekonomické. Popis aktivit a zdůvodnění vlivu na udržitelný rozvoj: X. Horizontální témata PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 24 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 XI. Kategorizace pomoci 01Číslo typu území: MěstoNázev typu území: VzděláváníNázev hospodářské činnosti: 18Číslo hospodářské činnosti: Opatření na zvýšení celoživotní účasti na vzdělávání a odborné přípravě, mimo jiné prostřednictvím opatření zaměřených na snížení počtu osob s nedokončeným vzděláním, ukončení rozdělování předmětů na základě rozdílů mezi muži a ženami a zvyšování dostupnosti a kvality základního, odborného a terciárního vzdělávání a odborné přípravy Název prioritního téma: 73 Prostředky z EU v Kč: 631 874,95 Číslo prioritního téma: PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 25 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 Komentář: XII. Monitorovací indikátory Hodnota vychází z počtu osob, které se budou účastnit kurzu "Zvýšení počítačové gramotnosti pro střední a starší generaci obyvatel" v rámci klíčové aktivity č. 05. Hodnota je pouze přibližná, jelikož počet zapojených mužů a žen se může mírně lišit. Indikátor je nastaven na hodnotu 30, tedy 50 % z předpokládaného počtu proškolených. Komentář: Počet úspěšně podpořených osob - ženyNázev indikátoru: Počet osobMěrná jednotka: 30,00Plánovaná hodnota: 30.09.2014Datum plánované hodnoty: Hodnota vychází z počtu osob, které se budou účastnit kurzu "Zvýšení počítačové gramotnosti pro střední a starší generaci obyvatel" v rámci klíčové aktivity č. 05. Hodnota je pouze přibližná, jelikož poměr mužů a žen se může mírně lišit. Indikátor je nastaven na hodnotu 30, tzn. 30 vyškolených osob, tedy 50 % předpokládaného počtu proškolených. Komentář: Počet úspěšně podpořených osob - mužiNázev indikátoru: Počet osobMěrná jednotka: 30,00Plánovaná hodnota: 30.09.2014Datum plánované hodnoty: PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 26 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 XIII. Výběrová řízení PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 27 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 Informační a komunikační materiál (plakát, leták, brožura, skládačka, informační sdělení, zpravodaj, studie, prezenční listiny, certifikáty atd.) Způsob zajištění publicity: Propagační brožury kurzů budou obsahovat informace o zdroji dotace v souladu se zásadami ESF a OP VK. Konkrétní opatření pro zajištění publicity: Uvědomění příjemců pomociZpůsob zajištění publicity: Při zahájení kurzů budou účastníci seznámeni s původem projektu, jeho významem a zdrojem čerpání prostředků. Konkrétní opatření pro zajištění publicity: Informace účastníkům projektu o spolufinancování projektu z fondů EU na všech dokumentech. Způsob zajištění publicity: Veškeré výstupy projektu budou obsahovat informace o projektu i poskytovateli podpory v souladu s pravidly vizuální identity ESF a OP VK Konkrétní opatření pro zajištění publicity: Souhlas se zveřejněním v seznamu příjemcůZpůsob zajištění publicity: V případě realizace projektu s podporou z OP VK budou zveřejněny informace o žadateli/příjemci podpory za účelem informovaní veřejnosti. Konkrétní opatření pro zajištění publicity: XIV. Publicita PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 28 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 XV. Synergické projekty XVI. Další projekty v současné době realizované žadatelem/partnerem PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 29 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 XVII. Čestné prohlášení Podpis, razítko MístoDatum Bumbálek MarekStatutární zástupce Slezská univerzita v OpavěNázev subjektu Žadatel Podpis, razítko MístoDatum Černínová HanaStatutární zástupce Slezská univerzita v OpavěNázev subjektu Žadatel 5. souhlasím s uchováním dat této žádosti v monitorovacím systému, s uveřejněním této žádosti na webových stránkách určených MŠMT a s dalším využitím této žádosti MŠMT pro účely publicity a informovanosti, zpracování analýz implementace programu a jako příklad dobré praxe; 4. že jsem nezamlčel žádné skutečnosti podstatné pro hodnocení své způsobilosti k realizaci projektu; 7. souhlasím se zpracováním osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2001 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, které jsem sdělil nebo sdělím MŠMT v žádosti za účelem realizace projektu. Souhlas uděluji na dobu určitou, a to ode dne podání žádosti, nejdéle však do 31.12.2020. 6. souhlasím s uveřejněním výstupů a výsledků projektu, tam kde je to vhodné, v případě, že tento projekt bude z programu podpořen; 3. na úhradu způsobilých výdajů projektu nečerpám prostředky z jiných finančních nástrojů ES, národních programů či programů územních samospráv, s výjimkou příspěvku státního rozpočtu, krajů a obcí, které přímo souvisejí se spolufinancováním projektu; Jako statutární zástupce subjektu žadatele / partnera prohlašuji: 2. všechny informace v předložené žádosti a jejích přílohách jsou pravdivé a úplné; 1. že jsem vázán celým obsahem žádosti; PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 30 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 Podpis, razítko MístoDatum Statutární zástupce Statutární město OpavaNázev subjektu Partner XVIII. Přílohy projektu Doklad o právní subjektivitě + doklad o oprávněnosti statutárního zástupce jednat/podepisovat za organizaci Název přílohy: 1Číslo přílohy: Příloha k žádosti o projektPožadovaná příloha: Datum schválení: Počet listů: 0 Doložena: L.SOUKALOVA@SEZNAM.CZPřílohu zadal: Příloha: Popis: Nerelevantní: Ne Ne Čestné prohlášení žadateleNázev přílohy: 2Číslo přílohy: Příloha k žádosti o projektPožadovaná příloha: Datum schválení: Počet listů: 0 Doložena: L.SOUKALOVA@SEZNAM.CZPřílohu zadal: Příloha: Popis: Nerelevantní: Ne Ne PRACOVNÍ VERZE ŽÁDOSTI (VK-IP) - PŘED ODEVZDÁNÍM NUTNO FINÁLNĚ ULOŽIT!!! Strana 31 z 31 Žádost uložena v IS BENEFIT7 - Unikátní klíč: 2QXwiP vytisknuto dne: 14.12.2012 Další nepovinné přílohy žadateleNázev přílohy: 5Číslo přílohy: Příloha k žádosti o projektPožadovaná příloha: Datum schválení: Počet listů: 0 Doložena: L.SOUKALOVA@SEZNAM.CZPřílohu zadal: Příloha: Popis: Nerelevantní: Ne Ne Prohlášení o schválení projektu v operačních programech v programovém období 2007- 2013 Název přílohy: 4Číslo přílohy: Příloha k žádosti o projektPožadovaná příloha: Datum schválení: Počet listů: 0 Doložena: L.SOUKALOVA@SEZNAM.CZPřílohu zadal: Příloha: Popis: Nerelevantní: Ne Ne Prohlášení o partnerstvíNázev přílohy: 3Číslo přílohy: Příloha k žádosti o projektPožadovaná příloha: Datum schválení: Počet listů: 0 Doložena: L.SOUKALOVA@SEZNAM.CZPřílohu zadal: Příloha: Popis: Nerelevantní: Ne Ne