2/17/2017 Výsledky průzkumu https://is.muni.cz/auth/pruzkumy/odpovedi?fakulta=1431;obdobi=6664;zuv=362611;id=6181 1/3 doc. Mgr. Markéta Munzarová, Dr. rer. nat., učo 18691  Jak funguje aplikace Výsledky průzkumu? Celoškolní předmětová anketa Anketa probíhala v období:  podzim 2016 Souhrnné výsledky Zpět na výběr předmětů Studentské hodnocení výuky PřF:C9920 Úvod do kvantové chemie a elektronové struktury molekul ­ doc. Mgr. Markéta Munzarová, Dr. rer. nat. Zapsáno: 31, Splnilo: 19, Návratnost: 61.3 % Celkem zodpovězeno Průměrné hodnocení vyučujícího v předmětu 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. 19 1.4 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. 19 1.3 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). 19 1.1 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. 19 1.2 Pro výpočet průměrné hodnoty: naprosto souhlasím = 1, souhlasím = 2, spíše souhlasím = 3, spíše nesouhlasím = 4, nesouhlasím = 5, naprosto nesouhlasím = 6. Odpověď "nemohu odpovědět" se do průměru nezapočítává. 2. Uveďte číslem, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). max 150 min 30 medián 60 průměr 69.3 fakultní medián stejně kreditově hodnocených předmětů 60 počet kreditů tohoto předmětu 3 Zobrazit jednotlivé odpovědi 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Velmi oceňuji úžasný přístup vyučující, se kterým jsem byla osobně maximálně spokojená. Myslím si, že obsah předmětu je velmi náročná oblast chemie a vyučující se snažila maximálně pomoci všem studentům, aby se do problematiky kvantové chemie propracovali a pochopili ji. Konkrétně se mi velmi líbilo, že vyučující píše na tabuli, neboť pokud by jen přednášela, osobně bych nebyla schopná vše pochytit a zapsat k dalšímu dostudování. Během přednášek vyučující velmi komunikovala se studenty a ochotně zodpovídala dotazy, případně opakovaně vysvětlovala, čemu studenti nerozumí. Také průběh cvičení byl výborný. Vyučující vždy zvolila takovou rychlost, aby studenti stíhali, výhodou bylo počítání studentů u tabule. Přestože občas někteří tápali, vždy velmi ochotně pomohla a o žádném ztrapňování vůbec nemohla být řeč. Co se týká závěrečné zkoušky, tak vyučující velmi dobře dala najevo, jak bude zkouška vypadat a jaké znalosti je třeba znát. Tím pádem pro mne zkouška nakonec nebyla takovou hrozbou jako zpočátku semestru po zapsání tohoto předmětu. Celkově byla vyučující vždy velmi milá, příjemná a vstřícná. Oceňuji, že používala pomůcky a vymýšlela příklady ze života k usnadnění pochopení tématu. Tento předmět byl pro mne po všech stránkách jedním z nejpříjemnějších předmětů, které jsem absolvovala, a s vyučující mám jen příjemné a pozitivní zkušenosti. Rozhodně je velkou motivací k zapsání dalších předmětů s ní, přestože jejich problematika je velmi náročná. Ráda bych i touto formou vyučující za vše velmi poděkovala. Informační systém Masarykovy univerzity  Výsledky průzkumu IS MU > Osobní administrativa > Průzkumy https://is.muni.cz/auth/pruzkumy/odpovedi?id=6181;vyber_objekt=192975;vypis_odpovedi=1 0 % 20 % 40 % 60 % 80 % naprosto souhlasím souhlasím spíše souhlasím spíše nesouhlasím nesouhlasím naprosto nesouhlasím 2/17/2017 Výsledky průzkumu https://is.muni.cz/auth/pruzkumy/odpovedi?fakulta=1431;obdobi=6664;zuv=362611;id=6181 2/3 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vyučující vyniká ve stylu výuky, je vidět, že jej vyučování baví. Bere ohledy na studenty, kteří vše hned nepochopí i na ty, kteří zrovna matematice neholdují (což v QCH je velice důležité.) Doporučil bych během semestru průběžné testíky či lépe povinné domácí úlohy, které by se zaměřovaly na základní vědomosti a dovednosti předmětu. Tímto prostředkem by se docílilo lepšího průběžného studia i lepšího pochopení látky a vztahů mezi jednotlivými kapitolami během semestru. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Velmi oceňuji vřelý přístup paní docentky ke studentům a její odbornost. Je výtečné, že se veškerá výuka odehrává "na tabuli", že vše důležité zapisuje a to tempem, které se dá docela dobře stíhat. Že se nebojí a odpovídá na dotazy studentů a pokud si ojediněle není jistá, vše si ověří. Výuka je živá. Člověk se ani chvíli nenudí a je tím pádem schopen udržet pozornost. Tuto přednášku bych všem vřele doporučil z mnoha důvodů, ale zmíním zde jeden podstatný a to sice nutkání k opakování dříve nabytého učiva, např. středoškolské matematiky, je­li to zapotřebí. Přeji mnoho zvídavých a aktivních studentů. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Předmět byl moc příjemný a svým obsahem skvěle doplňuje a vysvětluje učivo základní a pokročilé fyzikální chemie (C4660 a C4020). Trochu mě mrzí že jsem si předmět zapsal až nyní, více by se mi hodilo si jej zapsat už v prvním, nebo třetím sesestru bakalářského studia. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Pěkný výklad, který se dobře poslouchá i vnímá. Oceňuji, že mám dost prostoru na to, abych si vše zapsala i vnímala a pochopila. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vyučující je skvělý pedagog, vysvětluje pěkně do podrobna aby to pochopil každý. Navrhoval bych průběžné domácí úkoly aby si studenti sesumarizovali danou látku. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Člověku přecvakne až se začne učit a to bývá až ve zkouškovém. Je škoda, že jsme se poctivě nepřipravovali v průběhu semestru. Myslím, že pak bychom se dokázali zeptat na věci, které nám reálně nebyly jasné. Jako prostředek navrhuji domácí úkoly (např. vždy po kapitole, nebo jednou za 7/14 dní). _____ Nejzajímavější část byla tvoření MO z fragmentů. Pokud by se dalo učit rychleji s připravenými studenty, pak bych této kapitole věnoval ještě více času :) ____ Líbí se mi Váš přístup: ,,když to nechápete, je to náš společný problém." Často jsem se setkal s přístupem: ,,tady tohle pochopte nebo se to naučte nazpaměť, pak vás vyzkouším." 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Po absolvování několika kurzů kvantovky byl tento jednoduchý, ale každopádně to byla zábava. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Prednášky sú dostatočné ale nasledujúce cvičenie má iba 1 hodinu čo je dosť málo a vysvetlené znalosti sa nemôžu dostatočne aplikovať na príkladoch. Možno by pomohli nejaké domáce úlohy s príkladmi na aplikáciu vysvetlených metod. Nejaké 2, 3 príklady by kaźdý zvládol, keďže témy sú dobre vysvetlené a nemyslím si, že veľmi náročné. Na cvičení by tak študenti mohli mať ešte dotazy k domácej úlohe ak by nechápali aplikovaným metodám. 2/17/2017 Výsledky průzkumu https://is.muni.cz/auth/pruzkumy/odpovedi?fakulta=1431;obdobi=6664;zuv=362611;id=6181 3/3 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Výuka probíhala velmi efektivním didaktickým způsobem, při kterém byly názorně a jednoduše vysvětleny veškeré principy probírané látky s velmi dobrou logickou návazností. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Líbí se mi styl výuky ­ vždy srozumitelný výklad, psaní na tabuli a klasické cvičení. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Oceňujem chápaví prístup ku vystrašeným študentom. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Tento předmět je jednou z nejlepších, které jsem zatím absolvoval. Učitel srozumitelně a zábavným způsobem přednáší a hlavně tomu i dostatečně rozumí, aby mohl objasnit problémy. Myslím si, že by se od stylu tohoto předmětu mohli někteří lektoři poučit, například jak neničit své studenty nudným, nicneříkajícím výstupem. Bez čekání bych si tento předmět zopakoval. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vždy srozumitelné vysvětlení dané problematiky. Což je vzhledem k tématu předmětu velmi obdivuhodné. :) Reakce učitele Na tomto místě můžete vložit svůj komentář k výsledkům studentské předmětové ankety za své předměty. Mějte, prosím, na paměti, že slovní komentáře od studentů se studentům nezobrazují (vidíte je pouze Vy a Vaši nadřízení). Budete­li tedy chtít reagovat i na podnět obsažený v některém slovním komentáři, je potřeba uvést svou reakci do patřičného kontextu (případně je možné uvést citaci studentského komentáře). Váš komentář se objeví pod anketními výsledky, které budou přístupné všem studentům, kteří dostatečně vyplnili anketu. Reakce k výsledkům ankety je možné vkládat do 31 8 2017. Děkuji za všem, kteří dosud odpověděli, i za všechny slovní  komentáře. Vážím si míry, do jaké jste se mnou v tomto semestru  spolupracovali.   MM Uložit vše Zpět na výběr předmětů | Nápověda  | Aktuální datum a čas:  17. 2. 2017 05:22, 7. (lichý) kalendářní týden | Poslední operace | Odhlášení Kontakty: istech@fi.muni.cz, studijní odd., správci práv, is­technici, e­technici, IT podpora | Více o Informačním systému