Studentské hodnocení výuky PřF:C9920 Úvod do kvantové chemie a elektronové struktury molekul - doc. Mgr. Markéta Munzarová, Dr. rer. nat. Zapsáno: 29, Splnilo: 6, Návratnost: 20.7 % . . . .0 % .20 % .40 % .60 % .80 % .100 % . 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. . 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). . 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. . 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. . . . ..Naprosto souhlasím . ..Souhlasím . ..Spíše souhlasím . ..Spíše nesouhlasím . ..Nesouhlasím . ..Naprosto nesouhlasím . ..Nemohu odpovědět Celkem zodpovězeno Průměrné hodnocení vyučujícího v předmětu 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. 6 1.0 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. 6 1.0 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). 6 1.0 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. 6 1.0 Pro výpočet průměrné hodnoty: naprosto souhlasím = 1, souhlasím = 2, spíše souhlasím = 3, spíše nesouhlasím = 4, nesouhlasím = 5, naprosto nesouhlasím = 6. Odpověď ”nemohu odpovědět” se do průměru nezapočítává. 2. Uveďte číslem, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). max 80 min 1 medián 62.5 průměr 51.5 fakultní medián stejně kreditově hodnocených předmětů 60 počet kreditů tohoto předmětu 3 Seznam všech jednotlivých odpovědí k této otázce je možné si zobrazit v aplikaci Výsledky průzkumu v ISu. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vyučujúci bol veľmi príjemný, s komunikáciou nebol problém. Hdny boli vedené zaujímavým náčným spôsobom, väčšinou s názornými ukážkami, vhodnou rýchlosťou, aby študent stíhal zapisovať a registrovať výklad. Jediná vec, ktorú by som možno vytkol, je počet príkladov na seminári - pri kreslení orbitálov a niektorých výpočtoch by to možno chcelo trochu viac praxe, aby si to študent ”zažil”. Inak boli semináre prospešné a dobre dopĺňali učivo z prednášky. Aby mě už přestalo sr... ehm... otravovat upozornění od ISu, že nemám vyplněnou anketu. Czechaczek + Srozumitelný výklad abstaktní problematiky + Jasně daná struktura předmětu Skvělý přístup vyučující. Přednášky byly zajímavé a poutavé :)