Uloha 1 Vygenerujte kolizní linie a body silnic a železnic ze ztm 25 na generalizaci do 1:100000 1. předpokládejme že kolizní vydálenost je 120m 2. procházíme silnice a zjišťujeme pomocí bufferu kolizi s železnicemi a jinými silnicemi 3. pokud identifikujeme kolizi - dedinujeme její rozsah následovně procházíme vertexy testované linie(silnice) a měříme vzdálenost do kolidující linie(silnice a železnice) zapíšeme první vertex který je < 120m vzdálen od kolidující linie a zapíšeme 120 - jeho vzdálenost do velikosti kolize pokud nalezneme další vertex blíž než 120m označíme ho jako poslední vertex kolidující linie a pokud je 120 - vzdálenost větší než již zapsaná zapíšeme ji do velikosti kolize po průchodu všech vertexů vytvoříme linii z vertexů od prvního kolizního do posledního kolizního a zapíšeme do memory layeru polylinií kolize s atributem velikosti kolize pokud je jen první bod kolize tak ho s polu s velikostí kolize zapíšeme do bodového memory layeru Poznámka. kolizní linii definujte jen za jednu kombinaci silnic (pokud silnice bude v kolizi se silnicí kterou jste už řešili nevytvářejte kolizní linii)