MGR BA-BR-PH Úvod do sportovního managementu LS 2022/2023
Modul 5: Ekonomika a marketing sportu
Cíl:
Cílem je seznámit studenty se základy ekonomiky a marketingu ve sportu. Pozornost bude zaměřena na sponzoring a dary, sportovní reklamu a její specifika, sportovní marketing a na další zdroje příjmů sportovní organizace.
Klíčová slova:
sponzorování, dary, sponzorský balíček, sportovní reklama, sportovní marketing.
Přednáška 5
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/Modul_5.pdf
Kontrolní otázky:
- Které možné příjmy sportovní organizace znáte?
- Které formy sponzorování dle typu sponzorovaného subjektu znáte?
- Co to je sponzorský balíček?
- Které typy sponzorování dle počtu zúčastněných subjektů znáte?
- Co to je dar? Jak je definovaný v české legislativě?
- Jaká specifika má sportovní reklama?
- Jaká specifika má sportovní marketing?