Kurikulum Curriculum Běžet, běh, závod Kurikulum Obsah veškeré zkušenosti, kterou žáci získávají ve škole a v činnostech ke škole se vztahujících, její plánování a hodnocení Kurikulum Obsah veškeré zkušenosti, kterou žáci získávají ve škole a v činnostech ke škole se vztahujících, její plánování a hodnocení Co? Jak? Proč? Kurikulum Obsah veškeré zkušenosti, kterou žáci získávají ve škole a v činnostech ke škole se vztahujících, její plánování a hodnocení Obsah Plán Cíle, výstupy Filozofické přístupy ke kurikulu  Akademický  Esencialistický  Polytechnický  Aktivistický  Personální Úkol: Formy kurikula  Pokuste se roztřídit jednotlivé ukázky podle forem kurikula, a to z hlediska vztahu ke vzdělávacím cílům.  Navrhněte pro jednotlivé ukázky kurikula pojmenování. Formy kurikula  Zamýšlené  Realizované  Dosažené  Hodnocené  Nulové  Skryté Rámcový vzdělávací program  RVP ZV: 2005  RVP PV: 2007  RVP G: 2009  RVP OV: postupně pro jednotlivé obory 2007 – 2012 (6 vln)