Business Case (obchodní scénář) pro kampaň Oslovíte 20.000 kontaktů a nabídnete jim zboží. Náklady máte: 1. U varianty oslovení mailem je to 15.000 Kč za databázi kontaktů. 2. U varianty oslovení mailem a následné telefonáty musíte koupit databázi kontaktů viz 1 a pak náklad 31 Kč na hovor, obvoláte 16% z obeslaných 20.000 kontaktů. 3. U varianty oslovení dopisem koupíte databázi viz 1 a pak 13 Kč na dopis. Prodáváte zboží za 1.000 Kč. Provizi zaplatíte 23%. Nákupní cena je 400 Kč a administrativní náklady 100 Kč na jeden výrobek. Potřebujete marži 20%. Jakou úspěšnost potřebujete otestovat pro každou variantu oslovení? Citlivost: Jakou úspěšnost potřebujete pro dosažení marže 25% a 30%?