ANALYTICKÝ ARCH - MIKROVYUČOVÁNÍ JMÉNO ANALYTIKA: Zdeněk Horák 1) Jméno učitele: Eliška Kundratová Téma mikrovyučování: Populace Afriky Datum mikrovyučování: 1. 11. 2017 Počet OO VKP: 10 Počet uptake: 7 Podíl triadické interakce na celkovém čase mikrovyučování: 2:00 z 13:30 = 14,8% Průběh mikrovyučování z hlediska komunikačních přístupů: Autoritativní/interaktivní 2) Jméno učitele: Přemysl Pleva Téma mikrovyučování: Překvapivě velká čísla Datum mikrovyučování: 1. 11. 2017 Počet OO VKP: 3 Počet uptake: 5 Podíl triadické interakce na celkovém čase mikrovyučování: 0:30 z 15:30 = 3,2% Průběh mikrovyučování z hlediska komunikačních přístupů: Autoritativní/interaktivní 3) Jméno učitele: Petra Mačková Téma mikrovyučování: Eulerovo číslo Datum mikrovyučování: 1. 11. 2017 Počet OO VKP: 4 Počet uptake: 1 Podíl triadické interakce na celkovém čase mikrovyučování: 0:00 z 14:00 = 0% Průběh mikrovyučování z hlediska komunikačních přístupů: Autoritativní/interaktivní 4) Jméno učitele: Kristýna Daňková Téma mikrovyučování: První pomoc Datum mikrovyučování: 7. 11. 2017 Počet OO VKP: 3 Počet uptake: 6 Podíl triadické interakce na celkovém čase mikrovyučování: 1:00 z 14:30 = 6,9% Průběh mikrovyučování z hlediska komunikačních přístupů: Autoritativní/interaktivní 5) Jméno učitele: Karolína Klempířová Téma mikrovyučování: Cover(verze) Datum mikrovyučování: 7. 11. 2017 Počet OO VKP: 6 Počet uptake: 4 Podíl triadické interakce na celkovém čase mikrovyučování: 5:30 z 21:30 = 25,6% Průběh mikrovyučování z hlediska komunikačních přístupů: Dialogický/interaktivní