Životní prostředí a zdraví Úvodní seminář 13/9/2021 Program dnešního semináře §vzájemné stručné představení §anketa mezi studenty ŽP&Z § §o studiu ŽP&Z §o semináři E1000 §diskuse, Q&A § §jak úspěšně zvládnout studium § 2 Vzájemné představení přes 30 zaměstnanců je zapojeno do výuky přes 50 funguje jako vedoucí BP či DP Poznání a řešení problémů ŽP •výzkum •vzdělávání •transfer poznatků z výzkumu do aplikací, legislativy, společnosti 4 Představení studentů ... §jmenuji se Harry Potter ... §jsem z Londýna a studoval jsem SŠ v Bradavicích §nejvíce mě asi baví chemie ... §ŽPaZ chci studovat protože mi není lhostejný osud draků 5 Anketa Studium ŽP&Z https://www.recetox.muni.cz/vzdelavani/vyuka-v-recetox https://www.recetox.muni.cz/student Lékařské vědy a medicína Společnost Technologie Zdraví Chemie Biologie Informatika Životní prostředí a zdraví Matematická biologie a biomedicína Matematika Výuka RECETOX – 2 studijní programy 8 Ekosystémy Organizace studijních programů na RECETOXu § 9 Matematická biologie a biomedicína Životní prostředí a zdraví Životní prostředí a zdraví Matematická biologie a biomedicína Environmental Health Sciences ŽP&Z 10 biologie chemie ekologie životní prostředí voda půda vzduch člověk environmentální chemie toxikologie znečištění zdraví společnost ekotoxikologie práce s informacemi prezentační dovednosti angličtina psaní odborného textu Rozložení kreditové zátěže 11 Kontakty https://www.recetox.muni.cz/student/kontakty 12 Seminář E1000 Organizace semináře E1000 §aktuální program na webu: https://www.recetox.muni.cz/student/seminare/e1000 §povinná účast na min 11 seminářích (12+13 = bonusové body při závěrečném hodnocení) §účast aktivní §zkouška (min 70 bodů) 1.docházka – min účast + bonusové body (40-45-50 bodů za 10, 11, respektive 12+ seminářů) 2.odborná esej na vylosované téma (0-30 bodů) 3.krátká prezentace eseje s diskusí (0-10 bodů od vyučujících + 0-10 bodů od studentů) §zadání tezí na konci semestru s termínem odevzdání do konce semestru, prezentace po skupinách ve 4 zkouškových termínech ... § 14 Otázky?