Praktický úvod do MS Office pro geology

Podmínky ukončení předmětu

Podmínkou úspěšného ukončení je odevzdání formátovaného dokumentu obsahujícího komentované výstupy z jednotlivých hodin.

Struktura závěrečného dokumentu

Závěrečný dokument představuje formátovaný dokument MS Word obsahující souhrn zpracovaných protokolů z jednotlivých lekcí. Součástí dokumentu jsou i tzv. úvodní strany uvádějící celý dokument (titulní strana, obsah).

Titulní strana závěrečného dokumentu

Titulní strana závěrečného dokumentu je svou formou podobná titulní straně závěrečné práce a měla by tak obsahovat několik náležitostí:

·      označení univerzity/fakulty (loga lze stáhnout na stránkách univerzity/fakulty, případně z šablony závěrečných prací)

·      název dokumentu (včetně označení předmětu)

·      jméno studenta/studentky

·      název ústavu/rok vzniku

Obsah závěrečného dokumentu

Obsah závěrečného dokumentu představuje soupis jednotlivých protokolů včetně stránek, na kterých jsou zobrazeny. Názvy jednotlivých protokolů by měl odrážet téma řešené v rámci dané lekce. Tvorba obsahu a číslování stránek dokumentu bude probírána v rámci jedné z lekcí věnované MS Word, a proto je vhodné tuto část řešit až jako poslední krok zpracování závěrečného dokumentu.

Formát protokolů

Jednotlivé protokoly představují komentované výsledky zpracování geologických dat v programech MS Office. Podobně jako titulní strana závěrečného dokumentu by měly i protokoly mít určitou formu, tedy obsahovat určité náležitosti:

·      číslo a název

·      zadání (popis předložených dat a co má být konečným výsledkem jejich zpracování)

·      řešení (jaké operace byly ke zpracování dat využity)

·      výsledné zpracování dat (tabulka s naměřenými daty, graf, snímky prezentace, popisků)

Data pro zpracování protokolu včetně očekávaného výsledku budou vždy upřesněna na konci lekce.