1) Jaké je neverbální chování vyučující/ho? - gesta, mimika: - modulace hlasu, hlasitost projevu: - pohyb v prostoru: 2) Jakým způsobem se vyučující vyjadřuje, jak vede výklad? - plynulost, spisovnost, jazyková elegance: - srozumitelnost výkladu, odlišování podstatných a nepodstatných informací: - preciznost v definování pojmů: - navazování na stávající znalosti žáků: - užívání příkladů: - podpora obrazovým materiálem nebo ilustracemi: 3) Jakým způsobem spolupracuje se třídou? - jaké množství žáků ve třídě vstupuje do komunikace: - ochota žáků zapojit se spontánně do komunikace: - délka žákovských promluv: - funkčnost žákovských promluv: 4) Jakým způsobem vyučující klade otázky? - podíl otevřených a uzavřených otázek: - kognitivní náročnost otázek: 5) Jak reaguje na studentské repliky? - omezená versus rozvinutá zpětná vazba: - navazování na repliky žáků: - reakce na žákovské otázky: - práce s chybou: 6) Jsou přítomny prvky dialogického vyučování? - diskuse: - dialog s lešením: - účelnost dialogických prvků: 7) Jak vyučující utváří vztahy se žáky? - zdvořilost: - vyjadřování blízkosti: - přítomnost humoru: - kázeňské techniky: