Titulní list JVS LOGO SCI MUNI a Geografický ústav · NÁZEV, PODNÁZEV · Předmět · Student · grafika Průvodce pro učitele & pracovní listy Obsah Rychlá fakta Anotace geografického tématu Stručný popis projektu Zdroje. materiály, prezentace, kvizy strana Shrnutí činností ………………………………………………………………… METODICKÝ LIST Teoretická část strana Popis aktivit – počet dle projektu strana Aktivita 1: strana Aktivita 2: strana 14 Aktivita 3: strana 15 Aktivita 4: strana 16 Aktivita 5: strana 17 strana 18 strana 19 PRACOVNÍ LIST Motivace Aktivity Shrnutí → NÁZEV průová témata Věkový rozsah: …..let Typ: praktická, badatelská činnost, diskuze Náročnost: Čas přípravy učitele: Potřebný čas: X vyučovací hodiny na aktivitu Místo: aktivita 1, 2, 3, 6, uvnitř nebi venkovní aktivita 4, 5 – venkovní Využívá: např. Google Earth, Mapy.cz, Sentinel Playground…. EO Browser, počítač, fixy, tabule, teploměry, stopky (časovač), mapy a satelitní snímky vybraných oblastí, Klíčová slova: Rychlá fakta Téma – definice, vznik, důsledky, proč je to důležité téma, s čím souvisí, proč je užitečné se o něj zajímat, rozumět mu….. Stručný popis tématu Co je konkrétním cílem, jak to bude probíhat Cíle učení Např. • vyhledávat a interpretovat data z EO-browser, • analyzovat satelitní snímky, • vysvětlit vznik a význam …. • identifikovat ……na satelitních snímcích, • porozumět chování …. • nabídnout řešení ke zmírnění …. • popsat rozdíly mezi …..a jejich vliv na…. • získávat data z…. prostředí, • pracovat a komunikovat v týmu, • využívat znalosti místního prostředí při práci se snímky, ověřovat hypotézy, • diskutovat a obhajovat výsledky práce • . Další informace výuce: →Metodický list pro učitele Teoretická část Popis vysvětlení geografického tématu, odkazy, vysvětlení,obrázky → Prezentace do výuky - info Přehled aktivit Shrnutí činností Název aktivity Popis Výsledek Požadavky 1 2 3 4 5 Popis dílčích aktivit, detailní návod pro učitele Závěr: Pracovní list pro žáka Název motivace Teoretická část Aktivity, úkoly: → Aktivita 1: …. Cvičení Identifikujte ve svém místě bydliště místa, která se v letních měsících mohou přehřívat a pomocí termálních satelitních snímků je ověřte. Úkoly a instrukce