place marketing „..jedno špinavé mexické pueblo se chce prostřednictvím chytré, soustavné a vědecky založené reklamní kampaně vyšvihnout mezi velká města a po 60 letech tu máme výsledek jiskřící jako ohromná filmová scenérie..." f důvody place marketingu rostoucí medializace politické scény a informatizace společnosti silné konkurenční prostředí mezi jednotlivými městy. zajištění mobilních investic; vyšší přidaná hodnota HDP; populační růst; veřejné fondy; „flagship" projekty a události obyvatelé vs. uživatelé Paris is romance, Milan is style, NYC is energy, Washington is power, Tokyo is modernity, Lagos is corruption, Barcelona is culture, Rio is fun... Amsterdam coffee shops, kola, drogy, květiny, volnost, tulipány, architektura, prostituce lodě, přístav, obchod, kanály, voda Ostrava uhlí, doly, těžba, prach, komíny, průmysl, ocel, smog Stodolní, univerzita, Colours of Ostrava Berlín zeď, historie, Německo, Reichstag, západ-východ festivaly, nádraží, univerzita, atmosféra Lodž NIC Polsko (textilní výroba), průmysl, šeď Debrecen salám, klobása, jídlo, paprika Maďarsko, pusta Amsterdam coffee shops, kola, drogy, květiny, volnost, tulipány, architektura, prostituce lodě, přístav, obchod, kanály, voda Švédsko, hokej, most NIC průmysl, zima, prístav Budějovice Budvar, rybníky, náměstí, Vltava univerzita Amsterdam coffee shops, kola, drogy, květiny, volnost, tulipány, architektura, prostituce lodě, přístav, obchod, kanály, voda