MGR BA-BR-PH Úvod do sportovního managementu LS 2022/2023

Modul 5: Ekonomika a marketing sportu

Cíl:

Cílem je seznámit studenty se základy ekonomiky a marketingu ve sportu. Pozornost bude zaměřena na sponzoring a dary, sportovní reklamu a její specifika, sportovní marketing a na další zdroje příjmů sportovní organizace.

Klíčová slova:

sponzorování, dary, sponzorský balíček, sportovní reklama, sportovní marketing.

Přednáška 5


Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/Modul_5.pdf
:: Přednáška 5 ::

Kontrolní otázky:

  1. Které možné příjmy sportovní organizace znáte?
  2. Které formy sponzorování dle typu sponzorovaného subjektu znáte?
  3. Co to je sponzorský balíček?
  4. Které typy sponzorování dle počtu zúčastněných subjektů znáte?
  5. Co to je dar? Jak je definovaný v české legislativě?
  6. Jaká specifika má sportovní reklama?
  7. Jaká specifika má sportovní marketing?