Studentské hodnocení výuky PřF:C4020 Pokročilá fyzikální chemie - doc. Mgr. Markéta Munzarová, Dr. rer. nat. Zapsáno: 45, Splnilo: 28, Návratnost: 62.2 % . . . .0 % .20 % .40 % .60 % .80 % .100 % . 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. . 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). . 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. . 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. . . . ..Naprosto souhlasím . ..Souhlasím . ..Spíše souhlasím . ..Spíše nesouhlasím . ..Nesouhlasím . ..Naprosto nesouhlasím . ..Nemohu odpovědět Celkem zodpovězeno Průměrné hodnocení vyučujícího v předmětu 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. 28 1.8 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. 29 1.4 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). 29 1.2 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. 29 1.3 Pro výpočet průměrné hodnoty: naprosto souhlasím = 1, souhlasím = 2, spíše souhlasím = 3, spíše nesouhlasím = 4, nesouhlasím = 5, naprosto nesouhlasím = 6. Odpověď ”nemohu odpovědět” se do průměru nezapočítává. 2. Uveďte číslem, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). max 150 min 4 medián 52.5 průměr 57.8 fakultní medián stejně kreditově hodnocených předmětů 40 počet kreditů tohoto předmětu 2 Seznam všech jednotlivých odpovědí k této otázce je možné si zobrazit v aplikaci Výsledky průzkumu v ISu. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vždy dobře připravena a správně naladěna. Vždy jste se snažila vysvětlit těžké věci tím nejjednodušším způsobem pochopitelným pro mě a toho si velice vážím a děkuji Vám za zpříjemnění fyzikální chemie, která pro mě již není jen synonymem k peklu. Více takovýchto profesionálních vyučujících jako jste Vy by určitě neuškodilo. Ještě jednou Vám děkuji a přeji hodně štěstí v nadcházejících semestrech. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Snaha o pomoc a pochopeni učiva 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? dobrovolná možnost ústní zkoušky, výborná informovanost skrze fakultní poštu. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? som veľmi spokojná, bez Vás by som určite nedosiahla tak dobrý výsledok. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Myslím si, že by se měl klást větší důraz na elektron. strukturu molekul a studium vazebných interakcí, na věci více uplatnitelné v eperimentální chemii. Ačkoliv nejsem velký fanda fyzikální chemie, tak konstatuji, že se předmět dal zvládnout a místy mě při vyhledávání pojmů zavedl na zajímavá témata z oblasti fyziky. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Dovede se vcítit do role studenta, uvědomuje jsi že fyzikální chemie není jediný předmět, který musíme umět, a má pozitivní a trpělivý způsob výkladu :) a i když někdy nevím o čem to vlastně mluví, nevyvolává ve mě pocit, že jsem absolutně bl** :) 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Obdivuji paní doktorku, jak zvládla předmět převzít a zpracovat. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Líbil se mi Váš důraz na zařazení jednoho tématu a jeho zevrubné probrání. Přednášku jste začala s tím, co probereme, a pak jste návazně vše probrala. Bohužel jste občas odběhla od tématu, když na Vás někdo promluvil nebo přišel s nějakou více či méně vtipnou poznámkou, a to vedlo k rozrušení pozornosti nás ostatních. Celkově vzato se mi to líbilo a z přednášek, kde jsem byl a naslouchal jsem si i něco odnes. Upřímnou soustrast. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? veľmi oceňujem systémovú prácu, nadväznosť jednotlivých pojmov a somozrejme ľudský prístup 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Jednoznačne vyniká v prístupe a schopnosti podať niečo často dosť abstraktné, neviditeľné. Určite to bola moja najobľúbenejšia prednáška tento rok, chodil som tam rád. Sú pedagógovia, ktorí môžu niekomu nevyhovovať, potom takí, ktorých zvládate ale nijak špeciálne vás neovplyvnia, a potom takí, ktorí dokážu sprostredkovať komplikovanú vedomosť a zároveň povzbudiť a vzbudiť záujem o problematiku, prebudiť toho ”detského ducha”, ktorý bol vždy zvedavý, ako veci fungujú. Pani M.M. patrí pre mňa určite do skupiny č. 3, a ja jej ďakujem. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Prístup k študentom je rozhodne veľké plus a hlavne pri takto obtiažnom predmete je to aj príjemná motivácia. Výklad bol pre mňa vzhľadom na náročnosť učiva až prekvapivo zrozumiteľný. Horšie to bolo s pripravenosťou jednotlivých úloh a prednášok, avšak myslím, že to bude najviac chyba toho, že predmet ste dostali neplánovane. Po lepšom spracovaní učiva bude budúci rok omnoho lepší. (Nie že by ste sa nepripravovali, avšak niekedy to bolo trošku chaotické z dôvodu časovej tiesne) 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? + poutavý výklad + ucelené pojednání o vybraných tématech + odvození komplexních ze základních vztahů a postulátů + snaha (úspěšná) vysvětlit problém tak, aby jej pochopili všichni + upravená zadání seminářů + informování e-mailem o všem důležitém + jednoznačně přínosné zapojení Mgr. Dominika Hegera, Ph.D. do výuky koncept kurzu: nelze ničemu věnovat dostatek času - prezentace z některý přednášek byly k dispozici až s větším zpožděním -> nebylo možné je využít při semináři * velice si cením snahy brát ohled na studenty, uzpůsobovat přednášky úrovni znalostí a vysvětlovat i věci, které by měly být známé (a nebyly), i přes velkou časovou náročnost celé přípravy 2 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Látka bola podaná prehľadne a zrozumiteľne. Veľmi oceňujem, že boli vysvetlené aj niektoré veci zo základov fyzikálnej chémie, ktoré som na základnom kurze úplne nepochopila. Podľa výuky tohto predmetu predpokladám, že pokiaľ bude takýmto spôsobom podávaná aj látka na základoch fyzikálnej chémie, celá výuka fyzikálnej chémie ako takej tak bude ucelenejšia, študenti jej lepšie porozumejú a bude mať pre nich väčší význam. V neposlednom rade skutočne veľmi oceňujem Vašu ochotu a prístup ku študentom. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? skvělá komunikace se studenty (maily, konzultace, přednášky) 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Výuka bola zrozumiteľná, z prednášok som si reálne odniesol aj nejaké vedomosti. Na rozdiel od doc Kubáčka. Avšak Vaša príprava na prednášku nebola sto percentná, čo sa dá dokonale odpustiť pre časovú tieseň. Forma prednášok bola zrozumiteľná a prínosná. Úprava obsahu seminárových testov bol vynikajúci nápad, keďže mi to pomohlo pri pochopení látky a zapamätaní si podstatných vecí (o čom by mali byť semináre). Chýbali však prezentácie, ktoré by pomáhali pri výklade látky. Váš celkový prístup k nám žiakom, bol veľmi príjemný a dúfam, že vám to ostane aj po iné roky :) 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Cením si přátelský, rovnocenný přístup, srozumitelnost výkladu a velkou snahu na porozumění jednotlivých témat. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vysvětlení probírané látky tak, aby to pochopilo 90% posluchačů, v případě potřeby dobrý individuální přístup. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Paní Munzarová učivo velmi dobře vysvětlila, její přednášky byly přínosné. Věděla jsem, že se zkouškou s její přípravou nebudu mít problém. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? skvělý přístup ke studentům, příjemná a milá atmosféra během přednášek, výborný způsob vyučování k pochopení dané látky 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? zajímavý a hlavně srozumitelný výklad nejvíce si cením práce navíc, abychom látku pořádně pochopili 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Môj najobľúbenejší predmet tohto semestra, hoci nie sme s Fyzikálnou chémiou ”dvakrát kamošky”. Pani docentka vždy úžasne pripravená, naladená a predsa profesionálna, vždy zdvihla náladu a čo je na tom najlepšie, dovysvetľovala pre mňa neznáme základné veci, ktoré som nepochopila minulý semester a tak mi prepojila všetky súvislosti. Bola jednoducho našou hviezdou na jasnom nebi, ktorá svietila na cestu. :) 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Skvelo spravené prednášky, vysvetlenie základov, ktoré nám v predošlom semestri unikli. Veľmi sa mi páčilo pozvanie doktora Hegera na prednášky o chemickej kinetike. 3